ColdWolf
זהו חלק ב׳ (פרק שש היה חלק א׳) סליחה שלא העלתי אתמול כמו שאמרתי, היו לי בעיות באינטרנט. -אתם יכולים להמשיך לקרוא את הסיפור. מי שרוצה להמשיך לקרוא את זה, מוזמן- עוד מעט כל המתח הרציני מתחיל :) *סליחה אם יש טעויות כתיב וכדומה, עבדתי אתמול על שלשה פרקים של עונה שנייה אז לא יצא לי לתקן את הפרק הזה. ערכתי אותו קצת, אז אני מקווה שזה יצא בסדר. אל תיששו להעיר לי על טעויות ולשאול שאלות (לא שאלות בנוגע למה שיקרה.)* -קולד

זאבים – פרק 7

ColdWolf 26/04/2015 620 צפיות 3 תגובות
זהו חלק ב׳ (פרק שש היה חלק א׳) סליחה שלא העלתי אתמול כמו שאמרתי, היו לי בעיות באינטרנט. -אתם יכולים להמשיך לקרוא את הסיפור. מי שרוצה להמשיך לקרוא את זה, מוזמן- עוד מעט כל המתח הרציני מתחיל :) *סליחה אם יש טעויות כתיב וכדומה, עבדתי אתמול על שלשה פרקים של עונה שנייה אז לא יצא לי לתקן את הפרק הזה. ערכתי אותו קצת, אז אני מקווה שזה יצא בסדר. אל תיששו להעיר לי על טעויות ולשאול שאלות (לא שאלות בנוגע למה שיקרה.)* -קולד

לכו לרציתי להוסיף בבקשה, תודה.
-קולד

צרות

נ.ב אליסון
החלטתי ליפרוץ למשרד של רונן. כן, אני יודעת. זה טיפשי, ילדותי, וסוכן. אבל אתם מדברים אל מי שאיבדה כת זכרונותיה, אז שבו בשקט ותנו לי לפרוץ ולחטט בדברים פרטיים, טוב? תודה. אז כמו שרציתי לאמר: התוכנית היא להתגנב, לחפש על עצמי מסמכים ואז למצוא מהיכן הגעתי.
***
נכנסתי דרך אחד החלונות של המשרד, שהיו פותחים. ״ומה את חושבת שאת עושה, זאבה צעירה?״ שמעתי את קולו של רונן, בגופו בן התמותה, הוא נראה כמו מיליונר. היה לו זקן ושפם אפורים שהתחברו יחד, שיער מטולטל ואפור, והוא היה לבוש בבגדי חתונה, משום מה, ועליו עניבה שחורה מסודרת באמצע. ״אני כאן בישבל תשובות״ עניתי מלאת בטחון, אבל הפחד הוא שהניע את הביטחון הזה. כן, ידידיי. גם אני פוחדת מכמה וכמה דברים.
״אסור לך להיות כאן. חוץ מזאבה, את גם חטטנית, מה?״ הוא גיכך וחיוך אכזרי הופיעה על פניו. ״אני לא חטטנית! אני רוצה את האמת על העבר שלי! אני רוצה לדעת מי הייתי״ אמרתי, אך אט אט כל האומץ התפוגג מגופי, מה לעזאזל חשבתי לעצמי? להתעמת עם זאב מבוגר? ועוד אלפא? עד כמה מטומטמת אני יכולה להיות?
״הם לא כאן, אך את תענשי על סקרנותך, להבא, בקשי רשות להכנס לחדרים של אחרים״ וגופו החל להתכופף ואט אט הפך לזאב, האלפא העצום והבלתי מעורער. ׳קדימה נערתי, נוסי על נפשך׳ נהם הזאב,
״לא״ עניתי ונטעתי את עצמי במקומי, אסור לי להפגין פחד. ולתוך החדר פרץ בראיין בדמות הזאב, והגן עליי בגופו, ונהם על אביו ׳זוז מכאן בני, ולא אעניש גם אותך׳ צווה האלפא, ושערותיי של בראיין סמרו ׳היא בחסותי, אני המדריך שלה, אני אקח את העונש במקומה, נכשלתי׳ נהם הזאב הזהוב, ׳לא,׳מחשבותיי פלחו את החדר, ׳זאת אשמתי, זוז הצידה בראיין׳ הורתי עליו לזוז, ׳לא, אלי׳ הזאב נהם עליי בדאגה, ועיניו האפורות הביטו בי לרגע, ואז חזרו לאלפא.
׳לא, בבקשה בראיין, תן לה. זו אשמתה.׳
עודד האלפא. והנהנתי לאות אישור.
והזאב הזהוב פנה לי מקום באי רצון.
׳אסלח לך, אני מחבב אותך אליסון, אך כאשר תהיה בדמותך האמיתית, לא ארחם עלייך. איני נלחם כנגד אח או אחות, במיוחד אחת לא חמושה היטב׳ אמר האלפא והפך חזרה לבן אדם, ויצא מן המקום. נשמתי לרווחה, אבל הרגשתי מיד שתיי ידיים דוחפות אותי לקיר, ״מה לעזאזל חשבת?!״ צעק בראיין, ״רציתי לדעת מי אני״ עניתי בחשש שיאבד את העשתונות ויתקוף אותי. ״אלי, בבקשה, אל תנסי, במזל נכנסתי לכאן״
״איך ידעת שאני כאן בכלל?״
״ראיתי שאת לא בחדר שלך.״ הוא אמר ובעניו הייתה דאגה, אך גם כעס, ״היה לך מזל, אבל אבי לא רחמן נודע. בבקשה אלי, תבטיחי לי שלעולם לא תנסי לחפש שוב על עברך במלון״ הוא אמר בדאגה,
״מבטיחה סבבה? עכשיו תעיף ת׳יידים ממני״ אמרתי עצבנית ויצאתי מהחדר. גם כן, להקה. בנים תמיד חושבים שהם בשליטה.
*****
יצאתי ליער, לחשוב. איך ייתכן שאלו חיים טובים יותר? למה הותקפתי? ולמה גם אני דם אלפא? ולמה אני מכל האנשים הייתי חייבת לאבד את הזיכרון? הרגשתי שאני חייבת להשתנות, אולי ככה אוכל להזכר במשהוא… שווה לנסות, לא?
כאב פילח אותי, אבל הפעם לא נכנעתי, הרגשתי את כל גופי מתארך, מתקצר אט אט משתנה. ראיתי את עצמי, כזאבה שחורה , בעלת עיניים זהובות. ׳יש!׳ חשבתי, ׳סוף כל סוף!׳ קפצתי באוויר וחיוך זאבי נח על פני. זנבי השחור קשקש ללא שליטה.
רצתי בין העצים שסבבו את המלון והחצר הקטנה, וחיפשתי ריחות שונים של זאבים. לאחר כחצי שעה בערך איתרתי שלשה בערך, כולם זכרים. אבל לפני שבכלל הספקתי לחזור על עיקבותיי, שמעתי נהמות מאחוריי. ׳אל תזוזי׳ שמעתי קול זר, הרחתי את האוויר, שניים, והם לא מהלהקה שלי. נפל לי האסימון, אני כבר לא בטריטוריה שלי.
׳מה נעשה? שנהרוג אותה?׳ שאל הזאב השני.
׳לא, ניקח אותה אל מרגוס, הוא כבר יחליט׳
פסק הזאב הראשון.
׳סליחה ילדונת׳ אמר הזאב השלישי. הרגשתי אותו נוחת על גבי ונושך את צווארי עד שהתעלפתי, או מתי, לא הייתי ממש בטוחה…
****
״אז אתם חושבים שהיא מרגלת, ולא זאב בודד?״ אמר קול זקן. לא הרגשתי טאת גופי, כאילו אני חולמת בעיוורון.
״כן, מרגוס.״ אמר קול מבוגר, גבר בן 40? לפתע כל גופי שצף באנרגיה, מיהרתי לקום. הרצפה הייתה עשוית ברזל, והקור הרעיד את רגליי.
״היא מתעוררת!״ אמר קול גברי אחר,
פתחתי את עיניי – עדיין הייתי בצורת הזאב,
הייתי בתוך כלוב? יופי, השעה הראשונה שלי בתור זאבה, ואני כבר בגן חיות. נהמתי על האנשים העומדים לפניי, או לפחות הנחתי שהם עומדים מלפני. חיסו את הכלוב בבד שחור. מהם מסוגלים ליראות אותי, אבל לא אני אותם. על פי הקול – השניים הללו היו מי שחטפו אותי, והזקן הוא וודאי מרגוס.
׳ארצה׳ צחק-נהם הזאב השני. שניהם מבוגרים.
׳מטומטמים׳ נהמתי, אחד נשך את רגלי, והרפה מיד אחרה יללת הכאב שפלטתי.
״מספיק!״ פקד מרגוס.
׳ארצה׳ צחקתי על השניים, אלו נהמו הנימה אחרונה, והפסיקו. אני מניחה שנעצו בי מבט רצחני.
״מי את?״ שאל מרגוס.
׳למה שאספר למישהוא שכלא, וחטף אותי?׳ שאלתי בעצבנות, ונשכתי את סורגי הכלוב המחלידים.
״כי אין לך ברירה״ הוא ענה בהתחכמות
׳אני לא מספרת לך כלום, זר משוגע׳
הזאבים חזרו לנהום, אך מיד הפסיקו, וחזרו לנהום.
׳אולי תגיד לכלבים שלך להפסיק לנהום?׳ אמרתי.
׳כלבה…׳ אחד מהם לחש, ושמעתי נהמת הסכמה באה מהשני.
״לומנסון, אתה על המישמר, הבחורה הזאת נשארת בסוד מוחלט, מובן?״ אמר מרגוס,
שניהם ענו בנהמת אישור. הזאב השני הלך עם מרגוס, בעוד לומנסון נותר עימי.
׳את כל כך מתה׳ הוא אמר, ותופף ברגליו בעצבנות.
׳אם אני מתה, אז אני מתה על העבודה שלי, לעצבן אותך עד סוף חייך׳ חייכתי חיוך זאבי.
׳סתמי ת׳פה, כלבה׳ הוא נהם. נהמתי חזרה באזהרה, אך הוא לא לקח אותי ברצינות, הוא נשכב על ריצפת הברזל ממול לכלוב הקטן שלי, שאורכו שני מטר לכל צד.
ניסיתי להשתנות לבת אדם, אך נחלתי כשלון.
׳אל תתאמצי, כל עוד הבנדנה הזאת עלייך, את תקועה ככה׳ לומנסון צחקק. והבטתי בבנדנה האדומה שהייתה קשורה לצווארי. נחלתי כישלונות רבים בנסיון להוריד אותה ממני. באותו הרגע, הצטערתי שאני לא אשת זאב מסיפורי העם והסרטים.
***
נ.מ אד
״סליחה על אי הנוחות חניכים, אך יש לי הודעה חשובה. תפסנו זאב מרגל אחרינו״ מרגוס צעק, ומיליוני מלמולים ושיחות בלחש התנהלו. השומרים נהמו, בצורתם הזאבית כמובן.
״מרגל, כבר מזמן לא היה לנו אחד כזה״ אמר מייסון שישב לידי, על הבמה התת קרקעית, כאן אנחנו נוהגים להקרין סרטים כל יום שישי.
״כן! סוף כל סוף נוכיח לנותני החסות שלנו ש-״ אמר ליאון
״נותני חסות?״ שאלתי.
״להקה שגרה לא הרחק מכאן, הם דואגים לשומרים כאן, מרגוס הוא חבר טוב של האלפא.״ הסביר ג׳ייק, ועניו נותרו ממוקדות במרגוס.
״-נוכיח לנותני החסות שלנו שאנחנו לא לגמרי חסרי תועלת!״ ציחקק ליאון וקרץ לעברי.
״ששש!״ השתיקה אותנו קליאו בזעם. בסופו של דבר, גרמתי לה לסלוח לי (מסתבר שמצאתי איזה פרח רפואה שהיא הייתה צריכה. הבנתי למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים שנשים אוהבות פרחים)
״הוא יטופל בהתאם, אני מבקש מכם, אנא דווחו על כל דבר חשוד שאתם רואים, שומעים, מריחים, וכדומה. אתם מוזמנים לפנות אליי לשאלות בערב״ אמר מרגוס והורה לנו לצאת בטור בסודר, מה שלא כל כך הצליח.
חלק יצאו עם חיוך ניצחון, חלק קדרו מהמחשבות של מרגל. אני לא ידעתי מה לחשוב, מייסון אומר שזה מסוכן, ושכדאי להזהר. ליאון שטותי כתמיד, חושב שכבר ניצחנו בקרב כנגד אויב לא ידוע, ג׳ייק נטרלי, קליאו אומרת שאי אפשר לדעת מה יקרה, אבל היא חושבת שהזאב הוא זאב בודד.


תגובות (3)

פרק יפה:)
מחכה להמשך

26/04/2015 10:22
uta uta

פרק יפה מאוד
אשמח להמשך.
ואשמח אם תחזור לקרוא את הסיפור שלי. רק אם בא לך.

26/04/2015 15:36

אין בעיה, פשוט יש לי מליון בעיות אינטרנט בזמן האחרון
~שיקוללו חברות החשמל המעפנות!~
אז לפעמים לא אגיב כי האינטנט זוחל ברמה שכונכייה תוחל להקדים אותו בקילומטר…

26/04/2015 15:40
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך