לאלו שרוצים להירשם: שם: מלא בבקשה, אלא אם כן יש סיבה ללמה אין (אשמח אם תכתבו ברקע או ב׳להוסיף׳ גיל: 12-14 אפשר גם 16-17 אם אתם ממש רוצים. אופי: אשמח אם תגידו גם חסרונות, אחרת אמציא וזה כנראה יהרוס את הדמות באיזשהו אופן. מראה: מראה בצורת זאב: בלהקה או בודד: אם יש יותר משני מתבודדים, תקחו להקה בבקשה. רקע: תתפרעו (בבקשה אל תתנו להם כוחות על או משהו כזה) משהו להוסיף: מה שבא לכם. אתם מוזמנים להוסיף עוד סעיפים, ובבקשה אל תשכחו סעיפים. תודה רבה.

זאב בודד – תקציר והרשמה

31/07/2015 598 צפיות 2 תגובות
לאלו שרוצים להירשם: שם: מלא בבקשה, אלא אם כן יש סיבה ללמה אין (אשמח אם תכתבו ברקע או ב׳להוסיף׳ גיל: 12-14 אפשר גם 16-17 אם אתם ממש רוצים. אופי: אשמח אם תגידו גם חסרונות, אחרת אמציא וזה כנראה יהרוס את הדמות באיזשהו אופן. מראה: מראה בצורת זאב: בלהקה או בודד: אם יש יותר משני מתבודדים, תקחו להקה בבקשה. רקע: תתפרעו (בבקשה אל תתנו להם כוחות על או משהו כזה) משהו להוסיף: מה שבא לכם. אתם מוזמנים להוסיף עוד סעיפים, ובבקשה אל תשכחו סעיפים. תודה רבה.

״הם אמרו שכל אחד צריך מישהו לצידו, ושהוא אולי יאכזב אותי, אבל הוא יעזור.
ניסיתי, באמת שניסיתי, אבל האכזבות היו יותר מדי נוראיות, ולא רציתי להתאכזב בגללם.
אז נטשתי את מי שהכרתי מאחור, והרגשתי מעולה עם זה.
אני לא מתחרט על כלום.
שיסבלו אחרי כל הכנויים שנתנו לי.
רוצח, בוגד, חסר חשיבות, מנודה, אויב זה מה שהם אמרו לי!״ צעקתי בקול רם יותר, ידיי התכווצו ומפרקי ידי הלבינו בתגובה.
״אז החלטתי לתת להם עוד כינוי להשתמש, זאב בודד.
אני מעדיף לחיות לבד מאשר עם ההבטחות המטופשות שהם נותנים לי, החברים שלי…״

זה סיפור שמורכב מהמון סרטים/סדרות/ספרים/סיפורים/כדומה…
שכתבתי.
אני בטוח שתצליחו למצוא בו כמה דברים שראיתם או קראתם.
הנה כמה הסברים (בכדי שלא תחשבו או תשאלו שאלות מיותרות.)
-הסיפור מבוסס על זאבים אמיתיים, וההסברים על הזאבים שבסיפור יהיה מוסבר בהמשך.
-יהיו דרגות, (אם אתם חושבים והדרגה אומגה היא זאב בודד, אתם טועים, היא הדרגה הכי נמוכה.)
-אני לא לוקח שום רעיונות מאף סיפור מכאן.
-אני מקבל בשמחה דמויות, ההרשמה ברציתי להוסיף.
-אני בן (זה לא קשור לסיפור)
-אני לא תמיד אכתוב, אז אני לא יגיד שכל יום חמישי יצא פרק או משהו כזה, ואם כן, תקחו בחשבון שזה ׳כנראה יצא.׳
-זאבים בסיפור יכולים להיות רק בצבעים: שחור, חום/חום כהה, צהוב/זהב, לבן, שחור-כחול כהה (כחול על קו השחור), אפור, אדום, וכדומה. (לא צבעים כמו ירוק או סגול. יש כתמים.)
-העיניים יכולות להיות רק בצבעים: כחול/כהה/בהיר, חום, זהוב, שחור (אם אתם חייבים, אדום (אם העור לבן, מומלץ גם הפרווה, כתום, צהוב, ארד, ירוק, סגול וכדומה. (בלי ורוד בבקשה.)
זהו.
את הדמויות שאני ממציא תכירו בסיפור.
אשמח לקבל רעיונות, יעוץ, עזרה וכדומה, במיוחד הערות וביקורות בונות.


תגובות (2)

רעיון טוב ושונה מהסיפורים שבדרך כלל אני קוראת , אני יעקוב . . לילה טוב ;)

31/07/2015 01:56

וואי ממש אהבתי
בנוסף, הנה הדמות שלי :
שם : אמה האנטר
גיל : 16
אופי : אמה היא נערה שלא התבגרה עדיין, היא עדיין ילדודית במקצת ואוהבת לעשות שטויות. היא חכמה מאוד אבל לפעמים לא חושבת בהיגיון, לא כל כך מעריכים אותה בכל מקום בגלל שהיא טיפה ילדודתית. היא מגיעה לשלב בחיים שהיא צריכה לעזור אומץ ולהתבגר. לקחת אחריות, לטפל באחראים במקום שיטפלו בה ובקיצור כל מה שכרוך בתהליך הזה שנקרא התבגרות.
היא שובבה, ובעיקר מצחיקה. היא מעבירה את הכאב ואת המחשבות הרעות בעזרת הצחוק והכיף. הרבה לא מבינים איך היא יכולה להשאיר את הבעיות בצד ולא לחשוב עליהן. עוד "ילדותיות" לאוסף, כך האחרים חושבים.
בלהקה\ בודד :אמה חיה בלהקה מאז ומתמיד, קשה לה להסתדר לבד. והאופי האנרגטי שלה תמיד עזר לה להתחבר לחברי הלהקה השונים שהתחלפו כל הזמן.
מראה : היא נורא יפה, יש לה עיניים חומות דבש. עיניה עמוקות, חודרות ונוצצות.
שערה בצבע חום ג'נג'י, נוטה לכיוון הכתום, המסמל את אופייה.
מבנה גופה הוא רזה, אך לא דקיק.יש לה עגיל באף בצבע כחול שהיא אף פעם לא מורידה.
מראה בצורת זאב : הפרווה שלה נורא נעימה בשילוב של הצבעים לבן וכתום בהיר. עיניה בצבע כחול כהה ועמוק. יש לה סמל של כוכב בצבע שחור על רגלה השמאלית הקידמית ( אם אתה רוצה אתה יכול אחר כך לקשר את זה לסיפור שלך איך שהוא )
רקע : היא בת יחידה למשפחת ציידי זאבים ( אם יש דבר כזה ), הוריה לא ידעו על זה שהיא זאבה דבר, וכשהיא גילתה שמשפחתה ציידי זאבים היא החליטה לברוח יחד עם להקת זאבים שחיפשה לפני שברחה.
מאז היא כל הזמן עוברת מלהקה ללהקה כי היא מרגישה שלא מצאה את מקומה…
אחת הסיבות לזה שהיא ילדותית היא שאמה פשוט נוררא מתגעגעת לחיבוקים של הוריה ומשפחתה והיא לא רצתה בכלל להיות זאבה, היא לא רצתה להיפרד מהוריה.

אם אתה רוצה אתה יכול להוסיף או לשנות או לעשות מה שאתה רוצה חח אני אשמח אם היא תמצא אהבה בסיפור, תודה !

31/07/2015 20:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך