חיים חדשים- הקלטה ראשונה חלק 1

פיות אפלות 27/09/2012 718 צפיות תגובה אחת

לפני שאני מתחיל את הסיפור שלי אני רוצה שתדע שזאת הפעם הראשונה שאני מקליט את עצמי.
אני מקווה שהקול שלי יוצא ברור ושההקלטה תגיע בשלום……..

טוב אז ככה,זהו סיפור החיים שלי.סיפור החיים החדשים שלי,אני יודע אתה חושב שאני מת,אבל זה לא נכון.
האמת שהסיפור התחיל יומיים לפני שקברתם אותי….(שקט,הפסקתי להקליט לרגע.הייתי צריך לחשוב איך אני ממשיך בכל זאת,הקלטה ראשונה שלי)……אתה זוכר את היום ההוא שיצאתי לבלות וחזרתי רק יום אחר כך?שאמא ממש התעצבנה…אני בטוח שאתה זוכר,כי ניסתה להרגיע אותי שכמעט זרקתי עליה כיסא אז אני התחיל מהיום הזה…..

כמו שאתה יודע,באותו היום אני ורוז נפרדנו אז הייתי ממש עצבני,החלטתי לצאת לבלות קצת באיזה בר,אבל לפני שנכנסתי אח שלה,מיק,הבחור המגודל הזה שלמד שנה מעלי בתיכון,זה שכולם פחדו ממנו התנפל עליי,הוא תקף אותי…אני לא זוכר הרבה מאותו היום,רק שאחר כך שכבתי באיזה סמטה,לא יכולתי לזוז.הרגשתי כאב מוזר בצוואר שלי.בסופו של דבר חזרתי לבית,אני לא בטוח איך.אבל הרגשתי יותר טוב הכאב כמעט עבר אבל התעצבנתי יותר מידי בקלות רבתי עם אמא,זרקתי חפצים ובסוף גם אימתי לעזוב את הבית,היא אמרה שזה בסדר מבחינתה ושאני לא יחסר לאף אחד,אז עזבתי-ואני בתוך שהיום היא מתחרטת על מה שאמרה,כי גם אני מתחרט על מה שאני אמרתי- הסתובבתי ברחובות,לא ישנתי באותו הלילה,ולאט לאט הרגשתי שאני נחלש,שאני צמה ולא למים,למשהו אחר שלא ידעתי מהו,חזרתי לסמטה שבה הותקפתי,לא היה שם זכר למאבק שני לבין מיק,אבל משום מה לא רציתי לעזוב את המקום,נשארתי שם שכבתי על הרצפה המטונפת,הרגשתי כמו גופה,כאילו שאני מת אבל בכל זאת ראה הכול,לא יכולתי לזוז ולא משנה כמה ניסיתי,הפכתי לבטון.
אחרי כמה שעות הגיעו לשם שוטרים,הם דיברו על כך שמצאו גופה,לא הבנתי על מה הם מדברים עד שהם חסו אותי והרימו אותי משם……….

המשך יבוא חחחחחח^_^


תגובות (1)

המשך!! @.@

28/09/2012 08:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך