Choclate Girl
אני כותבת די גרועה, ובאתי לפה כדי להשתפר. אני אשמח לתגובות בונות!

חלום – פרולוג

Choclate Girl 19/12/2014 574 צפיות תגובה אחת
אני כותבת די גרועה, ובאתי לפה כדי להשתפר. אני אשמח לתגובות בונות!

לין פקחה את עינייה.
היא לא הייתה במיטה שלה. היא עדיין לבשה את הפיג'מה שלה שהשתרכה מאחוריה, ועדיין החזיקה את מר שוקו נטול העין, אבל היא לא הייתה במיטה שלה.
היא עמדה על סוג של עשב ירוק ורך, והשמיים היו תכולים, אפילו שהיא רק הלכה לישון.
היא הסתובבה בניסיון להבין איפה היא אבל סביבה היו רק שדות של הצמח עד האופק.
משהו תפס את מבטה. בזווית העין היא ראתה משהו ירוק מאחוריה, לא ירוק דשא כמו הצמח, יותר כמו תפוח.
היא הסתובבה וניסתה לראות את זה, אבל היא ראתה רק הבזק ירוק.
היא ניסתה שוב, הפעם מסובבת רק את הראש, והפעם היא הצליחה לראות את זה.
זו הייתה כנף.


תגובות (1)

שלום לך!
דבר ראשון שרציתי להגיד הוא שאת בכלל לא כותבת גרועה. לדעתי אין כזה דבר, כי כל כותב באיזשהו מקום שופך את עצמו אל תוך הסיפורים שהוא מפיק ואני בטוחה במאת האחוזים שאת עצמך לא גרועה, אי לכך גם לא הסיפורים שלך :)
לגבי הפרולוג, מצאתי את זה קשה לנסות להתחבר לקטע, אפילו אם הוא קצר וזאת רק ההתחלה, דווקא בגלל זה למען האמת את צריכה למשוך את הקוראים, לסקרן כדי שירצו להמשיך לקרוא.
אם אני יכולה להביא לך עצה אחת, היא שתכתבי ביד בטוחה יותר על המאורעות הקורות על הדמויות. לדוגמא "היא עמדה על סוג של עשב רך" ואחר כך, "משהו ירוק מאחוריה, לא ירוק דשא כמו הצמח" – אני חייבת לציין שמאוד אהבתי את רעיון הכנף אבל את צריכה לצאת תמיד מנקודת הנחה שהקוראים שלך לא רואים את מה שקורה בתוך הראש שלך כשאת כותבת, לכן את צריכה לתת יותר תיאורים, יותר מידע. תכתבי מה היה הריח שעמד באוויר, ההרגשה של העשב הזה מתחת לרגליים, האווירה, איך העשב המוזר הזה נראה? ובכללי, כל מה שעולה לך בראש כשאת רואה את התמונה, ובנוסף לכך מה הדמות מרגישה. אני בטוחה שהיא הייתה בהלם מכך שרגע אחד היא ישנה במיטה ורגע אחר היא עומדת במקום שהיא לא מכירה, מופתעת? נרגשת? חושבת שהיא בתוך חלום? תצייני את זה כקרקע לבניית הדמות שלך וביסוסה.
מצטערת על החפירה, אני חושבת שזה מאוד יפה ונכון לקחת את האתר הזה בתור מקום ללמוד בו ולהשתפר ואני מעריכה אותך על כך.
המון בהצלחה, אני בטוחה שתצליחי כי יש לך בסיס כל כך טוב ורעיונות מעניינים, אשמח לקרוא את ההמשך! 3>

19/12/2014 13:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך