Choclate Girl
אני אנסה לעשות את הבאים ארוכים יותר...

חלום – פרק ראשון

Choclate Girl 21/12/2014 390 צפיות אין תגובות
אני אנסה לעשות את הבאים ארוכים יותר...

היא עמדה על העשב הירוק והרך, שואפת את ריח המנטה המוכר.
היא עצמה את עיניה והמריאה, כנפיה הירוקות פרושות מאחוריה ורגליה מתוחות. האוויר היה קר וצלול והרוח הצליפה ופיזרה את שיערה השחור לכל הכיוונים. אותה הרגשה מוכרת. היא פתחה את עינייה והסתחררה בעליצות.
אבל משהו לא היה בסדר. נחיל שחור התקרב לעברה באוויר. היא הביטה בו בחשש. זה היה חדש, וסביר להניח שלא טוב במיוחד. הנחיל התחיל לשאוב אותה והיא קראה בכאב, נאבקת.

"לין?"
לין פקחה את עיניה. פניה של המורה מימי הביטו בה בדאגה. "את בסדר? נפלת מהכיסא באמצע השיעור. ניסיתי להעיר אותך, אבל נשארת ישנה."
לין ניסתה לקום וכתמים שחורים התחילו לרצד בשדה הראייה שלה. "אני לא בטוחה. נראה לי שהתעלפתי." היא נמנעה מלהזכיר את המקום האחר.
המורה הנהנה. "תמשיכי לשכב כאן ועוד מעט אמא שלך תבוא לקחת אותך." היא יצאה מהחדר.
לין התיישבה, מתעלמת מהסחרחורת והביטה סביבה. היא שכבה על הספה במשרד האחות.
היא ניסתה להבין מה זה היה. לפני זה היא לא הייתה במקום האחר בשעות היום, זה תמיד היה כשהיא הלכה לישון. זה היה ככה מאז שהכל התחיל בגיל חמש והיא לא הייתה בטוחה אם השינוי הוא סימן טוב.
והיה גם את הנחיל. עד אז אף אחד לא היה במקום האחר יחד איתה.
והיא הייתה בטוחה שזה סימן רע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך