ילדי נבואת הממלכה- פרק 2

VNKL 20/12/2014 564 צפיות 2 תגובות

"קדימה ביל!" צעק ג'ון לביל כששניהם יצאו מתוך ביתו של ג'ון "חייבים להציל את דנה מהמפלצת הזאת!"
"אבל לאן המפלצת הזאת בכלל הולכת?" שאל ביל
"טוב," אמר ג'ון והסתכל על המפלצת שהולכת רחוק- רחוק כשהיא מחזיקה את דנה שנאבקת בה ומנסה לברוח ממנה "את זה נצטרך לגלות בעצמנו".

בינתיים, בתוך משרד סודי ביותר, שאין יודעים מי נמצא בו- איש בעל עניבה אדומה וחליפת טוקסידו אמר: "הה!!" צחק בקול מרושע "המפלצת מקרבת את שאר ילדי הנבואה למלכודת שלנו, שכאשר הם יגיעו למלכודת, נחסל אותם ואת השבויה שלנו!! אסור שנבואת הממלכה תתגשם!!" והוא חבט בחוזקה על שולחן העבודה שלו "הה!!" המשיך לצחוק בקול מרושע.

ביל וג'ון התחילו לעקוב אחר המפלצת האדומה.
"אתה בטוח שאנחנו הולכים בכיוון הנכון?" שאל ביל
"ברור שאנחנו הולכים בכיוון הנכון!" אמר ג'ון "נראה לי.."
"הלכנו לאיבוד"! תודה בזה!" התלונן ביל
"לא, לא הלכנו לאיבוד.." שיקר ג'ון.
ביל נקב בו מבט כועס.
"טוב, בסדר, בסדר" נשבר ג'ון "הלכנו לאיבוד. אבל אולי עוד מעט נמצא את המפלצת והכול יסתדר"
"הכול יסתדר? אתה חושב שהכול יסתדר!? דנה שבויה בידי מפלצת אכזרית ביותר שעמדה להרוג אותנו סמוך לבית שלך! זה בסדר!? היא לוקחת את דנה למקום שאנחנו בכלל לא יודעים איפה! זה בסדר!? אנחנו הלכנו לאיבוד ואנחנו באמצע שום מקום! זה בסדר!?"
שתיקה.
"לא!!" צעק ביל "זה לא בסדר!".
במהלך מריבתם של ג'ון וביל הסתכל על ענף עץ אחד ינשוף בעל כנפיים לבנות ועיניים שחורות עליהם במבט כועס.
הוא עף אל שני הילדים הרבים כשהוא מכוון את טפריו לכיוון כתפו של ביל.
"אהה!!" צעק ביל "אני לא יכול להתחמק מזה!".
הוא ניסה להתחמק ככל יכולתו, אך הוא הרגיש שהוא דבוק לאדמה.
הינשוף נחת על כתפו של ביל ולא גרם לו שום נזק.
"היי!" אמר ביל "זה ינשוף ידידותי!" וליטף אותו כשמבט נעים עולה בעיניו של הינשוף וגם ג'ון מלטף אותו.
"שלום" אמר בקולו העמוק הינשוף "שמי הוא ריו. אני ינשוף מחמד אך כשמישהו מעצבן אותי, אני אכזרי ביותר"
"היי ריו" אמר ג'ון וליטף אותו שוב פעם
"אבל איך נדבקתי לאדמה ולא יכולתי לברוח?" שאל ביל
"זה בגלל כוח ההיפנוזה שלי." אמר ריו "כשאני רוצה לתפוס מטרה כלשהי, אני מפעיל את כוח ההיפנוזה שלי, והוא דבוק לרצפה. הייתי פעם ינשוף המחמד של שליט ממלכת אטורה, זה בכיוון הזה" והוא הצביע עם טפריו לכיוון צפון, לאיפה שהמפלצת האדומה הלכה.
"היי!" אמר ביל "גם אנחנו הולכים לשם! אולי נלך ביחד?" שאל "תוכל לעזור לנו!"
"אממ.." התלבט הינשוף "טוב, כמובן שהייתי רוצה אבל..".
ג'ון וביל היו זקוקים מאוד לעזרתו של ריו, ובלעדיו הם לא היו יכולים להמשיך. הם היו רבים ורבים עד שכבר היו הורגים את דנה!
"ברור שאעזור לכם!" צעק בשמחה ריו.
ג'ון וביל רקדו משמחה.
"איך קוראים לשליט של ממלכת אטורה?" שאל ג'ון
"יבגני. רנו יבגני" אמר ריו במבט נוקש
"למה ברחת ממנו?" שאל ביל
"בהתחלה הוא היה נחמד, אבל אחר כך גיליתי שהוא רוצה לנצל אותי למטרות רשעות במיוחד!"
"אילו מטרות בדיוק?" שאל ביל בחשד
"הוא רצה להשתמש בכוח ההיפנוזה שלי כדי להפנט את כל תושבי ממלכת אטורה, ולקחת את כספם. למרות שהוא השליט שלה, הוא שליט רודף בצע!" אמר ושתק ולאחר מכן המשיך:
"לא יכולתי לתת לו לנצל את כוח ההיפנוזה שלי וברחתי ממנו!"
"אז למה אתה חוזר אל ממלכת אטורה?" שאל ג'ון
"כי שמעתי בשמועות שיבגני מתכנן להשמיד את ילדי נבואת הממלכה."
"למה?" שאל ביל
"כי הם מאיימים לתפוס את שלטונו האיום על ממלכת אטורה" אמר ריו
"איך הוא יצליח לזהות את ילדי נבואת הממלכה?" שאל ג'ון
"על כל אחד מהם יש תליון בעל אבן כחולה זוהרת" אמר ריו.
ביל וג'ון הסתכלו אם יש על צווארם תליון בעל אבן כחולה וזוהרת.
כן היה.
"כנראה ש," אמר ריו והסתכל על ביל וג'ון "אתם ילדי נבואת הממלכה".


תגובות (2)

מקווה שאהבתם את הפרק הזה ושתרצו המשך!

20/12/2014 20:11

תקראו, בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/12/2014 20:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך