אשמח לקבל ביקורות לגבי הסיפור ואשתדל ללמוד מהם כמה שיותר!

יצורים – פרילוג +הרשמה

13/04/2018 761 צפיות 3 תגובות
אשמח לקבל ביקורות לגבי הסיפור ואשתדל ללמוד מהם כמה שיותר!

סאם רץ במהירות,כי מוחו עדיין לא עיכל,שהוא עומד למות.
הוא התנשף , מרגיש כאילו הוא עומד להתיעלף.
פעימות ליבו פעמו במהירות ובחוזקה וריאותיו ניסו להכניס לגופו כמה שיותר חמצן.
שערו החום היה קצוץ ועיניו הזהובות ניסו לחפש מקום מסתור.
הוא לבש מעיל אפור וקרוע,טריניג ומגפיים עכורים.
האיש עמד מולו.
לבוש אפוד שחור,ובגדים שחורים כמו של פורץ.
האיש שלף אקדח וכיוונו לסאם.
סאם לא זיהה את האיש בכלל המסכה שלו.
רגליו של סאם נהפכו לנוזלים.
"לילה טוב,סאם!" אמר האיש.
"לא!!!" ענה סאם לפניי שהאיש בלחץ על ההדק.
סאם שכב על הכביש,שלולית אדומה מתחתיו.
האיש ציחקק צחקוק של נבל כמו בקומיקס.
האיש נעלם באפלה שנשמעו סירנות המשטרה.
לפניי שסאם נורה למוות ,הוא שלח לבת דודתו, רובין רודרס,הודעה.
הוא ידע שרובין ואחיה הצעיר מאט,הם יצורים כמוהו.
סאם כבר הבין,בני דודיו בסכנה ולא רק הם,גם שאר היצורים,והעולם כולו,
כי החלה ברגע זה,מלחמת עולם שלישית.

אני צריך דמויות משניות שהם יצורים (הטובים), או מחסלי יצורים (הרעים),
לדוגמא:
שם (אם יש גם שם משפחה):מאט רידרס
יצור או מחסל יצור:יצור
כוח על: מהירות על
עבר: ( היתגלה במהלך הפרקים)
דואג לעצמו או לאחרים: גם וגם.
לא לקחת את כוחות העל הבאים כי זה לדמויות המצטרפות למאט:
מהירות על
טלפורטציה (שיגור)
אפלה
ברקים
קרח
אש
שליטה בדם של בני אדם


תגובות (3)

שלום, ואחריי התלבטות רבה כן החלטתי להגיב על מה שכתבת. שמע…
זה סיפור הרשמה, אבל אני ממש הסתייגתי מלהירשם. "טיזר" (מה שכתבת כאן) צריך להיות "הוק" (מהמילה "קרס" באנגלית, כמו בחכה עם דגים?) מה שתופס את הקוראים ומדליק אותם על הסיפור. זה… לא עושה את זה כ"כ כאן. למה?

1. אנחנו לא באמת מבינים מה קורה, אבל הקטע מצפה מאיתנו להבין. אין כאן הכנה או בנייה למסתורין; זה מרגיש כאילו לקחת את זה מאחד הקטעים בסיפור גדול יותר.
2. זאת פסקה ממש קצרה וקצרמרה. אין פה מקום לפתח כלום; איך אני אדע איזו דמות אני רוצה לעשות אם אני אפילו לא מבין את הסיפור? כשאני אומר "להבין את הסיפור" אני מתכוון כמובן לרקע, דמויות, סגנון, סוגה וכו'.
3. אתה צריך שכתוב ועריכה. שב על קטעים נוספים שתכננת לכתוב, ותעבור עליהם. יש הרבה שגיאות כתיב וגם התנסחות בעייתית. לא יזיק לעבור!

אבל אתה יודע מה, ברוח הדברים, אני דווקא כן ארשם לסיפור. אני כן רוצה לתמוך בך.

שם: טוני טיל (Tony Teale)
יצור\מחסל: מחסל יצור
כוח: ספיגת יכולות של אחרים לזמן מוגבל

עבר:

עד גיל 12
גדל וחונך במשפחה דתית-אדוקה. אביו מת'יו (Mathew) הכה אותו ואת אמו ג'ניס (Janis) בבית, בעוד שבקהילה הדתית הקטנה בה גדל אביו זכה לאהדה רבה. מת'יו היה נושה, הבחור שמגיע מטעם הבנק וסוחט כסף מאנשים. כבר אז טוני לקח ממנו דוגמה והשראה.
את רוב ילדותו העביר בחטיפת עונשים. בכל פעם שנענש, רק חיפש להגדיל את הסיכון שלו – משמע שאם כבר היה נתפס, אז על משהו ששווה להיענש עליו.

12-18
בחטיבה והתיכון טוני יצר לעצמו כנופיה קטנה. הוא למד איך להערים על אביו – שכבר נשחק עם השנים – ונתפס ונענש רק על חלק קטן מהמזימות והבעיות שהיה מעורר. בגיל 18, ממש אחריי התיכון, הוא החליט לברוח מהבית ולהתגייס לצבא, ושכנע כמה מחבריו להצטרף.

18-21
בבדיקות הגיוס של טוני, הרופאים מצאו משהו שככל הנראה הרופאים מהעיירה הקטנה ממנו בא ניסו להשקיט: יכולות מיוחדות. לאחר סדרת ניסויים הם הבינו אילו יכולות יש לו, וצרפו אותו ליחידה מיוחדת בשיתוף ממשלתית להכשרת סוכנים וחיילים "מחסלים". זאת הייתה התקופה הקשה ביותר בחייו של טוני. לימדו אותו בהדרגה להסתגל למצבי הישרדות שונים (ג'ונגל, מדבר, עיר במצור וכו') וכמובן ליטול חיים תוך שימוש בכוחותיו.
בגיל 20 הוא הרג את היצור הראשון שלו, נער שירק חומצה. הוא "ספג" את היכולת שלו, והמיס את הפרצוף של אותו נער. מצבו הנפשי רק החריף, ועד גיל 21 טוני הפך אגרסיבי ואלים יותר. הוא תקף את המפקד שלו, וכתוצאה מכך שוחרר משירות.

21-31
לאחר התקרית הממשלה לא ויתרה על טוני. הם הציעו לו עבודה נורמאלית כמסווה, אך בפועל חטפו אותו ושטפו לו את המוח. מאז טוני הפך קצת… הפכפך, עם נטייה להתקפים אלימים אף יותר. מפקדיו הסוכנים פשוט הפכו אותו לאחד משומרי הראש. מדיי פעם נותנים לו לפרוק את עצביו על חיות קטנות.

דואג לעצמו\לאחרים: (לא כ"כ הבנתי? אתה מתכוון לאישיות של הדמות?)
דואג לעצמו. בימיו הצעירים נהג לנצל את החברים שסביבו; ככל שהתבגר ונחשף לניסויים וההתעללות הוא התקשה לשמור על קשרים. הוא דיי מתבודד, שמתגעגע לניצול של אחרים. בגלל המסגרת הדתית בה גדל, טוני רואה במעשיו מוצדקים. ההכשרה בצבא רק חיזקה את הפילוסופיה שלו שהיצורים מן השטן, והמטרה שלו לגאול את העולם מהמטרד הזה.

19/04/2018 22:42

    תודה על התגובה dr eiiret.
    בזמן שלא כתבתי,החלטתי לעשות את אותו סיפור,רק עם עלילה יותר ברורה.
    שיניתי את השם ל "דארקפורים".
    הדמות שלך תיכנס כבר בכמה פרקים הראשונים.
    לא ביקשתי את כל העבר ,רק למה הוא הפך למחסל דארקפורים.
    שתדע, שיניתי את הכל,חוץ מהרעיון של המחסלים.
    אני מקווה שתאהב את השינוים שעשיתי.
    עצה לתגובה שאתה כותב: אל תעשה אותה ארוכה מאוד,תכניס את הדברים שהכי חושבים.

    20/04/2018 15:49

    לקחתי את עצתך ללבי :)

    20/04/2018 17:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך