יצורים – פרק 15 – שאלות

31/10/2014 683 צפיות 4 תגובות

פרק 15
שאלות

"רגע, איפה קאנופי, לאן הוא הלך ו… מה קורה כאן? למה יש כאן הרבה אנשים ליד הביניין הישן והמוזנח של ראש העיר שהוא בעצם גם ראש הממשלה?!" שאלה רומי.
"אני לא ראיתי את קאנופי, אני באמת לא יודע איפה הוא. הוא כבר היה אמור לחזור, לשים את הדוב שלו בתא או בפארק הדובים ולחזור אלינו" אמר ג'ונתן, "וראש הממשלה אמור להקריא את הנאום שלו, בעוד מספר דקות, לפי מה שאני הבנתי."
"פארק הדובים? אולי הפארק הכי גדול והכי מפחיד בארץ הקסם? ואיך אנחנו מסתובבים ביער הקסם ואף פעם לא פגשנו או ראינו או שמענו על ראש הממשלה הזה? ובכלל איך קוראים לו, למה הכל פה ישן ומוזנח? למה רופאים מסתובבים ברחובות עם הבגדים שלהם ומטפלים בחולים שלהם על המדרכה? למה השוטרים שוכבים על סלעים? למה זה נראה לי שכל ההמון מסתערים, דוחפים ומכים את ראש הממשלה? למה? למה כל זה קורה? מה אין להם תרבות? כבוד? אין להם? הם לא מיישמים את הערכים שלהם בעיר הגדולה הזאת? ובשביל מה הם צריכים מגדלים, לא משנה לאיזה מקום אתה הולך אתה רואה מגדלים, גם ביער ראינו ארבעה מגדלים, אם אתה לא זוכר, אולי לא שמת לב. חלק מהיער הוא חלק מ'לייקטרוביל סיטי' אם לא שמת לב. לא שמת לב להרבה דברים, ג'ונתן!"
"את צודקת, אני באמת לא שמתי לב" אמר ג'ונתן, "אבל אני לא יודע בדיוק איך להסביר לכם, כל הדברים האלו אלו דברים שנוהגים לעשות בעיר הזאת ואני לא יודע מה הסיבה לכך, למשל, אני לא יודע מה הסיבה שהרופאים מסתובבים בעיר ולא בבית חולים או במרפאה, לגבי השוטרים, אני גם לא יודע ותושבי העיר מתאספים סביב ראש הממשלה, תומס, מכיוון שהוא נואם נאום חשוב וכל תושבי העיר צריכים לשמוע אותו, ואם אין להם תרבות, אם אין להם כבוד, יש שאלות שקצת קשה לי לענות עליהם, אני לא יודע איך להסביר לכם ואני לא מצליח לארגן את המחשבות בראש, אבל אתם יכולים לקרוא בספרים הכל על העיר המכובדת והמיוחדת הזאת."
"רגע, אילו ספרים? יש כאן ספריה?!" שאלה רומי.
"כן" אמר ג'ונתן, "אבל, לפני כן, אתם לא רוצים שאני אגיד לכם איפה נמצא היצור הבא?"
"אנחנו רוצים" אמרו כל היצורים וחייכו.
ג'ונתן הוציא מפה גדולה ודקה והראה אותה ליצורים, הוא הצביע על הרים ירוקים, גבעות, עמקים, ביניינים, שדות, מגדלים ועוד כל מיני מבנים וחפצים שהופיעו מפה ואז הוא עצר במגדל גבוה והתחיל להסביר: "כאן במגדל הכי מפחיד, הכי גבוה בעיר והכי מכובד, יש יצור שכלוא בתוך תא עם רשת, הוא אף פעם לא הצליח לקרוע את הרשת, השומר מגיע למקום בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אני יודע שהיצור הזה יצליח איכשהו לקרוע את הרשת ולנקום בתושבי לייקטרוביל סיטי, להציק להם, לתקוף אותם, יש לו חרבות, סכינים, אקדחים, רובים הכל ויש לו אפילו נשק סודי. הנשק הסודי מופיע בסמל הזהב הגדול של העיר, הוא בדרך כלל מופיע על הדגל האדום שלהם, אנחנו צריכים לחפש את המגדל הגבוה ביותר ואת היצור הזה, הוא מסוכן מאוד, יכול להיות שהוא בכלל קרע את הרשת, הוא נמצא במגדל בסמוך למגדל השעון, קדימה, מתחילים לחפש!"
"רגע, רשום לך באיזה מקום זה במפה? אין שלטים, אין כלום?" שאלה רומי.
"אני לא יודע" אמר ג'ונתן, "אפשר לברר."
"אתם צריכים עזרה?" שאל איש אחד גבוה עם שיער בלונדיני ועיניים ירוקות במבטא צרפתי.
"כן, איפה נמצא המגדל הזה?" שאל ג'ונתן והראה לאיש את המגדל הגבוה שבו יושב היצור הגדול, הנורא, המסוכן והמפחיד.
"במרכז העיר, עוד מאתיים מטר" אמר האיש, "אבל יש שם יצור גדול, נורא ומפחיד."
"כן, אני שחכתי איך קוראים לו" אמר ג'ונתן, "אבל לא משנה, בכל אופן, תודה רבה לך, אנחנו הולכים לשם."
"אתם הולכים לשם?" שאל האיש, הוא נבהל ורץ.
"אני מקווה שאתם מספיק חזקים ומספיק אמיצים כדי להתמודד מול היצור הגדול והמרושע, שאף אחד לא מתקרב אליו, מבקר אצלו שומר, הוא שומר עליו, אבל רק בשעות הבוקר המוקדמות, עכשיו כבר צהריים, קדימה, בואו נלך!" אמר ג'ונתן.
היצורים הלכו אחרי ג'ונתן, מוכנים להילחם מול היצור המסוכן והתחילו לרוץ ואז הם ראו אותו, הוא ישב במגדל עם רשת, יצור ירוק ומרושע, היה לו שיער כחול פרוע, ציפורניים צהובות ארוכות וחדות, עיניים אדומות ובולטות, רגליים גדולות ומוצקות וידיים חומות.
"בסדר, הגיע הזמן" אמר ג'ונתן, לפתע, היצור ניסה לקרוע את הרשת ואז הוא הצליח וקפץ מהמגדל, היצורים נסוגו לאחור ואז הם עצרו וכיוונו את האקדחים שלהם.
"רק מי שירה בנשק הסודי יצליח להמית אותי, זה לא הנשק הסודי" אמר היצור והתקרב אל ג'ונתן וחבורת היצורים.


תגובות (4)

וואוו מושלםםם!!
מדרגתת חמשש וחייבתת המשךך

31/10/2014 17:40

    תודה, אני שמח שאהבת! פרק הבא יעלה בקרוב…

    31/10/2014 17:44

    יש מצב שאתה נרשם לסיפור שלי.. תודה מראש ^^

    31/10/2014 17:58

מושלם מושלם מושלם מושלם אהבתי (זה לא חדש) וואו זה כול כך מושלם מהמם. אני חייבת לדרג 5. פשות חייבת :)

31/10/2014 18:13
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך