זהו, הנה החלק של הפרק השני, למי שלא הבין, ארטמיס חשבה שכל הכעס והקרב עם פוסטה הוא משחק, היא בעצם קרובת משפחה של פוסטה... וג'ונתן חושב שכדי להשתחרר וכדי להיות פחות לחוץ, הוא צריך להתלוות לחבריו במסע תת קרקעי במוזיאון של ארטמיס...

יצורים- פרק 9ב: ארטמיס

24/10/2014 634 צפיות 9 תגובות
זהו, הנה החלק של הפרק השני, למי שלא הבין, ארטמיס חשבה שכל הכעס והקרב עם פוסטה הוא משחק, היא בעצם קרובת משפחה של פוסטה... וג'ונתן חושב שכדי להשתחרר וכדי להיות פחות לחוץ, הוא צריך להתלוות לחבריו במסע תת קרקעי במוזיאון של ארטמיס...

פרק 9ב
ארטמיס

"זהו זה נגמר…" אמר ג'ונתן.
"בסדר, מה אנחנו עושים עם הערפדית?" שאלה ג'רה.
הערפדית הסתכלה על ג'ונתן וג'רה ובכתה
דמעה אחת זלגה על לחייה של ארטמיס.
"מה קרה?" שאל ג'ונתן והסתכל על ארטמיס.
"הערפדית הזאת, קוראים לה לינה ו… היא אחותי, איך אתם לא מבינים?" שאלה ארטמיס.
"אבל עדיין לא פגענו בה, לא עשינו לה כלום…."
"היא חשבה שאתם שיחקתם, אבל…. אתם הרגתם את דודה שלה, אני חשבתי שזה משחק, זה לא זמן של נקמות, אתם לא מבינים…" ארטמיס התחילה לבכות ליד פוסטה.
"רגע, זה אומר שפוסטה רייש זאת אמא שלך?" שאל ג'ונתן את ארטמיס.
"כן" אמרה ארטמיס, "אתם, אתם…. פגעתם בה, הבנתי את זה כבר מהסוף של שיר הניצחון שלכם."
"מה? אני לא מבין מה קורה כאן…."
"אתה באמת לא מבין מה קורה כאן!" צרחה ארטמיס ודחפה את ג'ונתן, "אתם לא מבינים, אתם הרגתם את אמא שלי , זאת גם דודה של אחותי, לינה."
לינה חיבקה את ארטמיס. "לינה…. לא הייתי צריכה להיות איתם אני כל כך מצטערת" אמרה ארטמיס ואז היא פנתה לחבורה, "זהו, אני עוזבת אתכם, יצורים טיפשים ועלובים!"
ארטמיס הלכה עם לינה לבית של פוסטה רייש, ג'ונתן קם ושמע את הבכי של השדים. "רגע, השדים הם בעצם חברים שלנו…"
"אולי היא סתם איימה עליה, אולי זה סתם היה משחק דרמטי, שעשוע, או משהו…"
"ארטמיס נשברה, אני לא יודע מה להגיד…" אמר ג'ונתן, ליבו פעם בחוזקה, "אני הייתי מבולבל…."
"זה בסדר, לא ידעת" אמרה ג'רה, "ג'ונתן, אני רוצה להראות לך משהו…."
"זה משהו חשוב?"
"בסדר, אני אלך לשם עם ספלון סקי ורומי."
"בסדר, אני אבוא איתכם."
ג'ונתן הלך עם ספלון סקי ורומי לפינה מבודדת ומסתורית ביער הגדול, ממש ליד גן הדלעות, הוא ראה עלים צהובים וירוקים ושיח קטן ולידו סל גדול וציור של ארטמיס.
"מה זה?" שאל ג'ונתן.
"כאן מתחת לאדמה, מתחת לציור הזה של ארטמיס יש פתח עם מוזיאון תת קרקעי שאפשר להיכנס אליו ולראות מה קרה לה במהלך חייה."
"אבל למה רק לה עשו מוזיאון…"
"לכל אחד שמסתובב ביער, בבוקר או בלילה, האדמה והקרקע בונים בעצמם את המוזיאון שלו."
"זה אומר שיש גם את המוזיאון שלי" חשב ג'ונתן וגירד בראשו, "טוב ניכנס!"
"זה לא פשוט כל כך…. אתה מבין…. אין לך שם אוויר…"
"אז איך אפשר לטייל במוזיאונים האלו מתחת לאדמה?"
"צריך לחשוב חיובי ועל הדמות הזאת, שאנחנו במבקרים במוזיאון שלה, שמתאר את חייה, בתמונות, פסלים, צלילים, לפעמים גם צבעים…."
"אבל אין אור!"
"במוזיאונים יש אורות!"
"טוב, ניכנס, אולי זה ישחרר אותי קצת ואולי אפילו יעלה לי חיוך על הפנים."
"אנחנו עוד נראה…"
ספלון, סקי, רומי וג'ונתן נכנסו דרך הפתח הגדול, ג'ונתן הלך והזדחל אחריהם.


תגובות (9)

וואו מותח ויפה מתיי יצא הפרק הבא… ומה קורה עם הדמות שלי (אליסון)?

24/10/2014 20:45

הדמות שלך- פרק הבא…. פרק הבא יצא כנראה מחר בערב…

24/10/2014 20:47

אוקיי :)

24/10/2014 20:48

אוקיי אבל למה קשור קווין? חחחח, הזכרת לי אותם

24/10/2014 20:54

    המליצו לי על הסדרה שלך…

    24/10/2014 20:59

    אני חושב שהמוסיקה הזאת קצת מתארת את הפרק… אני גם נהנה לשמוע את השירים שלהם…

    25/10/2014 08:54

זו באמת סידרה יפה אני עוקבת אחריי כול פרק ופרק

24/10/2014 21:02

עמית אתה יכול לתת לי שמות לבנות לספר שלי?

24/10/2014 23:12

שמות לבנות….
אמנדה
בטי
אלי
רייצ'ל
ג'ניפר
אליזבת'
אנסטסיה….
זה בינתיים מה שיש לי, מקווה שעזרתי….

25/10/2014 08:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך