פרחים
חזרתי אחריי הרבה מאוד זמן. אשמח לביקורות שונות. אני לא נעלבת, רק אשמח אם לא תכתבו ביקורות מעליבות, למרות שאני מקבלת כל ביקורת. אחרי תגובה אחת מרוצה- אמשיך.

~יצורי פלא~הקדמה~

פרחים 27/04/2015 718 צפיות 6 תגובות
חזרתי אחריי הרבה מאוד זמן. אשמח לביקורות שונות. אני לא נעלבת, רק אשמח אם לא תכתבו ביקורות מעליבות, למרות שאני מקבלת כל ביקורת. אחרי תגובה אחת מרוצה- אמשיך.

~הקדמהֿ~
״אתה לא יכול לנצח…״ מילמלה בשקט דמות מירכתי החדר הקטן והחשוך, השחור משחור. היא ישבה על כיסא בעל משענת ישרה אליו הייתה קשורה בחבל עבה, הילה זוהרת מסביבו. הדמות, שנראתה כאישה מבוגרת, הייתה בעלת גזרה גוצה, שצלליתה נראתה כצללית של אדם, מלבד כנפיים ארוכות וגדולות שנפרשו מעל גבה. למרות גופה המלא, קולה היה מלאכי, כמו מתוך חלום, והתקווה והאמונה הנשמעת בקולה כאילו הדהדה בחדר, להעצים את משמעות דבריה. נשמע צחוק. הצחוק הזה היה ההפך הגמור מקולה של האישה, למרות שהיה גם הוא חינני, נימתו הייתה מרושעת וחסרת גבולות .צחוק שגרם לכל שערה בגופה של האישה לסמור. הוא הגיע מדמות שעמדה בחלק האפל והחשוך ביותר שבחדר, דמות אישה רזה, לבושה כולה שחור ולא היה ניתן לראות את גופה. רק עיניה האדומות ניצנצו ברשעות מבעד לאפלה. ״באמת נדמה לך?״ היא סיננה ופרצה בעוד צחוק אחד, קצר יותר מקודמו. למרות שצחקה, נשמע בקולה פחד מסויים. שוב הצטמררה האישה, אך היא אזרה אומץ וחזרה על דבריה. ״אתה לא תנצח.״ היא אמרה בשקט. ״אתה לא תנצח!״ היא הגבירה את קולה, והוא הצטלצל ברחבי החדר הקט והחשוך. לפתע היא זהרה באור נוגה, סביבה התאספה הילה ורדרדה-לבנבנה שהאירה על נערה שונה מצלליתה של האישה שישבה על הכיסא קודם. נערה בגיל העשרה, בעלת שיער בלונדיני שהתפזר על כתפיה בתלתלים מסודרים בקצוות. עיניה הכחולות היו כועסות אך חכמות, ותבונה נשקפה מהן. מספר נמשים התפזרו על אפה. על מצחה נח זר פרחים לבנים וורודים, שוודאי היה נראה כה מכוער וכה פשוט על כל אדם אחר, אך עליה הוא נראה כמו אביזר האופנה שכל אישה הייתה חושקת בו. היא לבשה שמלה לבנה, קצרה וצחורה, פשוטה למדי, שנראתה זוהרת על גופה בהיר העור. היא לא נעלה נעליים כלל וכלל. וכנפיה- הו, הכנפיים שלה היו החלק היפה ביותר שיש בה. הן היו גדולות ממנה, וצורתן היא הצורה של כנפי פרפר, אך אלו היו צבועות בכל הצבעים שקיימים, ואפילו צבעים שמעולם לא ראית. הן זהרו באפלה של החדר, ועוררו יראה בכל מי שראה אותן. היא הייתה האדם הכי יפיפה בעולם כולו.
פתאום ההילה נשאבה לתוכה כלא הייתה, ושוב חזר הכל להיות חשוך. היא חזרה לדמותה המלאה והמבוגרת, ונאנחה בתיסכול, ורקעה ברגליה היחפות. אך למרות הכל חייכה חיוך קטן, נסתר. האישה צחקה וחשפה חיוך בעל שיניים מלוכלכות, שנראה רק מעט בחושך ששרר בחדר. ״טיפשה,״ היא צחקה. ״אין לך סיכוי. העולם הזה, וכל מה שנכלל בו- עוד רגע כבר שלי.״ היא עצר בשביל לצחקק בקול מזלזל ואז הניפה את ידה מעלה. ״עכשיו גם את.״ היה הבזק של אור אדום ונשמעה זעקה קורעת לב, מעורבבת בקול הצחוק האינסופי של האישה. סוס צחור לגמרי, בעל קרן במרכז מצחו, צחורה ומנצנצת גם היא, הביט לכיוון הבית הקטן ממנו שמעה את הצרחה. הוא השפיל את ראשו, כאות כבוד, ואז ניער אותו- כמנסה לשכוח דבר מה שמעציב אותו. הוא רקע ברגלו, המעוטרת בפרסה זהובה, והחל לדהור.
הוא דהר אל התקווה האחרונה של העולם, בשליחותה של בעליו, מלכת ארץ הקסם.


תגובות (6)

כנראה שמאוד השתנה כאן…
אני זוכרת שהייתי מפרסמת סיפור וכעבור עשר דקות או פחות היו עונים…
טוב, אני מקווה שתענו. שומם כאן.

27/04/2015 16:27

טוב, אני אפרוש שוב.
אנשים, למה אתם כותבים סיפורים סוטים?
זה הורס לגמרי את האתר. אני לא יכולה לסבול את זה.
מילא ביוטיוב, באינטרנט, אבל בספרים?! יש כאן ילדים קטנים.
למה להרוס? הרי הקטעים האלה לא עוזרים לסיפור. הם אפילו מכערים אותו.
ביוש. בכל זאת, אם תהיה תגובה טובה אפרסם את הפרק הבא.
אני מסתכלת רק כאן. מי שרוצה שאכתוב לו ביקורת, שיכתוב כאן, אני אשמח- אם הסיפור לא סוטה. אני לא מנסה להיות מתנשאת. תחשבו עליי מה שבאלכם.
לפחות יש את אלו שכותבים בהתחלה שיש קטעים סוטים.
בסוף- זה כבר משהו אחר. אבל יש כאלו שבכלל לא כותבים-
אני קוראת ונהנית מקריאה רציפה, עד שבום! זה מגיע. וזה הורס. לגמרי.
אתם עושים לי סיוטים.
אם יש לכם משהו להגיד, אתם מוזמנים.

27/04/2015 16:57

    אני מבינה אותך לגמרי. אני שונאת קטעים סוטים… בסיפור שלי אני אף פעם לא כותבת קטעים כאלה, המקסימום שאני כותבת עליו זה נשיקה או רק רומזת שקרה משהו ובכלל לא מפרטת. וכן, האתר השתנה, אני כאן רק איזה שנתיים ופרשתי מלא פעמים כי לא היו תגובות (ואני פשוט כותבת בוורד לעצמי). אם את מעוניינת לקרוא, יש לי כל מיני סיפורים בעמוד שלי (שלצערי לא המשכתי בגלל מחסור בקוראים, אבל אם תתענייני אני יכולה להמשיך אותם, אני אוהבת את זה. יש לי רק שני סיפורים קצרים שכן סיימתי, בז'אנר רומנטיקה אפוף בז'אנר הפנטזיה)
    אני מקווה שלא תפרשי. אני בטוחה שיש כאן סיפורים שאין בהם קטעים סוטים (אני לא ממש יודעת, אני יותר כותבת מקוראת כאן), אם זה מה שמפריע לך.

    27/04/2015 17:08

    מסכימה לגמרי, קטעים סוטים הורסים סיפורים.
    אני גם לא רושמת קטעים כאלו, זה מגעיל בעיני.
    דבר נוסף, יש לי בעיה עם כותבים שעושים את זה גלוי מידי, כמו שאמורה רשמה יש כאלו שרומזים ועם זה אפשר לחיות אבל קטעים גלויים ומפורטים גורמים לי להפסיק לקרוא.
    אשמח לקבל ביקורת על הסיפור שלי, מחוץ לקרוסלין.
    אני אגיד את האמת, כבר לא כל כך מגיבים באתר, אני משתדלת להגיב לכל מה שאני קוראת.

    27/04/2015 17:15

רעיון יפה, מחכה להמשך:)

27/04/2015 17:10

תודה לשתיכן. ידעתי שיש עוד כאלו שמסכימים איתי. אקרא את סיפוריכן, כעת.
אני אפרסם עכשיו את הפרק הראשון.

27/04/2015 17:49
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך