karinrin55
פרק הבא פרק אחרון לסדרה, אני יודעת שזה עצוב אבל יבוא אפילוג אל תדאגו :) מקווה שתהנו!!♥♥♥

ירח אדום פרק-24 חלק ג': המכשף מניו-יורק

karinrin55 26/08/2014 598 צפיות תגובה אחת
פרק הבא פרק אחרון לסדרה, אני יודעת שזה עצוב אבל יבוא אפילוג אל תדאגו :) מקווה שתהנו!!♥♥♥

דפיקה רמה בדלת העירה אותי, הייתי מכורבלת כנגד אוסקר שידו הקיפה אותי. שיפשפתי את עיניי וקמתי מהמיטה לוקחת את החולצה שלי מהרצפה ותחתונים לובשת אותם במהירות ופותחת את הדלת.
"כן?" שאלתי בקול צרוד, איימי עמדה שם לבושה בבגדי עור שחורים.
"אנחנו יוצאים עוד כמה דקות, תתארגנו." אמרה קצרות ופנתה לאחור.
"אוז! תתעורר, תתלבש ויוצאים." אמרתי וניערתי אותו, הוא נאנח וקם מהמיטה.
"בסדר, אבל למה כל כך מאוחר?" שאל ולבש את בגדי הצייד שלו.
"כי אנחנו צריכם חושך, איך זה שעדיין לא הבתאם לי בגדי צייד?" שאלתי ופתחתי את הארון מחפשת מכנס שאוכל ללבוש.
"זה מזכיר לי," אמר והוציא משהו מהמזוודה שלו מגיש לי אותו.
"מה זה?" שאלתי ופתחתי את הקופסא הדקה.
"בגדי צייד, חשבתי לתת לך אותם לפני שהלכנו לישון אבל היית כל כך עייפה." אמר וחייך, נישקתי אותו קלות וחיבקתי אותו.
"מושלם, עכשיו אני רק אתלבש." אמרתי ולבשתי את בגדי העור הצמודים, הם התאימו מושלם לגופי. הם נתפרו במיוחד בשבילי ולכן הם מתאימים בדיוק לקימורי גופי, הבטת על עצמי במראה, סקסי ומאיים באותו זמן.
"אני לוקח נשק, את רוצה משהו?" שאל אוז והוציא את החרב עם אבן החן האדומה שלו.
"אני אקח כבר לבד." אמרתי וחיפשתי את החרב התואמת עם האבן הכחולה, יצאנו ביחד מהביתן ונכנסנו לבית. כולם עמדו שם וחיכו, רק מלודי לבשה בגדים שחורים רגילים.
"מלודי תשגר אותנו לתוך הבית, דוריאן וידע שהוא ריק עכשיו. נחפש את הכניסה למנהרות וננסה להרעיש כמה שפחות." אמרה איימי וכולם הינהנו.
"קלסי ואני ניצור אשליות של שומרים ונזוז קדימה כשהאחרים ילכו." אמר קמרון וכולם החזיקו ידיים, מלודי שיגרה אותנו לסלון של הבית שראיתי בראשו של דוריאן כשמצא את הוריה.
"אם תהיה סכנה גדולה מידי שגרי את אלי ולוק חזרה לבית ותישארי איתם." אמר לוק למלודי והיא הנהנה בשקט, חיפשנו כניסה למרתף וירדנו פנימה בצעדים שקטים. במרתף היו כמה ארונות שהעלו אבק ודלת קטנה על הרצפה, איימי פתחה אותה בשקט והורתה לנו לרדת למטה. מייק, דוריאן, אוז וקמרון הלכו ראשוני מלודי, אלי, לוק וקלסי הלכו באמצע ואני, פייז' ואיימי במאסף.
"תפעילו את האשליות עכשיו, יש שומרים בהמשך." לחשה איימי, קלסי וקמרון התרכזו ושני אשליות של שומרים הופיעו לפנינו. הם הובילו אותן קדימה ודיברו דרכם.
"הם זזים עכשיו לכיוון אחר, אפשר להמשיך." לחש קמרון והמשכנו ללכת, נשקים שלופים ואוזניים קשובות.
"הגענו לכניסה לצינוק, מבעד לדלתות יש שני שומרים." אמר דוריאן ונצמד לקיר.
"דפוק על הדלת." אמר קמרון וזימן אשליה של שומר, דוריאן נקש על הדלת ושומר פתח צוהר קטן בדלת מביט באשליה של קמרון.
"מה?" שאל השומר וקמרון ענה לו.
"חילוף משמרת." אמר וקלסי זימנה עוד שומר.
"לא הודרכתי לחילוף." אמר השומר ובחן את האשליה בחשד.
"גם אני לא, אבל תפסו אותי ואמרו לי להחליף אתכם." אמרה קלסי דרך האשליה שלה.
"מה שתגידו, אבל חכו שרוג'ר ישמע על זה." אמר השומר והחל לפתוח את מנעול הדלת, עמדנו בצידי הקיר מתתחבאים מאחורי אשליה נוספת של קיר.
"אני הולך לדווח לרוג'ר, המפתח תלוי בצד." אמר ושני השומרים הלכו לדרכם, השם היה מוכר לי ואחרי שנכנסנו פנימה הבנתי מאיפה.
"זה המכשף." אמרתי וכיסיתי את פי, נשענתי חסרת אוויר על הקיר מבוהלת ומשותקת מפחד.
"מה?" שאל מייק, והביט בי בזמן שקמרון נעל את הדלת וקלסי חיפשה את המפתחות לתאים.
"אמא אבא!" אמרה מלודי והתקרבה לתא בו ישבו הוריה.
"מלודי?" שאלה האישה, היא נראתה עייפה אבל מלאת תקווה.
"מצאתי אתכם, ידעתי שאני אמצא אתכם." אמרה וברגע שקלסי פתחה את דלת התא קפצה לחבק אותם.
"חשבנו שאת מתה, אמרו לנו שאת מתה." אמר האיש וחיבק אותה בחוזקה.
"אני יודעת אבל באתי, עכשיו אנחנו יכולים ללכת מכאן." אמרה ודמעות מתגלגלות במורד הלחיים שלה.
"זה המכשף שדיברת עליו? זה שמאיים להרוג אותך?" שאל אותי מייק והנהנתי, אוויר נלחם להגיע למוחי וליבי פעם בחוזקה שפחדתי שהוא יצא מחזי.
"מלודי, כחי את הורייך בחזרה לבית, גם את אלי ולוק." פקד אליה מייק, ולוק הביט בו בכעס. "המכשף כאן, זה מסוכן מידי." המשיך ולא נתן ללוק להביע את דעתו.
"מה אתם הולכים לעשות?" שאלה מלודי ולקחה את ידיהם של הוריה, לוק ואלי.
"אנחנו הולכים להרוג את המכשף." ענה לה מייק והם השתגרו משם.


תגובות (1)

איזה מתח!!!!
סורי שלא הגבתי על הפרקים הקודמים לא הייתי על האתר איזה יומיים

27/08/2014 11:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך