tahellovebooks
נראלי שזה הקטע הקצר הראשון שאני כותבת, וזה יהיה נורא נחמד אם תגיבו (:

כנפיים

tahellovebooks 25/04/2014 815 צפיות 9 תגובות
נראלי שזה הקטע הקצר הראשון שאני כותבת, וזה יהיה נורא נחמד אם תגיבו (:

כנפיים. הן פורצות לי מהגב בפתאומיות. נשמע צליל קריעה. הכאב נורא, ואני שמה לב שאני צורחת. אני מבחינה בנוצות ספוגות בדם, מפוזרות סביבי. עור הגב הפצוע כואב, ואני מרגישה את הכנפיים גדלות. הכאב עובר. אני רצה לנחל, ומסתכלת על ההשתקפות שלי במים העכורים. שיער חום פרוע וסבוך. עיניים גדולות, חומות-ירוקות. הן מלאות בדמעות ופאניקה. השפתיים שלי עבות וסדוקות. גבות מלאות, ונמשים. עצמות לחיים גבוהות. עור חיוור. אני זוכרת כמה שזוף הוא היה, לא לפני יותר מידיי זמן. השמלה הלבנה שלי מוכתמת בדם ומלוכלכת באפר ואדמה.

וכנפיים. כנפיים – לבנות, גדולות וקטיפתיות – ממש מדהימות ביופין. קצוות הכנפיים מוכתמות בדם. אני מנסה להזיז אותן. הן מלטפות לי את הגב ועוטפות אותי, ואני מרגישה מוגנת. אני ממשיכה להזיז אותן, להתרגל לחלק החדש בגוף שלי.

כשאני מרגישה שאני מוכנה אני פורשת את הכנפיים, ומשתחררת. הרגליים שלי מתנתקות מהקרקע ואני מתרוממת.. ואני מתחילה לעוף.. למקום גבוה.. הרחק מכאן..

למקום יותר טוב.


תגובות (9)

היה מאוד כיף לקרוא מה שכתבת. זה מסביר כמה קשה זה שכבר אתה מקבל כנפיים ויכול לעוף, בדיוק כמו בחיים. עד שאתה מבין שאתה יכול לעשות משהו, זה לא בהכרח אומר שזה יהיה קל. לבחורה היה קשה לקבל את הכנפיים ולהיות איתם, אך בבוא העת, היא עפה ועפה, למקום טוב יותר.
כתיבה נפלאה! כל הכבוד! אשמח אם תמשיכי לכתוב.

25/04/2014 06:41

    תודה רבה! ואני ממשיכה לכתוב :)

    25/04/2014 21:34

אהבתי נורא. באמת. זה היה מדהים.
למה כל קטע שאני מגיבה עליו אני צריכה להסכים עם התגובה מעליי?
בכל אופן, זה באמת יפה. זה מדהים. אין לי מה להעיר, וזה קורה רק כשמישהו כותב טוב.
אל תפסיקי לכתוב, אני מזהירה אותך.

25/04/2014 06:44

    תודה 3>
    אני לא מפסיקה לכתוב

    25/04/2014 21:34

זה ממש יפה.. כאילו רציני זה מקסים! אהבתי מאוד!
זה גם נורא מתחבר לאיזה סיפור שכתבתי, קוראים לו wings תקראי אם באלך..

25/04/2014 08:28

    תודה D:
    אני אקרא את הסיפור

    25/04/2014 21:35

מסכימה עם התגובות כאן, זה פשוט קטע מקסים ויפהפייה ♥

29/04/2014 15:35

ממש יפה! אהבתי
נשמע קצת כמו הקליפ של give me love של אד שיראן

02/08/2014 12:14
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך