ג'וקר
זה רק ניסוי, אבל עידן חדש קרב ובא הכינו את עצמיכם תשכחו מכל מה שידעתם על לוחמי אופל לא רק קסמים וכוחות של אלים ישרתו אותם, הם מגייסים את המדע לצידם, ומי יודע מה יקום מתוך התופת הזו, אולי דור חדש של לוחמי אופל, ומי מבטיח כי הם יישרתו נאמנה את יוצרם, תגיבו אם אהבתם

לוחמי אופל – הדור החדש פרק ניסוי

ג'וקר 27/08/2014 661 צפיות 2 תגובות
זה רק ניסוי, אבל עידן חדש קרב ובא הכינו את עצמיכם תשכחו מכל מה שידעתם על לוחמי אופל לא רק קסמים וכוחות של אלים ישרתו אותם, הם מגייסים את המדע לצידם, ומי יודע מה יקום מתוך התופת הזו, אולי דור חדש של לוחמי אופל, ומי מבטיח כי הם יישרתו נאמנה את יוצרם, תגיבו אם אהבתם

"עתידנות היא פשע." מלמל אנריקה, "אז הזמן הוא פושע מלחמה." ענה בריגו, הם עומדים משקיפים לעבר הביקעה, בקעה שנתמלאה בקורבנות הניסוי האחרון, כמו בספר של יחזקאל שאנריקה למד בבית הספר הקתולי ששם נכתב על ביקעה המלאה בעצמות שקמו לתחיה אך זה היה נס, איזה נס יקים את אלה לתחייה "מי עשה את זה?" שאל אנריקה, "עוד קורבנות של הקונפדרציה." מלמל בריגו "הם ניסה בטח נשק חדש." "איזה מין נשק עושה את זה?" שאל אנריקה "נשק כימי או ביולוגי." ענה בריגו "אני זוכר את הניסויים במעבדות הסמים בריו." אנריקה הרים את נשקו ואמר "טוב אין לנו מה לעשות בשביליהם, הם כבר אינם." בריגו הנהן ולחש "ינוחו בשלום על משכבם." הם החלו לפסוע חזרה אל הבסיס, "כמה זמן אנחנו פה?" שאל אנריקה "אתה שואל אותי בתור לוח שנה?" שאל בריגו "אני שואל אותך בתור יומן החדשות." ענה אנריקה "מתי המלחמה התחילה?" שאל בריגו "לפני עשר שנים." ענה אנריקה "וכמה זמן הגנרל בנדורס בפיקוד?" "כבר שלוש שנים." ענה אנריקה "אז אנחנו כבר שבע שנים פה." הם פסעו בשקט נותנים לחיות הג'ונגל להרעיש במקומם. "מי האמין שככה תיראה מלחמה בין ארצות הברית לרוסיה." מלמל בריגו "אני לא תארתי ככה את הבלאגן במזרח התיכון." ענה אנריקה, "איזה מדינות כבר התייאשו מהיוזמה האזרבייג'אנית?" כוונתו היה ליוזמה שהציעה אזרבייג'אן כדי להרחיק את הפדרציה משטחי האיחוד האירופי אוקריאנה הייתה מדינה חופשית לפני הרבה שנים אך רוסיה בלעה אותה רק התאחדותם של גרמניה צרפת ובריטניה מנעה את שאר המדינות הסלאביות להבלע על ידי הדוב הרוסי "קודם כל רוסיה גררה את מקסיקו, טורקיה וגם את סין." ענה בריגו "יש שמועות שהרוסים רצו להתנקם בבריטניה ולכן הם ירו טיל מלוויין, הכל עדיין שמועות." שניהם היו חיילים ברזילאים, חלק מכוח מיוחד שהוזעק להגן על ונצואלה מפני כעסה של רוסיה, נראה שהיה מאוחר מידי, "שלום לכם." אמר קול מאחוריהם. הם הסתובבו מיד וכיוונו את נשקיהם "הרם ידיים אמיגו." צעק אנריקה "הפנס שעל נשקו של אנריקה האיר את פני הזר אך הצבע השחור שעל פניו הקשה על מלאכת הזיהוי, הוא לא היה חמוש שערו היה מסורק בתספורת מארינס אמריקאית "מי אתה?" שאל בריגו "אני הסיוט הבא שלכם." ענה החייל "אלוקים אדירים." לחש אנריקה "על איזה שטויות אתה מדבר גרינגו?" (כינוי לצפון אמריקאי) "אני מטעם הקיסרות!" אמר החייל בקול מאיים וזינק לעבר שניהם, תוך זמן קצר אבד הקשר איתם וגופתיהם של החיילים נמצאו אחרי כמה ימים.


תגובות (2)

הו, סיפור נחמד!
אני כבר מצפה להמשך.

28/08/2014 22:29

יפה!
אם מישהו מדבר תעשה ככה:
"זה נגמר?" שאלה אמיליה.
"כן." ענה לה גרג, "זה נגמר."

סתם דוגמה, אל תיקח ללב, סליחה אם פגעתי

23/09/2014 15:58
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך