ג'וקר
נשק חדש? או וירוס מוזר? האם האמת על קואליציה מוזרה שמנסה למנוע מלחמה באמצעות נשק חדיש ומסוכן. האם הפרק הבא יבוא? תקבעו אתם!

לוחמי אופל – הדור החדש – פרק 2 רק בגלל שאתם מגלים עניין.

ג'וקר 02/09/2014 578 צפיות 3 תגובות
נשק חדש? או וירוס מוזר? האם האמת על קואליציה מוזרה שמנסה למנוע מלחמה באמצעות נשק חדיש ומסוכן. האם הפרק הבא יבוא? תקבעו אתם!

הדוקטור הביט במטופל שלו ולחש "ברור שאתה לא יודע למה אתה פה, ובכן תן לי להסביר לך למה אתה פה, היה רופא מתמחה באנטומיה אבל אנשים רעים מאוד לא רצו אותו בתפקיד גבוה ולכן הוא עבר לצד השני, לא שמשלמים לי יותר טוב בשביל זה…." הוא מלמל בשקט והביט בלקוח שלו הוא רכן והחל לחתוך "אתה די קשה יחסית ללקוח חדש." הוא מלמל שוב "קצת עצוב לא?" הוא שאל את הלקוח, משלא נשמעה תשובה הוא קם מעל הגופה ומלמל "אתה לא בן שיח מעניין אתה יודע?" הוא פנה חזרה אל הדלפק הזעיר שלו ובחן את הסכינים, לפתע לחדר נכנסו שלוש גברים בלבוש צבאי שחור, "גראגורי רומונוב." הציג את עצמו אחד מהלוחמים הוא היה גבוה מעט שרירי עם גוף נפוח, דרגות כסופות וכומתה שחורה, רובה מסוג AK-12 היה חגור למותן שלו, שערו היה בצבע כסוף-בלונד, עיניו היו שחורות לחלוטין, "מה המקרה?" הוא שאל, "סמיון יוגוביץ'." ענה הדוקטור בזעף כשהם לא שאלו אותו לשמו, "יש לנו נפגע מחומר כימי לא מוכר." הסביר הדוקטור "הוא הגיע אלי עם כוויות מוזרות בכל הצד השמאלי של הגוף, גראגורי התקרב אל הגופה ובחן אותה, "הנה." אמר הדוקטור והושיט ללוחם את הדו"ח שהחל למלא "המממ…" המהם רומונוב, "זה נראה שהוא נפגע בעזרת פגז או כל פצצה שהצליחה לפזר את החומר בצורה כל כך מושלמת." הוא לא שם לב ששניים מהלוחמים יצאו מהחדר, "אז מה אתה אומר שזה?" שאל רומונוב בשקט "חומר כימי עם רמה מאוד גבוהה של יכולת לשבש את המוח, אני נוטה להאמין שהבן-אדם הזה בתרדמת למחצה, תראה את זה." הוא אמר והגיש לגראגורי רומונוב מבחנה קטנה "תאי הדם אמורים להיות מתים אבל אם נסתכל דרך עין מיקרוסקופית.." הוא קירב את המיקרוסקופ המיוחד שלו שהקרין את מראותיו על מסך גדול. "אלוקים אדירים." אמר רומונוב "הם חיים." אישר הדוקטור "יכול להיות שהאדם הזה חי." לפתע המת זינק מתוך המיטה לעבר גראגורי ששלף מיד אקדח וירה לעבר ראשו של המת-החי, הוא קרס מיד על רגליו ולא זז, "צדקתי." לחש הדוקטור "אם נוכל ללכוד את החיידק הזה, נוכל לייצר נשק חדש! נשק שיגבור על כל מערכה בעולם…." בום! חזק נשמע והרופא קרס על הרצפה מת, "קיסרות האופל אינה מעודדת רעיונות כאלה דוקטור יוגוביץ'." אמר רומונוב והנמיך את האקדח, הוא יצא מהמעבדה ולחש לשני החיילים "נקו שם את הבלאגן, ותקשרו אותי עם הגנרל העליון, ייתכן שהקואליציה האיברית עלתה על נשק חדש."


תגובות (3)

uta uta

דירגתי 5 מגניב :)

02/09/2014 07:02

וואו, קראתי גם את הפרק הראשון והתחברתי לעלילה ממש מהר, תמשיך.

02/09/2014 07:22

יפה!

23/09/2014 16:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך