ג'וקר
הגנרל נקלע לקשיים במולדת ועכשיו ארצות-הברית רוצה אותו. זה העניין לוחמי האופל הגולים חלקם שורדי צ'צ'ניה מקווים לקבל הזדמנות שנייה, האם תינתן להם את זה הגנרל יחליט. תודה לכל מי שקורא, ותודה למי שמגיב, זה עוזר!

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 24 – חקירות וועידות

ג'וקר 30/09/2014 512 צפיות אין תגובות
הגנרל נקלע לקשיים במולדת ועכשיו ארצות-הברית רוצה אותו. זה העניין לוחמי האופל הגולים חלקם שורדי צ'צ'ניה מקווים לקבל הזדמנות שנייה, האם תינתן להם את זה הגנרל יחליט. תודה לכל מי שקורא, ותודה למי שמגיב, זה עוזר!

חדר המצב, הקרמלין השחור, הל-גארדיסיום, קיסרות האופל, 05:21

"תגיד לי שמישהו שכח את התנור דולק." מלמל הגנרל, כשבק התפרץ לחדרו,
"ירו טילים לעבר בסיסים שלנו ושל הקואליציה." אמר בָק
"בפעם האחרונה שבדקתי זה לא אני." מלמל הגנרל והניח את ראשו חזרה בכרית,
"זה טילי ניו-סקאד." אמר בָק, הגנרל קם ממקומו מיד וצעק "מי? מה? איך?"
"התשובה פה." אמר בָק והראה לגנרל את החדשות ששודרו דרך הטאבלט שבידו, "כרגע אנו מודעים לירי אדיר של טילים לא מזוהים." אמר השדרן "אנחונו לא בטוחים כמה נפגעים יש לקיסרות או לקואליציה, אך מקור מדיני מספר כי ארצות הברית והקואליציה מאשימים את רוסיה שבחיפזון לשגר את הטילים הרצחניים הללו, פגעו גם בבעלת בריתם הקיסרות." הגנרל בחן את תמונת ההפצצות "זה נורא ואיום." הוא מלמל "כמה הרוגים יש לנו?"
"למזלנו רק חצי ממה שהיה אמור להיות." אמר בָק, "רק מאה עשרים וחמש."
"זה מזל." אמר הגנרל, "אני לא יכול להצטייר כמנהיג שמוביל חיילים אל מותם."
"מ.צ.ע רוצים לפגוש אותך." אמר בָק
"אי אפשר לדלג על זה?" שאל הגנרל, בָק ניענע בראשו לסמן לא
"טוב." מלמל הגנרל "אני מניח שזה אומר להתלבש." הוא פנה אל החדר ההלבשה, "אני חייב לספר לך משהו."
"כן." אמר בק, הגנרל נכנס חזרה לחדר השינה
"אָנִי הייתה פה." אמר הגנרל
"חשבתי שהיא מוצבת בארצות הברית." אמר בָק "אתה לא אירגנת את הסידור הזה?"
"חשבתי שאירגנתי." אמר הגנרל
"היא רוצה לחזור?"
"היא רוצה שנחזור."
"לאן?" שאל בָק בבילבול
"לא! שנינו אני והיא נחזור להיות יחד." אמר הגנרל בזעם, הם צעדו לעבר חדר המועצות
"אז מה ענית?" שאל בָק
"אתה מכיר אותי ואת התשובות שלי." אמר הגנרל והצדיע לשומרים בכניסה לחדר המועצות
"אתה קיללת ואיימת ברצח." אמר בָק, לא היה קשה כלכך לדעת שניהם היו באותו הגיל ושניהם גדלו ביחד אחרי הכל, "ואיך היא הגיבה?" שאל בָק
"אתה מכיר את אניטה." אמר הגנרל "היא אף פעם לא התפעלה מהאיומים שלי." הם נכנסו אל החדר ובָק התיישב ליד הגנרל,
"אז היא ממש לא ספרה אותך, והיא בקיסרות."
"כן." ענה הגנרל "היא תמיד הייתה טובה איש לא ייתקל בה, היא יודעת להיטמע באוכלוסייה הרוסית."
"אתה יודע שזה יעשה לך בלאגן." אמר בָק "הבטחת לשינאַבוֹ שהיא תודח אחרי הפאשלות שלה בצ'צ'ניה."
"אני יודע." אמר הגנרל "אבל זה לא הזמן לדבר על זה." הוא אמר בדיוק כששלושת חברי המועצה הצבאית העליונה נכנסו אל החדר והתיישבו במקומותיהם, במקום אחר הן היו נקראים ראשי הפרקליטות הצבאית, אך הקיסר פובוס מעולם לא דגל בשמות שירתיעו את נתיני הצבא, הוא טעה, חשב הגנרל, המועצה הצבאית העליונה היה שם מרעיד לעומת פרקליטות, "כבוד הגנרל, וכבוד הקיסר אמר ראש המועצה, סרגיי בולגנוב, חשב הגנרל, זקן המלחמה באפגניסטן משנות השמונים של המאה שעברה, "מה תגיד על המקרה החמור הזה? ג'ק קאסל הינו חופשי ומבצע מעשה טבח, לרוב קיסרות האופל לא היה מתערבת בכך, אך המוניטין שלנו כמו כן קיומנו עומד על כף המאזניים, גרג רומונוב איננו, אנו מובילים אומנם בחזית כנגד הקואליציה האיברית, אך השאלה הגדולה היא מדוע חשפת אותנו לעולם החיצוני." הגנרל הסתפק אם לענות בעזות אך הוא קם ואמר בקול בטוח "קודם כל הקואליציה האיברית משתפת פעולה עם ג'ק קאסל ואנו נתייחס אליה כאל צבאו הפרטי של ג'ק קאסל, דבר שני עדיין בתקשורת המיינסטרית עדיין מתקשים להאמין שהקיסרות היא אכן ישות מדינית המתקיימת בפני עצמה, הם מאמינים שאנחנו שכירי חרב צ'צ'נים שנשכרו על ידי רוסיה, העניין השלישי הוא שהשינאבו החל לנעוץ את טפריו בענייננו ואיני רואה זאת בעין טובה לכן אני חייב להתריע שוב ושוב אם השינאבו לא יתמקד העיינים יותר חשובים אני אאלץ לקחת את העניינים לידי, וכאן אני נאלץ לומר עוד משהו יתכן ועלינו על מיקומו של גראגורי רומונב, אני עדיין איני בטוח."
"מדוע אתה חושב שגראגורי רומונוב עודינו בחיים?" שאל אחד מחברי המועצה הגנרל לא זכר את שמו
"הוא חבר שלי ואם לא אוכל להשיב אותו חי לפחות אני רוצה לנסות." אמר הגנרל, חברי המועצה הביטו זה בזה "כבוד הגנרל, אני תומך בכל צעד שלך אבל שאלה אחת אני אשאל ואבקש תשובה מלאה על זו, לאן כבודו חותר עם הסיכסוך בין הקואליציה לבין הקיסרות?"
"ברצוני לומר זאת חד וחלק." אמר הגנרל בקול כעוס "אני אביס ואפרק כל בניין בקואליציה עד שנשיאה יכריז על כניעה או שג'ק קאסל יצא בכבודו ובעצמו ויגיד שהוא נכנע."
"האם אתה סבור שג'ק קאסל נמצא בשטחי הקואליציה?"
"לא רק זה חברי מועצה נכבדים." אמר הגנרל "אני סבור כי הוא מנהל את המלחמה כנגדינו."
"ומה ברצונך לעשות?" שאל סרגיי
"נודע לי על בקעה מלאה מתים שנמצאה באזורי הקואליציה האיברית, הגופות הללו נעלמו, אנו חקרנו שני מקרים ומצאנו כי שתי גופות שבאו במגע או עם הקואליציה או עם ג'ק קאסל קמו לתחייה, זה מסמן משהו חברי מועצה נכבדים יש כאן צד שלישי שמפתח נשק מסוכן."
"אך ברצונך לענות ליכולותיו הגופניות של ג'ק קאסל?" שאל בולגנוב בקול קשוח
"מדליפים ארורים." לחש הגנרל "אני אענה לו באותה שפה." אמר הגנרל "אך לא באותו מידת כוח."
"לירי הטילים האחרון יש השלכה על יכולותינו במתקפה על הקואליציה." אמר חבר מועצה שלישי "אנו מקווים כי הגנרל הכין תוכנית למקרה שזה יחזור על עצמו."
"יש לי." אמר הגנרל
"ועוד משהו." אמר בולגנוב "התקשרו מהבית הלבן."
"זה אמור לרגש אותי?" שאל הגנרל
"לא, אך זה היה שר ההגנה הוא רוצה להיפגש עם כבודו."
"איפה? ומתי?"
"קיוטו, יפן."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך