ג'וקר
הבא בתור ששואל איך ג'ק יודע שיקרא טוב טוב את הפרק! אני מודה לכל הקוראים שלי ורק רוצה להגיד לכם שבראש השנה ויום שבת קודש אני לא אכתוב סיפורים, אני שומר שבת זה בטח אתם יודעים מכניסה לפרופיל שלי, ולכל סופר חרדי שנמצא באתר אני פונה מעומק הלב, תעזור לי קשה לעבוד לבד.

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 14

ג'וקר 16/09/2014 554 צפיות תגובה אחת
הבא בתור ששואל איך ג'ק יודע שיקרא טוב טוב את הפרק! אני מודה לכל הקוראים שלי ורק רוצה להגיד לכם שבראש השנה ויום שבת קודש אני לא אכתוב סיפורים, אני שומר שבת זה בטח אתם יודעים מכניסה לפרופיל שלי, ולכל סופר חרדי שנמצא באתר אני פונה מעומק הלב, תעזור לי קשה לעבוד לבד.

משרדי הקואליציה האיברית, קראקס, ונצואלה, 02:36

"איך אתה יודע את זה." אמר נשיא הקואליציה, "אני גדלתי עם הבנאדם הזה אדוני הנשיא." אמר ג'ק בכעס, "אני נילחמתי איתו ואני יודע שהוא לא מת."
"איפה נלחמת איתו?" שאל הנשיא, "שמעת על מלחמת צ'צ'ניה השלישית?" שאל ג'ק "כן." אמר הנשיא, "ומה שמעת על יחידת אלפא של הספצנאז?" שאל ג'ק "שהם נלכדו, ושיחידה מיוחדת מהספצנאז נשלחה לחלץ אותם."
"היחידה הזו הייתה יחידה של לוחמי אופל." אמר ג'ק והביט אל עבר החלון, גשם שטף את הבניין, קו משווה ארור, חשב ג'ק "אנחנו נלחמנו בג'הדיסטים שהשתייכו לפלג הוואהבי של המוג'הדין, נלחמנו באלפים וכשנגמרה לנו הצחמושת נאלצנו לסגת, רק גרג רמונוב שכב בין הגופות התכסה בדם שלהם, האדמה נדבקה לגוף שלו בגלל הדם וכשהג'יהדיסטים הצ'צ'נים באו לחסל את היחידה הלכודה גרג קפץ עליהם חמוש בסכין, היחידה חולצה וניצולים בודדים מהפלג הוואהבי איבדו את דעתם צועקים משהו על רוח רפאים שיצאה מתוך הגופות ותקפה אותם."
"הוא לוחם קשוח." אמר הנשיא "אבל הוא נפל מגובה של לפחות חצי קילומטר."
"גרג שרד את זה." אמר ג'ק והפעיל את הטלווזיה, "ועכשיו," אמר המגיש בפורטוגזית "לקלטת מיוחדת שנשלחה אלינו מצד אנונימי," המסך התחלף והציג חמישה אנשים רעולי פנים שעמדו בחצי עיגול כולם היו לבושים בשחור ובמרכז החצי עיגול חייל מהקואליציה ישב על ברכיו, "אלוקים אדירים!"
"קרוב." אמר ג'ק, "זה לוחמי אופל." רעול הפנים שעמד באמצע המעגל שלף דף והחל להקריא ממנו, "אנו לוחמי האופל, מגדודיו של הקיסר פובוס יהי זכרו ברוך, אנו פונים שוב אל נשיא הקואליציה האיברית, ימים קשים יעברו עליך בעזרת הא-ל, אנו לוחמי האופל קצנו בחוצפתך להתערב בסיכסוך של לוחמי אופל אם לא תפסיק ותצהיר את היפרדותך מחברתו של ג'ק קאסל הבוגד אנו נכה בך בכאב אדיר, וזהי הודעה לג'ק קאסל בגידתך בקיסרות הינה בלתי ניסלחת ואנו נשיג אותך ונהרוג אותך בכך ננקום את נקמתו של גראגורי רומונוב, חייל זה נשיא יקר מוצא להורג באשמתך הבט בפניו ואחר כך הפני אישתו וילדיו, הפשעים שהוא ביצע כנגד הקיסרות הינם בלתי נשכחים, ולכן הוא יוצא להורג." ירייה בודדת נשמעה והחייל נפל על פניו מת, "זה היה נורא." אמר הנשיא "זה היה הפחדה." אמר ג'ק, "לא היה לך שום דרך להציל אותו," הנשיא הביט בג'ק ואמר "הם אומרים שרומונוב מת."
"רומונוב לא מת." אמר ג'ק, "מה אתה רוצה שאני אתן לך."
"יחידת קומנדו נוספת," אמר ג'ק "אני מביא גם מספר מהחברים שלי."
"כמה?"
"עשרות."
"מה אתה מתכוון לעשות?" שאל הנשיא "לעבור מדלת לדלת." לחש ג'ק.


תגובות (1)

וואו, תמשיך, זה נפלא!

17/09/2014 07:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך