ג'וקר
זה מתחמם! תודה למי שמגיב ותודה למי שמחבק. אז תתנו קצת רעיונות לסיפור.

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 23

ג'וקר 28/09/2014 538 צפיות תגובה אחת
זה מתחמם! תודה למי שמגיב ותודה למי שמחבק. אז תתנו קצת רעיונות לסיפור.

תחנת החלל סופה, שעה לא ידועה.

ג'ק קאסל בחן את תחנת החלל, "זה הבסיס הכי חשוב בכל תחנות החלל של ארצות הברית." הסביר ג'ק לחבריו, לוחמי האופל אותם הוא טיפח, החליפת אסטרונאוטים שהוא לבש הציקה לו וסירבלה אותו, הוא לא יכל לתמרן כך, "בואו." הוא לחש לחבריו, הם היו לבושים בחליפות חלל רוסיות ישנות שג'ק גנב, ג'ק ידע שזה יעבוד, זה יהיה הנקמה שלו על מה שקרה במשרדי הקואליציה, הם הגיעו אל תחנת חלל של הקואליציה ומשם נחתו ליד התחנה האמריקאית ג'ק תיכנן את הכל מראש, הם ריחפו באיטיות לעבר התחנה האמריקאית, "מה אנחנו עושים ג'ק?" שאל לורן, אליוט שתק כשג'ק ענה "יש פה משהו שאנחנו צריכים כדי לנקום במי שהוציא אותנו מהמסדר."
"מה זה?" שאל אליוט
"טילים." אמר ג'ק, "טילים שיפגעו בקיסרות." ענה ג'ק, הם הגיעו אל אחד מהפתחים וג'ק הנהן לאליוט, אליוט הושיט את ידו אל הדלת ואש פרצה מידו ועבר הדלת, ג'ק סימן לו אחרי כמה דקות להפסיק הוא בעט בדלת וכיוון את נשקו, החיילים בפנים לא היו מוכנים והיריות לא הזיזו לו. הירי החל וג'ק החל לירות לעבר החיילים החליפות סירבלו אותם אבל לג'ק היה את כל הזמן שבעולם הוא ירה שוב ושב, "מאחורך!" אמר אליוט בקשר ג'ק הסתובב וירה, ג'ק ולורן ריחפו לעבר המרכז של התחנה יורים בפני כל מה שניכר בדרכם, "אז מה צריך בדיוק לעשות?" שאל לורן "אני קיבלתי מידע מדיוק שיש פה טילים מסוכנים ויש רק שלושה כאלה אני רוצה לבצע את הפגיעות הכי כואבות לקיסרות."
"אתה תפגע בהל-נאסיום?" שאל אליוט, קולו שנשמע דרך הקשר נשמע כאוב,
"לא, לעולם לא לעיר הקודש של הקיסר." אמר ג'ק
"אז לאן?" שאל לורן
"אנחנו נראה שם." אמר ג'ק, הם התקדמו לעבר מרכז הפיקוד, "אני מקווה שאתה יודע מה אתה עושה." אמר לורן כשהם עברו ליד גופות מרחפות של חיילים,
"יחשדו מיד שזה רוסים, ואם זה רוסים אז זו הקיסרות." אמר ג'ק, לורן הנהן והם המשיכו להתקדם, "אנחנו פה." אמר ג'ק, "וואו." אמר אליוט הם היו בתוך רחבת פיקוד ענקית בצורת עיגול, ג'ק מיד ניגש אל עמדת הפיקוד והחל עובר על המחשב, "טילים." הוא לחש "תוכנות, שיגורים, תחנות נוספות…" הוא הגיע אל התפריט של שיגור הטילים, "הנה המפה." הוא לחש והחל לסמן מטרות, "אוקיי." אמר ג'ק לאחר שלחץ על כפתור 'שגר' "צריך לצאת מפה מיד." הוא לחץ על כפתור המנגנון השמדה העצמית. "בואו נצא מכאן." אמר ג'ק, והם פנו לצאת, מחלון מזדמן ג'ק הבחין בשלושת הטילים נורים לעבר כדור הארץ, "אלה טילי NS560 ניו-סקאד, אלה טילים מיוחדים שפותחו בידי ארצות הברית וישראל הם נועדו לירות על רוסיה למקרה שהיא תחליט לתקוף את ארצות הברית, חבל שהם מנוצלים עכשיו." ג'ק צחק ושמע את לורן ואליוט מגחכים בקשר, הם יצאו מהתחנה הכי מהר שהם יכלו בעזרת מעבורת ישנה שנחה בפיר החניה. צלצול נשמע בקשר ג'ק לחץ על האוזניה, "דבר אלי?"
"מצאתי את גרג רומונוב."
"איפה?" שאל ג'ק מיד
"מנהטן, הוא עם איזה בחורה יכול להיות שאשת קשר של הקיסרות."
"אני אטפל בעניין, בעצמי." אמר ג'ק, מדגיש את ה-בעצמי
"ועוד משהו קטן." אמר הקול, "אני חושב שהקיסרות מיקמה את הכוח העיקרי שלה."
"איפה הוא?" שאל ג'ק בזעם
"סאן דייגו." אמר הקול וניתק


תגובות (1)

מתחמם מתחמם אכן!
אמממ קשה לי לחשוב על רעיונות, באמת רק מוח כמו שלך יכול לחשוב על המשכים לעולם המטורף הזה.
נהנית כמו תמיד, תמשיך. מחכה לקצת אקשן (;

29/09/2014 04:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך