ג'וקר
בפרק הזה הגנרל מפקפק במותו של גרג, אך הוא מעדיף לא לפתח תקוות שווא בפרק הבא אנחנו נראה איזה מההפתעות של הגנרל מתוכננות, תודה לעמית שהוא היחיד שמגיב לי ומעודד אותי, מי שקורא את הסיפור תגיב זה לא עולה כסף, אין לכם מושג כמה זה מעודד. יש שאלות? תפנו אליי. לילה טוב מקווה לראות אותכם מחר ואם לא שבת שלום!

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 16

ג'וקר 18/09/2014 469 צפיות תגובה אחת
בפרק הזה הגנרל מפקפק במותו של גרג, אך הוא מעדיף לא לפתח תקוות שווא בפרק הבא אנחנו נראה איזה מההפתעות של הגנרל מתוכננות, תודה לעמית שהוא היחיד שמגיב לי ומעודד אותי, מי שקורא את הסיפור תגיב זה לא עולה כסף, אין לכם מושג כמה זה מעודד. יש שאלות? תפנו אליי. לילה טוב מקווה לראות אותכם מחר ואם לא שבת שלום!

צוללת וָוסטוֹק, האוקיינוס האטלנטי, סמוך לחופי מנהטן, 08:04

"תגיד לי את זה שוב בָק." אמר הגנרל, "אנחנו לא מצאנו גופה." אמר בָק "ומה אתה משוכנע?" שאל הגנרל, "שהוא לא שרד."
"זה כדי להצדיק את שתי ההוצאות להורג שיזמת." נזף בו הגנרל, "אני לא יודע אם השילדות פעלו הם פועלות עד חמש מאות מטר."
"וגרג נפל מגובה של?" שאל הגנרל "חמש מאות מטר אם לא יותר." ענה בָק "אז מה אתה מציע לעשות."
"אי אפשר לעשות כלום." ענה בָק "אם הוא חי אנחנו לא יכולים לשלוח כוח חילוץ, המקום שורץ בחיילים מהמשמר הלאומי וגם מהקואליציה האיברית, ואם הוא מת אסור לסכן חיילים בשביל גופה." הגנרל הביט בפניו של מפקד חיל הים, "יורי אנחנו מוכנים?"
"כן כבוד הגנרל." ענה הגנרל כמו בָק והגנרל הוא היה בגילם, בני שמונה עשרה שלכאורה לא יכלו לנהל מדינה, אך ניהלו אותם מהצללים, "מצוין." ענה הגנרל "תן את ההוראה." הוא חיפש את מפקד הצוללת אך זה לא היה שם, "איפה המפקד של הצוללת הארורה הזו?" אמר בָק "ממש כאן." אמר המפקד היה זה אריק מקסימוס, "תן לי תמונת מצב." אמר הגנרל, "ובכן כבודו כוחות הים שלנו מפוזרים לאורך החוף אנחנו לא יורים על אף חייל אוייב אלא אם כן אנו מותקפים." אריק משך לאחור את שערו המתולתל, הגנרל הביט בעיניו החומות ולחש "תגיד לי תוכנית גשם אש מוכנה."
"כן." אמר אריק, "כמה מטרות מצאנו?"
"שלוש עשרה." אמר אריק, "שלוש עשרה בסיסים ומרכזי מודיעין של הקואליציה האיברית לאורך כל החוף." אמר אריק, "יופי תוציא אותה לפועל." הגנרל ובָק התיישבו על כיסאות שהשקיפו לעבר מסך ענק ששידר תמונות לווין מחופי מנהטן, "בסיסי הקואליציה מסומנים." אמר קול אוטומטי "אזהרה טילים משוגרים." הגנרל הביט בחוף, על צג צדדי הופיעו הטילים, "הם לא יפגעו באזרחים?" שאל הגנרל "ערכתי בירור עם כמה מומחי טילי ים-קרקע." אמר בָק "הם לא יפגעו באזרחים."
"מצויין." אמר הגנרל "אני לא רוצה שהקיסרות תצטייר כשוחטת ילדים."
"אנחנו מוצגים גם ככה." ענה בָק "כמה שפחות יותר טוב." השיב הגנרל, הטילים פגעו במטרות שלהם, והגנרל צפה בבסיסי הקואליציה עולים באש אחרי סדרת פיצוצים עזה, "מה עושים לגבי הקואליציה?" שאל בָק "בתקווה שהסרטונים שלך הרתיעו אותם, אני הכנתי להם הפתעה משלי." אמר הגנרל, "החברים שלנו בדרום-אמריקה מדווחים שכוחות של הקואליציה מתקבצים בין גואטמלה והונדורס אני חושב שהם ינסו לשלוח צי שלם לכיוון החוף המזרחי של רוסיה, הנשיא מודאג מזה."
"אתה הקיסר והגנרל." אמר בָק "תגיד לי מה לעשות." הגנרל הביט בבָק ולחש "אני רוצה שתיקח כוח מיוחד ותחדרו לשורות של הקואליציה, משם תשתלו פצצות באוניות ואז תפציצו אותם, משם אני אשלח תגבורת לאסוף אותכם כמה שיותר אוניות שיטבעו יותר טוב, אבל אני מזהיר אותכם. אלה משחתות לא דוגיות עם מקלעים כמו בדגסטאן או אבחזיה."
"תן לי לעשות את זה." אמר בָק "בשביל גרג."
"שעדיין לא בטוח שהוא מת." אמר הגנרל ביובש "זה לא הנקודה, הם חושבים שהוא מת!" אמר בָק בכעס "מצויין." אמר הגנרל "אני אדאג שסיירות קירוב יסיעו אותך לשם."
"למה הרוסים חייבים להיות חלק מזה?" אמר בָק בזעף, "הצי שלנו מתמקד על מטרה אחת."
"והיא?"
"חלק מההפתעה שלי." אמר הגנרל בחיוך, "בואו ניתן להם טעימה קטנה ממערכת הטלים החדשה שלנו, קפטן אריק כוון לעבר עמדות ההגנה של הקואליציה!"


תגובות (1)

וואו, איזה פרק, נהנתי מכל רגע, תמשיךך

19/09/2014 14:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך