ג'וקר
שבת שלום! בקושי הספקתי לכתוב את זה יש לכם מזל.

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 17

ג'וקר 19/09/2014 536 צפיות 2 תגובות
שבת שלום! בקושי הספקתי לכתוב את זה יש לכם מזל.

משרדי הקואליציה האיברית, קראקס, ונצואלה, 08:39

"אז מה התוכנית שלך?" שאל הנשיא את ג'ק, ג'ק בחן את חבריו לקבוצה, "אני רוצה קודם כל שתכיר את הדור החדש של לוחמי האופל, לוחמי האופל החכמים, אלה שנפתחו אל העולם ואלה שבעקבותי ברחו מהקיסרות."
"הם כמוך?" שאל הנשיא, "בוודאי, הם קיבלו את אותה הזריקה שלי,אבל על כל אחד זה השפיע אחרת." אחד מהחבורה הושיט את ידו ואש פרצה מתוך ידו, "זה לורֶן, אנחנו מכנים אותו הָיפִריוֹן כשמו של טיטאן האור,וזה אָליוט, הוא המכונה המתריע." ג'ק שלף רובה וירה, חברו זז הצידה והכדור פגע בקיר,"הוא מבחין בכל איום לחייו כך שהוא יודע איך להוציא אותנו מכלל סכנה,"
"שניים זה הכל?" שאל הנשיא, "ממש לא, אני מגייס צעירים נוספים ממסדר האופל."
"אלוקים ישמור אתם רק בני שמונה-עשרה." אמר הנשיא "מה שעושה את זה יותר מסקרן." השיב ג'ק, "הצי שלך התמקם בהונדורס?"
"כן." ענה הנשיא "משם הדרך לרוסיה תהיה קלה הצי הסיני לא יהווה לנו בעיה מכיוון שהסינים חתמו על הסכם שאני ארגנתי."
"הוא?"
"כל ספינה רשאית לעבור כל עוד היא לא תפתח באש." ענה ג'ק לנשיא, "איך הגעת איתם להסכם כזה?"
"כמו שאמרתי יש לי הרבה חברים." ענה ג'ק, "העניין הוא ש.." לפתע אזעקה פילחה את הדממה ששררה שם, "מה קורה?" שאל הנשיא בטלפון, הטלווזיה ששידרה את מהדורת הבוקר היטשטשה ובמקומה הופיעה תמונה של צעיר בן שמונה-עשרה, "שלום לך כבוד נשיא הקואליציה." הוא אמר עיניו היו תכולות ושערו השחור היה מסודר בבלורית, "אלכס!" אמר ג'ק בכעס, "עדיין מכנה את עצמך הגנרל-קיסר?"
"ושלום גם לך ג'ק קאסל, עכשיו היות ואתה נשיא הקואליציה התערבת ברוב חוצפתך בעסקי הקיסרות ובת בריתה רוסיה אנו נשיב באותו מטבע." הנשיא קרא לחייליו, "אדוני!" התפרץ המפקד ואמר "אנחנו מותקפים בידי צי לא מוכר." הנשיא יחד עם ג'ק וחבריו רצו אל החלון, סיירות מסוג קירוב." לחש ג'ק, "זה הצי של הקיסרות."
"מה אומר לך שזה לא רוסים?" שאל הנשיא, "יש להם דגלים שחורים." ענה ג'ק "אני הייתי בצבא של הקיסרות." הספינות החלו לפתוח באש, "הם הביאו את הצי כולו." אמר ג'ק "אתם עוררתם את חמתו של העם." אמר הגנרל על המסך "ואתם תצפו במגדל השן הזה מתפורר, גורו מפני עוצמתה של קיסרות האופל."


תגובות (2)

uta uta

וואו מושלםם ההמששךךך

19/09/2014 18:51

מאוד אהבתי, המשך!

19/09/2014 19:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך