חן סיפורים
היי, אני "חן סיפורים" מהאתר "עיר הספרים". הספר שלי זכה להצלחה רבה באתר ואני מאוד מקווה שתיהנו ממנו גם פה, למרות שהרמה פה מאוד גבוהה וכעת אני מרגישה ממש נמוכה. הספר הוא ספר פנטזיה, העולם של נלי הוא פרי דמיוני ויש בו חוקים משונים, כמו בקשר לליצניות. אם לא הבנתם משהו, אשמח להשיב. נתראה בפרק הבא!

למות מצחוק

חן סיפורים 04/03/2018 1027 צפיות אין תגובות
היי, אני "חן סיפורים" מהאתר "עיר הספרים". הספר שלי זכה להצלחה רבה באתר ואני מאוד מקווה שתיהנו ממנו גם פה, למרות שהרמה פה מאוד גבוהה וכעת אני מרגישה ממש נמוכה. הספר הוא ספר פנטזיה, העולם של נלי הוא פרי דמיוני ויש בו חוקים משונים, כמו בקשר לליצניות. אם לא הבנתם משהו, אשמח להשיב. נתראה בפרק הבא!

פרק ראשון

גורלה של ליצנית

בעולם שבו צחוק הוא לא הדבר הכי נחמד שיש, אלא הדבר הכי נוראי שיש … אני לא רוצה לחיות. בעולם שבו החוקים הם רק לרעתם של התושבים, אי אפשר באמת לחייך מהלב. כי אתה יודע שהחיוך, הצחוק, האושר הם לא טובים, הם גורמים לרצח … בעולם הזה כולם עצובים, למה? אני רוצה לחייך. אני לא רוצה להקשיב להם, אני לא רוצה להיות חלק מהדיקטטורה הזוועתית הזו!

***

קוראים לי נלי זולדיין, אני בת שש עשרה וחודשיים. הוריי נרצחו, כך גם אחיותיי ושאר בני משפחתי. היחיד שנותר, הוא החבר שלי, בן הזוג שלי, טייסון. אנחנו חברים כבר שלוש שנים, אין מישהו בעולם שאני אוהבת יותר ממנו. הוא הכל בשבילי … האור של חיי. החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי עבורו, בלעדיו כבר הייתי מתאבדת, הריי אין לי אף אחד מלבדו.

בעולם שלנו, יש מלך ומלכה, שמם אלכסנדר ועמליה מוקדון. יש להם שני ילדים. יש הרבה יותר גברים, רוב הנשים נרצחות בידי בני המלוכה, למה? כי הן אינן מוכנות להביא ילדים לעולם בגיל כל כך צעיר. מגיל שלוש עשרה, כל נערה צריכה להביא את ילדה הראשון … אם זה לא קורה תוך שנתיים מאז יום הולדתן השלוש עשרה, הן נלקחות בכוח אל ממלכת מוקדון (הממלכה הכי אכזרית בהיסטוריה) והופכות ל … ליצניות.

ואם לרגע חשבתם שלהיות ליצנית הממלכה, זה עסק נחמד … אז טעיתם. כל אישה, צריכה להיראות כמו ליצן; להתאפר, להתלבש … הכי מצחיק שהן יכולות. אסור להן להוריד את האיפור ואת הבגדים, אפילו כשהן הולכות לישון, או כשהן מתקלחות (אם מאפשרים להן). זה הופך להיות מסע שלם של התעללויות. בני המלוכה יכולים להתעלל בה כרצונם, ואם היא תתנגד, היא תישלח להורג, היא וכל יקיריה. הן בקושי אוכלות, כל אחת מהן שוקלת פחות מארבעים ק"ג.

***

אך מה יעודה של כל ליצנית? לגרום למוות. כל אדם שפשע, גם אם הוא חף משפע (כמו רוב בני האדם שנעצרים על ידי בני המלוכה) נלקח אל חדר מיוחד, בו נמצאת ליצנית. על הליצנית להצחיק את הפושע, עד שהוא כבר לא יכול להתאפק … וצוחק. אם הוא צחק, באותו הרגע, מגיע אחד האבירים וכורת את ראשו. אכזרי נכון? אם הליצנית לא תצליח להצחיק את הפושע, היא ובני האדם היקרים לה ביותר יהרגו בייסורים. אז מה תעדיף הליצנית? להצחיק, עד ש … תגרום למוות.

***

כבר שנה שאני מנסה להסתיר את העובדה שאינני הבאתי ולו ילד אחד לעולם. טייסון עוזר לי בזה. אני לא מתכוונת להיכנע לחוקים, אני לא חלשה … אני לא חושבת שנשים צריכות להיכנע בקלות. אם כולנו נפעל יחד ונמרוד … אולי נוכל להפיל את השלטון. אבל לא … כולן פחדניות. אני אמיצה. אני לא מתכוונת להיות הליצנית של הממלכה, זו השפלה … אך טייסון מפחד לאבד אותי.

"נלי … בבקשה, אני לא רוצה לאבד אותך. נביא לעולם ילד אחד ודיי …" ניסה לשכנע אותי בוקר אחד. "אם הם יתפסו אותך, לא אוכל לראות אותך יותר." הוא רצה לבכות … טייסון שלי.
"אל תדבר שטויות. אני יודעת שאתה רוצה בטובתי, בטובת שנינו … אבל אם לא אני אהיה זו שאתנגד לחוקים המטופשים האלה, אף אחד לא יעשה את זה." ניסיתי להסביר לו "נמשיך להסתיר את זה." החלטתי וחיבקתי אותו. "יהיה בסדר … אל תפחד." אבל ידעתי שלא הצלחתי להרגיע אותו.

לא משנה כמה ניסיתי להתנגד לחוק, בסתר … גורלנו לא היה טוב. טייסון צדק. ואז הבנתי, שגורלה של ליצנית הוא למות מצחוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך