מבוך האשליות- פרק 57

Amora 28/11/2015 637 צפיות 14 תגובות

ג'פרסון, לא מת, אך מדמם מגרונו ומפרק כף ידו, דידה במהירות אל תוך היער עד שהגיע למקום בו מכשפת הדרום חיכתה לו.
"לעזאזל, ג'ף, מה קרה לך?" היא הזדרזה לגשת אליו ולבחון אותו.
"בת הים הייתה קצת חצופה." הוא השיב. "אבל למזלי, הלב של המלכה עושה לי הטבות."
"היא ערפה את הראש שלך?" היא התפלאה כאשר בדקה את צווארו.
"וחתכה את היד שלי." הוסיף. "ניק לא צחק כאשר אמר שהיא יכולה להרוג ולא להיהרג."
"ניק," המכשפה נזכרה. "מה איתו, באמת?"
"טוב, בקשר אליו," ג'פרסון התיישר בהתאוששות. "אני חושב שיש לנו בעיה קטנה."

ניקולאי תפס בידה של קווין ורץ איתה בתוך היער, משתדל שלא להסתכל אחורה ולא לעצור.
רק לאחר מספר דקות של ריצה שקבעו שהם נמצאים באזור לבד, הוא הסכים להפסיק ולקחת רגע בשביל שניהם לנוח.
הוא התיישב על יד גזע עץ רחב ונשען עליו בהתנשפות קצרה.
קווין עדיין בחנה את סוף הדרך ממנה הגיעו, בכדי לוודא שהם באמת לבד. רק אז היא התקרבה אליו. "למה עשית את זה?" היא שאלה אותו במבט מבולבל.
"מה?" הוא הרים אליה את ראשו בתהייה.
"הצלת אותי במקום להציל את החברים שלך." הסבירה.
"טוב, החברים שלי מסוגלים לדאוג לעצמם. את במצבך, לא ממש." הוא השיב.
"אני לא חושבת שזאת הסיבה." היא התכופפה והתיישבה על ידו. "ג'פרסון עמד להרוג את החבר שלך בדם קר."
"טוב, טוביאס הוא לא ממש חבר שלי. הוא יותר חבר של חברה." ניקולאי תיקן אותה.
"זה לא באמת משנה." קווין אמרה. "למה החלטת להציל אותי?"
"כי אנחנו צריכים אותך בחיים בשביל להחזיר את הלב שלך." ענה. "זה היגיון פשוט."
"ניקולאי." אמרה. "אני מכירה אותך מספיק זמן בשביל לדעת מתי אתה משקר."
"אני לא משקר." הוא הכחיש.
"אתה הרגע שיקרת." היא ידעה, והוא שתק. היא המשיכה לחשוב לעצמה על הסיבה האפשרית שבגללה הוא יחליט החלטה מוזרה שכזאת, ואז, בהבזק חד מאוד, נזכרה בדברים שאמרה לדניאל מוקדם יותר באותו לילה. "רק גבר שאוהב בחורה בכל ליבו היה פועל ככה." היא אמרה לעצמה.
"מה?" הוא לא הבין על מה דיברה.
היא הפנתה אליו חיוך טוב, שלא כהרגלה, והתקרבה אליו, ונישקה אותו על פיו.

אלי התייצבה מול "צבא" 'המחנה', שמנה בסך הכל עשרים וחמש אנשים, ג'סי, אחיה, וג'יימס וסקיי בניהם, והתכוננה לשאת את נאומה.
"הלילה," היא החלה. "הלילה נגיע לארמון המלכה, ונגזול את כוחה." כל הצבא קרא קריאת 'הידד', והיא ביקשה מהם לשקוט בהרמת יד. "כולנו יודעים מה המטרה?" היא שאלה אותם, והם השיבו בחיוב. "בואו- נשיג את החופש שלנו חזרה!"
כולם הריעו במחיאות כפיים, וג'יימס וסקיי, כמוהם, בחיוכים רחבים מלאים בתחושות חיוביות ובטוחות, שהפעם, הניצחון בידיהם.

ניקולאי התרחק מקווין, ומיהר להתרומם על רגליו בבהלה.
"מה? טעיתי?" היא התרוממה אחריו במבט מודאג ודי מבויש. הוא לא השיב לה. הוא התרחק ממנה מספר צעדים, והדאיג אותה. "ניקולאי." היא שמה את ידה על כתפו והוא מיהר להעיף אותה. "אני מצטערת." היא השפילה את מבטה. "אני לא חשבתי נכון."
"אל תצטערי." הוא ביקש ממנה. היא כיווצה את עיניה בתהייה. "תחשבי, איך אנחנו ממשיכים מכאן הלאה."
"ממשיכים, באיזה מובן?" היא שאלה.
ניקולאי הסתובב אליה ואחז בידיה. "אני אוהב אותך." הוא הודה, והיא חייכה בשמחה. "אבל עכשיו אנחנו חייבים לחשוב איך נפטרים מבן דוד שלי."
היא התעשתה מיד והנהנה בהסכמה.
הוא העלה חיוך ראשוני והיא מיהרה לחבק אותו בשמחה.
מאחוריו, היא שמה לב לפתע לבחורה הבלונדינית שעד לפני כמה זמן הביעה רצון להרוג אותה, ועל ידה, אדם בן גילה, בעל שיער שחור ומראה דומה לפיראט. היא התרחקה מניקולאי, ולפני מבטה, הוא הבין שעליו להסתובב לאחור.
"מה את רוצה?" הוא מיהר לשאול.
"את הלב שלי." הבחורה התקרבה בבקשתה. "הוא נמצא אצלך."
"נכון, אבל, הלב שלי נמצא אצל הבחור שביקש ממך להרוג אותי." קווין השיבה לה כשהיא עומדת מאחורי ניקולאי במעט חשש.
"אני הרגתי אותו, אבל הוא נעלם." היא הסבירה להם.
"מה זאת אומרת, הרגת אותו?" ניקולאי שאל בבלבול.
"ערפתי את ראשו." הסבירה. "אבל הוא נעלם."
"ברור שהוא נעלם, היכולות שלי לא נותנים לו למות." היא הסבירה, להם ולניקולאי, שכבר ידע זאת.
"אז הוא עדיין חי?" הבחור שלצידה שאל בדאגה.
"כן." ניקולאי השיב. "אבל אם ניקח את הלב שלו-"
"הוא ימות, ואז אני אחזיר אותו אליי." קווין אמרה בנחישות. "בואו נעשה את זה."
"אבל, קווין-" ניקולאי פנה אליה.
"קדימה!" היא תפסה בידו ולקחה אותו איתה חזרה לכיוון הבקתה, כדי לקדם את העניינים ולפגוש אותו בהקדם. היא לא חשבה איך בדיוק תעשה את זה, אבל היא הייתה נחושה. נחושה בכל כוחה להחזיר את ליבה.

דניאל עזרה לטוביאס לקום על רגליו כאשר הוא עדיין תשוש ממה שקרה. לקחו לו כמה דקות להחזיר לעצמו את כל כוחותיו, ובזמן הזה, הוא הודה לה וביקש ממנה סליחה.
"אתה לא צריך להתנצל יותר." היא אמרה לו בחיוך.
"עזבתי אותך. שוב." הוא אמר.
"כי קווין רצתה. זה היה למטרה טובה." היא הצדיקה את מעשיו. "למרות ש… זו באמת הייתה פעולה די מיותרת." היא גיחכה, והוא כמוה.
מהצד השני של הבקתה, הם שמעו צעדים מרובים מתקדמים אליהם. שניהם הרימו את מבטם לכיוון ממנו הגיע הקול, ונחשפו להופעתם המחודשת של ג'פרסון ומכשפת הדרום. הם החזיקו ידיים יחד, ודניאל הוסיפה לחזור ולהחזיק בניצב חרבה, למקרה הצורך.
מצידו השני של היער הופיעה קווין, פעם נוספת, ואחריה הגיעו גם ניקולאי, והגבר והבחורה ששהו במקום קודם.
המבטים על פניהם שידרו דבר אחד, וזה ההתחלה של הסוף.

tumblr_nmwret91Nl1tjy4ejo7_250


תגובות (14)

גיפ קצת מלחיץ~
אוף. חשבתי שתשאירי את מה שקורה בין קווין לניקולאי חשאי…
אבל… הם באמת מאוד חמודים יחד *~*
אני כל כך שונאת את ג'פרסון. ואת מכשפת הדרום.
ניקולאי מתחיל להיות בסדר. וקווין עדיין מעצבנת. דניאל וטוביאס גם מאוד חמודים יחד. אבל חבל לי שדניאל נהייתה סלחנית כלפיו.
טוביאס… עדיין הדמות האהובה עלי ^^
אלי, ג'יימס, סקי, ג'סי וכל השאר, צאו לשם ותעיפו את אמא של קווין ומוריאל לכל הרוחות!!!
תמשיכי!!! טוב שבאת לביקור :)

28/11/2015 20:11

    תודה רבה ^^
    רציתי לשים גיפ שמתאים לנשיקה שלהם אבל לא היה לי, אז הסתפקתי בזה…
    בכיף :) אני מקווה שכשאסיים את הטירונות המבאסת הזאת (עוד שבועיים! שסביר להניח שאחרי השדאות של השבוע לא נעשה ממש משהו אז יהיה לי זמן לכתוב)

    28/11/2015 20:15

וואו!!!
אמורה איך את עושה את זה!
נכון בדרך כלל אני כותב פרק מעולה או פרק מדהים?
מסביב לפרק הזה הייתה פשוט הילה מטורפת של מדהימות(או איך שלא אומרים את זה)! אמוה, את מעוררת קנאה והערצה!!!
אם זה לא היה ברור, הפרק היה פנטסטי, אני לא יודע אם אני מגזים או לא, ויכול להיות שכן, אבל בעיניי זה הפרק הטוב ביותר בכל הספר.
תמשיכי!!!

28/11/2015 20:20

    חחח וואו תודה רבה XD
    באמת? אני ממש מתרשמת מעצמי, אבל תסביר לי למה בבקשה XP

    28/11/2015 20:23

    אתה לא מגזים. הפרק הכי טוב בספר.
    להסביר לך למה, אמורה? באמת? תחשבי לבד -,- (קווין וניקולאי!!)
    קטניס אוורדין, סוף.

    28/11/2015 20:26

    חחחח אוקיי אבל אני יודעת שאת מתלהבת מהם, השאלה שלי היא האם גם בלאק מתלהב באותה צורה? *-*

    28/11/2015 20:43

אהעהעהעהעהעהעה! אני לא מאמינה! היא נישקה אותו! גאד, אני אפילו לא סיימתי לקרוא, אבל היא נישקה אותו! הם יהיו כל כך חמודים ביחד ^^
קטניס, את סוף סוף צודקת במשהו.
אני יודעת- רגע, 'סוף סוף'?
מה זה משנה? הם התנשקו.
נכון! אהעהעהעה!
אוקיי, הנה פיצול האישיות הולכת לה.
כעבור שתי דקות:
"מה? טעיתי?" – אין מצב, קווין! את לא טועה! אל תגיד לה שהיא טועה, ניקולאי! אסור לך!
כעבור שתי שניות:
הוא אוהב אותה גם!! *רוקדת בחדר כמו מטומטמת*
פיצול האישיות בוחרת לא להתערב עכשיו (זקנה בת שבעים שכמותה -,-)
הם פשוט הזוג הכי חמוד-קטלני בעולם.
מיותר לציין שהפרק הזה הזה מעולה, נכון? (טוב, הגיפ באמת מאוד הלחיץ אותי. החיוך הזה 0-0)
אבל, עדיין… קווין וניקולאי!!
קטניס אוורדין, סוף.

28/11/2015 20:24

    חחחח תודה XDD
    האמת שבהתחלה לא תכננתי שהם באמת יאהבו אחד את השני, אבל העלית את הרעיון ואמרתי "זה ברור מאליו והדמויות שלהם מבוססות על זוג, אז למה לא?"

    28/11/2015 20:26

    יאי, הכל בזכותי! XD
    הם גם מבוססים על זוג? גורל!!
    קטניס אוורדין, סוף.

    28/11/2015 20:28

    כן, על המלכה האדומה ונסיך הלבבות מוואנס *-*

    28/11/2015 20:29

    לא ראיתי את הספין-אוף… אני צריכה לראות.
    קטניס אוורדין, סוף.

    28/11/2015 20:31

    אני הפסקתי באמצע. האמת שהוא טיפה שעמם אותי. בעיקר בקטע שהם שילבו את אלאדין בצורה גרועה (זה לא ספויילר U^U)

    28/11/2015 20:32

אני לא חושב שאפשר להסביר למה.
הפרק היה פשוט מיוחד במינו, אולי בגלל שהוא, כמו שסוף הפרק אומר, "ההתחלה של הסוף."

28/11/2015 20:25

    אבל היה משהו ספציפי? (הנה אני מתחילה לרצות לדבר על הדברים שלי *-*)
    דרך אגב, מה עם הפאנפיק? ציפיתי לפרק חדש :<

    28/11/2015 20:27
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך