Amora
טוב, אז נראה לי שהשבוע אני אעלה רק פרק אחד בגלל שלא יצא לי לכתוב הרבה בסופ"ש (טכנית, העדפתי לשכתב חלק מהסיפור שלי. לא יכולתי להתעלם מהרעיונות והחשק שבאו אלי לפתע אחרי כמה חודשים של מחסום חחח). אז אני מקווה שיצא לי לכתוב עוד כמה פרקים, ובכל זאת להעלות בהקדם :)

מבוך האשליות- פרק 7

Amora 02/08/2015 589 צפיות 7 תגובות
טוב, אז נראה לי שהשבוע אני אעלה רק פרק אחד בגלל שלא יצא לי לכתוב הרבה בסופ"ש (טכנית, העדפתי לשכתב חלק מהסיפור שלי. לא יכולתי להתעלם מהרעיונות והחשק שבאו אלי לפתע אחרי כמה חודשים של מחסום חחח). אז אני מקווה שיצא לי לכתוב עוד כמה פרקים, ובכל זאת להעלות בהקדם :)

לג'יימס לקח זמן לעכל שיותר מחצי מחברי האחווה נטרפו על ידי אותן מפלצות מורעלות. הוא לא האמין לבחור הזה, טוביאס, ולכן החליט לחזור לאותו מקום בו עברה השיירה.
האדמה והשלג היו ספוגים דם. קרעי בגדים מגואלים היו מפוזרים לאורך השביל ולצידיו. סימנים של גלגלי מתכת ופרסות סוסים נטבעו עליו. הם כמעט ונעלמו ממשבי הרוח החוזרים, אך הוא הצליח להבחין בהם.
עכשיו הוא יודע, ועכשיו אין לו יותר מה לחפש שם. לפחות בינתיים.
הוא חזר למקום ממנו הגיע. טוביאס עדיין נשאר איתם. כנראה זו הייתה הדרך שלו לומר שהוא מעוניין להצטרף לאחווה. ג'יימס לא בטח בו. פתאום, הוא הגיע להציל אותם? ופתאום, דווקא כשאיבדו מספר רב של אנשים?
צירוף מקרים? הוא לא האמין לזה.
"תגיד לי מה הסיפור שלך." ג'יימס דרש ממנו. הוא עמד מעל טוביאס כשהתיישב במרחק קבוע מזוג האחים, שכלל לא שמו לב לשיחה שהחלה להתנהל בניהם.
"על מה אתה מדבר?" טוביאס שאל אותו כשצפה בו מתקרב ומסתובב אליו, מביט בו מלמעלה בפנים לא משחקות.
"תספר לי מה אתה רוצה ממני. ברור לי שלא עזרת לנו סתם." הוא הנמיך את קולו בכדי לשמור על פרטיות השיחה.
טוביאס קם על רגליו וחייך. "אתה לא טיפש." הוא הודה, וג'יימס לא התווכח. "אני צריך את העזרה שלך."
דבריו גרמו לג'יימס לכווץ את עיניו בחשד ובלבול. בדרך כלל, אם מישהו היה רוצה ממנו משהו, הוא היה מכריח אותו בעינויים עוד לפני שהיה שומע את התשובה שלו, חיובית או שלילית. זה עורר בו פליאה שגרמה לו להסתקרן.

המלכה יכולה לעשות הכל. היא יכולה לרצות הכל. והיא יכולה לקבל הכל.
שיירת המרכבות התפצלה לאחר המכירה של הרוזנת, והיא קיבלה מתנה מיוחדת במינה, שהגיעה הישר לארמון.
זו הייתה נערה צעירה. מיוחדת במינה. שיערה היה חום-אדמוני ומסודר בגלים עמידים. עיניה הלהיבו את המביטים בהן בעקבות צבען הייחודי, כל אחת אחרת- אחת ירוקה, אחת אפורה.
הרוזנת אמרה שהיא מיוחדת מאוד. כשמצאו אותה הייתה כלואה בתוך שריפת ענק, כשרק כוויה ישנה רמזה על פגיעה כלשהי מצד הלהבות. המצב המחשיד הלהיב את המלכה עד מאוד, לכן בוודאי שהסכימה לקבל אותה.
אבל ראשית, עליה לבחון את הסיפור.
הזאב והקרנף השליכו אותה לבור הצינוק המיוחד שמתחת לארמון. הקרקעית הייתה מכוסה בזרדים ועלים יבשים מהיער.
גץ נוצץ הושלך אליהם והדליק אותם בשנייה, והוא מילא את החלל בלהבות צורבות שהיו מאיימות על כל אדם רגיל. אבל הנערה לא נרתעה, לא יותר מדי, לפחות. היא תפסה ברגליה וקירבה אותם לחיקה, ועד כמה שרצתה, לא הצליחה להתעלם מהמבט המסתקרן והתככן של האישה המטרידה שעמדה מעליה וסקרה את התנהגותה. האש לא הקשתה עליה לנשום ולא גרמה לה לשום כאב. גופה הרגיש חמים ונעים, ולא יותר מכך. הבגדים המרופטים שלבשה נשרפו והתכלו בהדרגה, עד שנעלמו קליל. היא נשארה בתנוחה שלה, שהשאירה אותה מוסתרת בצורה יפה.
הזרדים השחירו עד עפר לבן כלו את הניצוצות הלוהטים והשקיטו אותם עד שחזר החושך הקבוע של הבור.
"את באמת מיוחדת." האישה החיוורת והמושכת כיוונה אליה את מסקנותיה המסופקות. שיערה של הנערה היה פרוע והסתיר את עינה האפורה. היא החליפה איתה מבטים ברורים ולא בטוחים מצידה, ועל אף שהייתה צריכה לחוש בפחד, כל מה שיכלה לחשוב עליו היה האכזבה מצידה, שרגע אחד של חוסר ריכוז הוביל אותה לכאן.

התאומים ניצלו את סכום הכסף שקיבלו כדי לאכול סוף כל סוף ארוחה דשנה. מזמן לא יצא להם לעשות את זה. מוריאל, כהרגלו, התעסק יותר באוכל מאשר בלסיים אותו מהצלחת. פעם נוספת, הוא חשב, ואי אפשר היה לפספס את זה.
"על מה אתה חושב הפעם?" אמילי שאלה אותו בסופו של דבר.
"לא הרבה." הוא ענה מיד, ספק משקר וספק לא. לפעמים, הוא היה יכול להיות לא צפוי, ולפעמים, היא ידעה בדיוק מה הוא עומד לעשות. הוא הרים את מבטו אליה, ומיד הוסיף להרים גם את ראשו, כששם לב למשהו שגרם לגופו להתחמם ולידיו לרעוד.
"מה זה?" היא שאלה, ידעה שאסור לה להסתובב לאחור, כדי לא לעורר חשד.
"זה הוא, אמילי." הוא אמר לה בטון קשה. "זה האיש שהרג את המשפחה שלנו."


תגובות (7)

מההההההה מבוך האשליות?
איזה באסה לי היה סיפור שקוראים לו סיפור האשליות, אני המקורי פפט
אז נשמע סיפור נחמד (לא כמו שלי פטט. סתם, אני צוחק)
העלילה נראית לי טיפה מבולבלת, כאילו פתאום קופצים ממשהו על ספינה למלכה פתאום (או שאולי כי אני קראתי רק מפרק 7 ולא מהראשון.)
אז אממ בהצלחה לך בסיפור ותחליפי שם לסיפור! טוב נו אני אפסיק, תשמרי את השם

02/08/2015 13:41

    התכוונתי בהתחלה שגם לי יש סיפור שקוראים לו מבוך האשליות, מילים מתלבלבות לי *~*

    02/08/2015 13:41

    חחח אני יודעת, ואני עזרתי לך עם הרעיון חח ;)
    שמתי לב לזה רק בפרק 3, נראה לי, שחיפשתי את השם ואז ראיתי את שלך ואני כזה "אוי שיט.. טוב הוא לא כותב פה יותר, לא נורא XDDD"
    אולי כדאי שתקרא מההתחלה, ככה תבין חח

    02/08/2015 13:56

יאיי!
הוספת את קלואי!
הייתי בטוח שויתרת עליה והתנחמתי בעובדה שלפחות סקיי בפנים…
אבל גם סקיי וגם קלואי?!
תודה שהוספת גם את קלואי! D:
הפרק היה מאוד מעניין למרות שלא קרו בו הרבה דברים…
תמשיכי מהר!!!

02/08/2015 13:48

    האמת היא שתהיתי אם להוסיף אותה גם כי אתה כתבת שתי דמויות (שלא קשורות אחת לשניה) וזה נראה לי טיפה לא פייר, אבל היא התקשרה לי לאיזה רעיון אז החלטתי להוסיף אותה בסוף חח
    אני אשתדל להמשיך מהר P:

    02/08/2015 13:57

תודה!

02/08/2015 14:05

וואו! סיפור מדהים!!!
מתשע אני רק עסוקה בלקרוא את כל הפרקים ולנסות להבין מי זה הגנב המוזר לכל הרוחות!!! למרות שבפרק הזה הוא לא הוזכר…
טוב, אני קוראת חדשה, היי :)
רציתי לתת לך דמות בהרשמה, התחלתי והכל נמחק :( לא נורא! זה עדיין סיפור יפה ממש ^^
תמשיכי!!!

02/08/2015 23:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך