Butterfly
קדימההה עוד דמויות !!

מבחן האומץ עונה 2- דמויות (עדיין אפשר להוסיף עוד !!)

Butterfly 24/01/2014 535 צפיות תגובה אחת
קדימההה עוד דמויות !!

שם- סקיילר בת'
גיל- 15
מראה- שיער שחור חלק עם פוני בובה ופס ירוק. יש לי עיניים ירוקות בהירות והמון נמשים. אני דיי נמוכה אבל נחשבת ממוצעת. יש לי אחות אחת שקוראים לה פייג' והיא בת 11, אבא עורך דין ששמו אלכסנדר, ואין לי אמא. היא מתה אחרי שילדה אותי. פייג' נולדה מהאישה השנייה של אבא, רוזי.
פייג' אחותי לכל דבר, אבל רוזי לא אמא שלי. אני לא מוכנה לקרוא לה אמא, או בכלל להזכיר אותה. מבחינתי אין לי אמא, והיא בסך הכל האישה שהתחתנה עם אבא. לאמא האמיתית שלי קוראים נינה. היא הייתה האישה הכי יפה בעולם, לפי מה שאני רואה בתמונות. היא גם הייתה מכשפה כמוני. פייג' לא מכשפה, אבל היא יודעת על זה. גם אבא יודע, אבל רוזי לא. לא הסכמתי שיספר לה.
אופי- אני יכולה להיות ממש קשוחה כשאני רוצה, ואני מתעצבנת בקלות. אני יודעת לשמור סוד (הלוו, מכשפה) ויש לי כישרון טבעי לגבי כל הקטע הזה.

שם- טיה סקייקלור
גיל- 15
מראה- שיער שטני גלי וארוך, עיינים חומות כהות, השיער שלה תמיד יהיה פזור\אסוף בקוקו\מכוסה בכובע\ אסוף בסיכה וזוהר תמיד, מרכיבה משקפיים סגולות
אופי- חכמה, חייכנית, אוהבת לעזור, חברותית, דיי עצלנית

שם- רוקי בלאק
גיל- 15
מראה- שיער שחור עם ברק כחול ארוך שאסוף לרוב בזוג קוקיות, עיניים כחולות בוהקות, עוד בהיר כמעט לבן. לובשת הרבה כחול כהה ושחור, מרבה ללבוש גם דברים עם כוכבים תכולים.
אופי- נחמדה, מצחיקה, שקטה, לא מתחברת בקלות, נאמנה, יודעת להרתיח אנשים כשהיא רוצה, נעלמת, יודעת להילחם, אנרגטית, אופטימית, אוהבת לעזור, חכמה.

תוסיפו לי עוד אין מספיק !!! וגם בנים !!
שם-
גיל- 15
מראה-
אופי-


תגובות (1)

שם: אית'ן רוברטס
גיל: 15
מראה: שיער שחור קצר, מוסט הצידה אבל לא בצורה מוגזמת. עיניים כחולות כהות שנראות לפעמים שחורות. שזוף, צבע עור שמדגיש את שרירים שלו. אה כן- שרירי. הוא די גבוה אבל לא שחיף.
אופי: חברותי, מוכן תמיד לשחנ"פ, מצחיק, שנון ומחפש חברה.
הלוואי שהוא היה קיים בשבילי 3>

24/01/2014 10:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך