מדריך פנטזיה: כיצד תעבור הדמות לעולם אחר?

Amora 28/10/2016 993 צפיות אין תגובות

בסיפורים עם מימד מקביל או עולם אחר אליו הדמות מגיעה, קודם כל צריכה להיות הסיבה לאיך זה קורה. אז הנה מקבץ שהכנתי עם רעיונות:
– חפץ קסום: חפץ קסום יכול לשמש כפותח שער או משמש כשער לעולם אחר. למשל, טבעת שעונדים על היד, ספר שפותחים והוא שואב אותך פנימה, חרב שאתה מחזיק והיא פותחת שער, ועוד ועוד ועוד. חפצים קסומים יכולים לעבור בדורות (מהאב, מהסב, מאדם רחוק רחוק שפעם היה חי), להימצא במרתף של בית ישן או אזור עתיק במדינה אחרת. יש אפשרות גם שיש מקומות ספציפיים בעולם הזה שיכולים לשמש כשער לעולם אחר (לדוגמא: הארי פוטר, הקיר שבתחנת הרכבת, או פאוור ריינג'רס סמוראי, שם המפלצות עוברות לעולם הזה דרך סדקים)
– מקום קסום: דרך נוספת לעבור לעולם אחר היא, טוב, דרך דלת. דלתות כאלה בדרך כלל יהיו מוסתרות, בדרך כלל במרתף, בבניין נטוש או במקדש עתיק. הדמות תפתח את הדלת, או תהרוס קיר בטעות שיוביל אותה במנהרה לעולם אחר (לדוגמא: סיפורי נרניה, שם הדלת בעצם שייכת לארון, או גאליס, שם השער מוסתר בסף צוק ומחייב צמיד מיוחד כדי לעבור דרכו, אחרת תיפול).
– חטיפה: טוב, אז לא פעם ולא פעמיים קורה שהדמות א.נחטפת לעולם אחר בכוונה (לדוגמא: שומרי הגלקסיה) ב. מגיעה לרכב/נכנסת למכונה שבטעות מביאה אותה לעולם הזה ג. מקבלת הזמנה/בקשה להגיע לאותו עולם ומסכימה לכך (לדוגמא: הארי פוטר, מועדון ווינקס).

אלה בערך האפשרויות שעלו לי לראש, אם אתם מכירים עוד אפשרות אשמח מאוד שתגידו לי כאן, בתגובות, ואשתדל להוסיף! מקווה שעזרתי, ונתראה בפעם הבאה! ;)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך