ערפדית *,---,*
זה די קצר :\ אני לא יודעת אם להמשיך את זה זה סיפור שמבוסס על החלום שלי אשמח לתגובות , תהנו XDDD

מיוחדת (חלק א')

ערפדית *,---,* 26/07/2014 633 צפיות 4 תגובות
זה די קצר :\ אני לא יודעת אם להמשיך את זה זה סיפור שמבוסס על החלום שלי אשמח לתגובות , תהנו XDDD

היי~ קוראים לי אלואיז ואני ילדה בת 15. ההורים שלי כלכך מפחדים שיקרה לי משהו עד שהם לא מרגשים לי לצאת מהבית.. וזה נמאס עליי ! יום אחד יצאתי מהבית בשקט כדי שהם לא ישימו לב , הם מאוד עסוקים, ויצאתי החוצה בזמן שטיילתי שמעתי ילדים שאמרו שיש מפלצות בארץ שלנו ושביקשו ממקצוען לבוא ולטפל בזה. חזרתי לחדר שלי בסתר כדי שההורים לא ישימו לב שאני הלכתי לאן שהו.. הלכתי לישון מוקדם מהרגיל כי הייתי עייפה מהכל. התעוררתי בלילה כי ראיתי אור חלש בחדר הוא הופיע משום מקום בהתחלה ראיתי שיש שם מישהו , אבל ראיתי אותו במטושטש (אחרי הכל התעוררתי משינה) אחרי מספר שניות ראיתי אותו בבירור. זאת הייתה המפלצת שהילדים בחוץ דיברו עליה! לא ידעתי מה לעשות אז המשכתי להסתכל עליה ראיתי שהיא הייתה אדמדמה כזאת למרות החושך ואז ראיתי שעל המיטה יש גם אור זוהר הסתכלתי למטה וראיתי שהיד שלי מקרינה את האור הזה. הרמתי את היד והאור זז עם היד ואז המפלצת התחילה לזוז לעברי, לאט לאט, איגרפתי את היד והאור התחזק גם האור שילד המפלצת התחזק ואז פשוט אמרתי בקול חלש : מים והאור הלבן הפך לכדור מים והטחתי בו במפלצת היא התפתלה מכאבים ואז ידעתי שזאת מפלצת שהמקור שלה הוא אש, התאמצתי יותר ועשיתי כדור גדול יותר (המפלצת הייתה גדולה) והטחתי שוב במפלצת היא זעקה מכאבים ובאותו הרגע נכנס דרך החלון שלי מבוגר גבוהה עם זקן לבן. הוא הסתכל על המפלצת המחוסלת ועל האור שעשיתי. הוא התקרב למפלצת ואמר :" לא ידעתי שיש פה מקצוען נוסף מלבדי." הוא הסתכל עליי. "מקצוען?" שאלתי, לא הבנתי מה הכוונה ב'מקצוען'. הוא הסתכל עליי בהפתעה. "אז את לא מקצוענית?"
"לא."
"אז איך הצלחת להרוג אותו?" הוא הצביע על המפלצת שהשחירה.
"אני… לא ממש יודעת, התעוררתי בגלל אור חלש שהיה ליד המפלצת ואז שמתי לב שהיד שלי מקריה את האור הזה.. "
"אור? באיזה צבע האור?" הוא קטע אותי. "הוא היה בצבע לבן."
"לבן… " הוא חשב על משהו. "רגע לבן?! " הוא נראה נסער.
"איפה ההורים שלך אני חייב לדבר איתם."


תגובות (4)

אוקיי, אני זו שדירגה 4,
למרות שהעלילה צורכת 5, דירגתי 4, כי הסיפור הלך מהר מדי.
הייתי שמחה מאוד להיות קוראת של מיוחדת, רק הייתי ממליצה להוריד את הקצב..
כל הכבוד!

נ.ב
יש לך רעיונות איך למשוך השראה? היא לא מסכימה לבוא אליי :(

26/07/2014 19:29

    תודה על התגובה XD
    ומה זאת אומרץ הלך מהר מידי?
    לגבי ההשראה את יכולה לחשוב על משו מסויים שקרה לך (במקרה שלי החלום)
    ולנסות להמציא מיזה משו^^

    26/07/2014 21:58

תודה על התגובה XD
ומה זאת אומרת הלך מהר מידי?
לגבי ההשראה את יכולה לחשוב על משו מסויים שקרה לך
ולנסות להמציא מיזה משו^^

26/07/2014 21:59

אוף למה זה שלח אתזה פעמיים :<

26/07/2014 22:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך