מישהו ששינה. לי את החיים פרק 8 (משוכתב)

סתם כותבת 20/02/2015 850 צפיות אין תגובות

(אני) "אהובה שלי אני בשמחה יישן אצלך, אבל קודם כל תדברי עם אמא שלך אם זה בסדר, אוקיי?"
(אדל) "יש, טוב אני ידבר איתה אל תדאג" היא קפצה משמחה וחייכה את החיוך המושלם שלה, אוי כמה שאני מת על החיוך הזה!!
החלטתי להרפות מהלחץ והפחד הפעם ואני כל כך שמח שבחרתי את זה, ככה גם תהייה לי הזדמנות לדבר עם קרן ולהתייעץ איתה בנושא.
קרן זאת אמא של אדל והיא מודעת לכל הסיפור של השמירה ושל העולם שאליו נועדה אדל, אבל קרן לא יודעת מי השומר שלה והנה תהייה לי הזדמנות לדבר איתה. חשבתי על כך בראשי שאולי קרן גם תוכל לעזור לי למצוא דרך להיות עם אדל בלי שהקשר ביני לבינה יסכן אותה.
עלינו במדרגות לקומה שנייה, אדל פתחה את הדלת של הבית, "ברוכה הבאה לבית משפחת שמש" אמרה בחיוך, "שב תרגיש בבית, אתה רוצה משהו לשתות/לאכול? אני הולכת לקרוא לאמא כדי שאני ידבר איתה ושהיא תראה מי אתה וזהו נלך לישון"
ישבתי בספה, אדל ועוד מישהי (נראת כמו אחותה) יצאו מאחד החדרים ובאו לידי, אדל ישבה לידי והשנייה ישבה מולי, וואי הן כל כך דומות.
(אני) " נעים מאוד אני אוראל" אמרתי בחיוך
(קרן) "נעים מאוד אני קרן, אני אמא של אדל" היא חייכה בחזרה
וואי היא נראית צעירה ואני לא מגזים, אני מתפלא כי למרות השמירה שלי על אדל אף פעם לא ראיתי את קרן.
(אדל) "טוב אמא תהיי בפוקוס כבר 1:55 בלילה ואני מתה מעייפות, אז זה אוראל היי נעים מאוד יופי הכרתם, יאללה בוא אוראל" היא אמרה בקוצר רוח
(אני) "אדל תדברי יפה לאמא שלך,
אני לא אוהב שאת מדברת לאמא שלך ככה" אמרתי עצבני, לא יודע למה זה הכעיס אותי שאהבה שלי תדבר ככה לאמא שלה
(קרן) "אדל קחי אוויר ותרגעי מיד דברי יפה, את רואה אפילו הידיד שלך אומר לך." היא אמרה שמחה שיש מישהו בצד שלה.
(אדל) "טוב טוב רק אל תתנפלו עלי שניכם" אמרה בעצבנות
(קרן) "טוב לכו לישון, נמשיך לדבר מחר" היא אמרה בנימה שלווה, "אה ותזהרו לסגור את הדלת של החדר!" היא אמרה בנימה קצת יותר עצבנית
"ברור, שיהיה לך לילה טוב" אמרנו אני ואדל ביחד וקרן הלכה לישון
עלינו למעלה לחדר של אדל והלכנו לישון.
למחרת בבוקר:
**6:00**
התעוררתי יחסית מוקדם ליום שישי במיוחד כי אנחנו מתחילים ללמוד בשעה 10:00, הסתכלתי על אדל וראיתי אותה ישנה, היא נראית כל כך שלווה ורגועה ממש מלאך, חבל שאני יפריע לה עכשיו אני יעיר אותה עוד מעט.
החלטתי לקום אז הלכתי למקלחת להתארגן ואחרי זה ירדתי למטה, כשירדתי ראיתי את קרן במטבח
(אני) "בוקר טוב קרן" אמרתי וחייכתי
(קרן) "בוקר טוב אוראל" אמרה בעליזות, היא נראית ממש עליזה ומלאת אנרגיות על הבוקר, מסדרת את הכלים בחזרה במגירה ומתחילה לבשל.
(אני) "מה את מתחילה משעה כזאת לבשל?" שאלתי בפליאה
(קרן) "כן, למה שלא הרי יש לי לבשל, להעיר את אדל שזה ממש משימה קשה, לעשות קניות, לסדר ולנקות, היום יום שישי זה יום קצר ושבת נכנסת מוקדם." היא אמרה בעליזות, "למה אתה ער בשעה כזאת?" שאלה מופתעת.
(אני) "התעוררתי והחלטתי לקום, אממ האמת קרן שאני גם צריך לדבר איתך על משהו, אבל אני לא יודע איך." אמרתי בשקט
(קרן) "קרה משהו? , דבר הכי חופשי שיש אל תדאג הכל בסדר" היא אמרה בנימה העליזה שלה, אבל ראו עליה שהיא מתחילה לדאוג
(אני) "קרן אל תדאגי כל עוד אני פה אדל תהייה בסדר גמור, אני ישמור עליה מכל דבר" אמרתי בנחרצות קובע את העובדה הזאת, "קרן את מודעת לעולם שאדל נועדה אליו, את מודעת לעניין השמירה, את מודעת למצב הנוכחי שקורה בעולם השני ואת מודעת לסכנה הנשקפת לאדל היום הגדול מתקרב, על זה רציתי לדבר איתך" אמרתי בנימה רצינית
(קרן) "רוצה משהו לשתות? חם/קר? אני מכינה לעצמי תה לך שב בסלון אני כבר באה" שאלה והבעת הפנים שלה מודאגת
(אני) "אם תוכלי וזאת לא טרחה אשמח בבקשה לקפה שימי לי כפית סוכר, תודה רבה" אמרתי והלכתי לשבת בסלון
אחרי שתי דקות קרן באה לסלון עם התה והקפה וגם עוגת שוקולד.
(קרן) "בבקשה הנה הקפה וגם עוגה, קח תאכל אל תתבייש" אמרה בנימה העליזה שלה, היא נראית עכשיו קצת יותר רגועה
(אני) "תודה רבה קרן, באמת שאת לא צריכה ככה לטרוח" אמרתי וחתכתי לי חתיכה קטנה של עוגה
(קרן) "בהקשר למה שהתחלת לומר כן אני מודעת להכל רק שאני לא מבינה איך אתה קשור לזה" קולה נהפך לקצת יותר שקט מקולה הרגיל ולגמה מהתה שלה
(אני) "אני קשור לכל זה כי אני השומר של אדל, לפני שנתיים הודיעו לי שאני יקבל משימת שמירה שאליה נועדתי מאז לידתי, עברתי אימונים במשך שנה ובתחילת שנה שעברה קיבלתי את הפרטים של המשימה מאז אני השומר של אדל, בהתחלה שמרתי עליה מרחוק כל מקום שהיא הייתה נמצאת אני הייתי שם משגיח עליה בלי שהיא תשים לב ועכשיו בגלל סיבה אישית שלי החלטתי להיכנס לחייה ולשמור עליה מקרוב יותר." אמרתי זאת בלחץ הייתי לחוץ, נשמתי לאט נרגעתי ושתיתי מהקפה, "קרן אני חייב לספר לך עוד משהו במהלך השמירה שלי עליה אני התאהבתי בה ואני לא מסוגל בלעדיה, אבל הבעיה היא שאסור שאף אחד ידע שאני השומר שלה או שיראו שאני מקורב אליה יותר מידי ואני לא רוצה לסכן אותה יש לי משימה והיא לשמור עליה, אני לא יודע מה לעשות קרן תוכלי אולי לעזור לי?" אמרתי בקול מיואש
(קרן) "הבנתי, אוראל אני לא רוצה שאדל תדע על כל זה וכן אני יעזור לך בכל זאת אני אמא שלה ואני רוצה שהבת שלי תהייה מוגנת מהסכנות וגם שתהיו ביחד, אבל תפתחו את הקשר לאט לאט ובלי שאף אחד ידע חוץ מהקרובים אליכם, אבל רק אנשים שאתם ממש ממש קרובים אליהם וסומכים עליהם." נימת דיבורה הייתה שלווה ורגועה והבעת הדאגה על פנייה לא נראתה עוד, "ועוד משהו יש לי שתי שאלות אלייך: 1) אדל סיפרה לי על חלומות מוזרים שהיו לה על איזור של יער ועל איזה נער שכל הזמן אמר שהוא אוהב אותה, אבל שהיא בסכנה ושהוא עוד ישיג אותה ושהנער הזה ממש דומה לך או משהו כזה, אתה מעורב בזה או יודע משהו על זה?
2) אני יודעת שהיא ודניאל לא נפרדו בגלל איזה ריב שהיה להם אני יודעת שקרה משהו ושהיא לא מספרת לי, למה הם נפרדו אחרי המסיבה?"
(אני) "1) כן, אני מעורב בחלומות רציתי להיות איתה וזה המקום היחיד שיכולתי להיות איתה בלי סכנה, אך מכיוון שעכשיו אני נכנסתי לחייה אני לא יוצר את החלומות האלה.
2)קרן אני יגיד לך את האמת כן אני יודע מה קרה באותו לילה ונכון שזה לא בגלל ריב, אבל אדל מאוד מפחדת לספר לך את מה שקרה באמת ומבחינה בגלל שהיא לא סיפרה לך זה לא קרה ואני לא חושב שאני זה שצריך לספר לך מה קרה, בכל זאת אדל לא מודעת לזה שאני יודע מה קרה ויהיה בגלל זה בלגאן." אמרתי והתפללתי בלב שהיא תעזוב את הנושא
(קרן) "טוב אוקיי, אוראל אתה יודע מה אל תלכו היום לבית ספר יום שישי היום יש לכם רק שעתיים, לך תחזור לישון יותר מאוחר תקומו ותעשו מה שאתם רוצים, חבר שלי עוד מעט יבוא לפה לעשות שבת ביחד אז תישאר פה גם אתה תעשה איתנו שבת ודרך אגב אתה לא יכול לסרב" אמרה בקולה העליז.
(אני) "אבל קרן לא נעים פעם אחרת" אמרתי בנימוס, אני מתבייש לא נעים לי במיוחד גם שחבר שלה נמצא
(קרן) "אוראל זאת לא שאלה אין לא ואדון נעים מת מזמן, יאללה לך תעלה למעלה תנוח" היא אמרה בנחרצות
עליתי למעלה אדל עדיין הייתה ישנה וואי מלאך יפיפייה שלי, נכנסתי למיטה נתתי לה נשיקה קטנה בראש, חיבקתי אותה וחזרתי לישון.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מנקודת מבט של אדל:
עלינו לחדר והלכנו לישון.
אוקיי אני יסביר לכם על החדר שלי: אני גרה בבניין שהוא שתי קומות, אני גרה בקומה השנייה ויש לנו גג שזה סוג של עוד קומה, אמא שלי החליטה לסגור חלק מהגג לחדר והחלק הזה יהיה החדר שלי, חוץ מהחדר שלי יש עוד חדר קטן שזה שירותים ואמבטיה ויש את שאר הגג שסידרנו אותו עם גגון מלמעלה ומקום ישיבה כזה.
למחרת קמנו ממש מאוחר, קמנו בערך בשעה 12:00 ואילן(חבר של אמא שלי) כבר היה אצלנו וגם אוראל נשאר לשבת והיה ממש ממש כיף וגם יצאנו בשישי בערב אני ואוראל עם עוד חברות וחברים.
*הסבר מראה*
אילן חבר של אמא שלי:
אילן בן 41, הוא בגובה 1.88, יש לו קרחת, עיניים בצבע ירוקות, יש לו קרס קטנה.
אילן גרוש ויש לו שתי בנות שאני ממש מתה עליהן, אבל השבת הן אצל האמא שלהן והן לא יבואו עם אילן, הוא ואמא שלי המון זמן ביחד, חוץ מזה אילן בשבילי הוא כמו אבא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך