מלחמת התליון- הקדמה+הרשמה

VNKL 21/06/2016 803 צפיות 22 תגובות

כשיש סכנה ממשית לעולם, כל הכוחות החזקים צריכים למצוא הגנה, וגם הרעים מחפשים התקפה "קולעת". תכירו את טוני, ילד בן 12, בעל שיער שחור וקצר, עיניים חומות, גופו הרזה, שלא היה גבוה מדי אבל גם לא נמוך מדי. טוני הוא ילד רגיל לגמרי, בעל חברים רגילים לגמרי ומשפחה רגילה לגמרי, עד שיום אחד לידיו של טוני מזדמן תליון בעל כוח רב עליו הוא לא יודע, את התליון הזה גם הרעים וגם הטובים רוצים ורודפים אחר טוני.
הרשמה:
אז חוץ מהמנהיג של ה"אוזרים", חבורה של המוני פושעים/רשעים/זדונים, ששמו של המנהיג הוא באיון, בהרשמה אפשר להמציא איזה רשע שאתם רוצים:
שם:
מראה:
דבר שמאפיין אותו (נגיד שליטה בחרב):
הרגל כלשהו, לא חייב:
עבר, אם יש:

אפשר גם לעשות דמות טובה, שומר עולם:
שם:
מראה:
כוחות:
הרגל כלשהו, לא חייב:
עבר, אם יש:


תגובות (22)

אשמח אם תירשמו, או תכתבו מה דעתכם על הרעיון :)

21/06/2016 12:08

שם: טריס.
מראה: שיער חום כהה, גבוהה, בעלת עיניים ירוקות בהירות מאוד שנראות מרחוק כאילו הן אפורות.
כוחות: חיזוי העתיד. היא לא שולטת בזה, החזיונות באים לבד. החזיונות שלה יכולים להתבטא בחלומות, בתחושות חזקות, או שהיא פשוט רואה את העתיד לנגד עיניה והיא מרגישה כאילו זה באמת מתרחש וזאת המציאות, אך היא יודעת שלא.
היא שומרת עולם.
אופי (לא כתבת אם צריך, אך בכל זאת אני אכתוב): שקולה, חכמה באופן יוצא דופן, זריזה, בעלת חוש הומור, קשוחה, היא שונאת חוסר שוויון ואי-צדק.
היא לא מאמינה לדברים שאומרים לה אף-פעם, היא לא סומכת על אף-אחד מלבד עצמה. יש לה דעה חזקה ולא תיתן לאף אחד לשבור אותו.
עבר: היא לא זוכרת את העבר שלה, מאחר שעברה תאונת דרכים קשה ונפגעה בראשה. היא התעוררה בבית החולים כשהיא לא זוכרת דבר. הרופאים סיפרו לה מה קרה ואמרו לה שהם לא מי היא, מפני שלא מצאו אף פיסת מידע עלייה.
פעמים רבות היא מוצאת את עצמה יושבת וחושבת על עברה שאינה זוכרת. היא מסתובבת בהרבה מקומות בתקווה שאולי תיתקל במקום שהייתה בו בעבר ותיזכר, לפעמים היא נזכרת בדבר או שניים, אך זה לא תמיד ברור.

21/06/2016 13:27

תודה רבה.
עוד דמויות :)

21/06/2016 13:29

אני לא ארשם כי המוח שלי מרוקן מרעיונות אבל אני כן אעקוב כי זה נשמע מעניין וגם אראה כיצד אתה לוקח את הטיפים שנתתי לך! בהצלחה!!

21/06/2016 13:34

    יוטה דרך אגב,
    מתי אתה תכתוב לי על הקטע ששלחתי לך?

    21/06/2016 13:47

תודה :)

21/06/2016 13:35

ואו שכחתי מזה לגמרי (המוח לא מתפקד טוב כשאתה חולה) אני אגש לקרוא עוד מעט!

21/06/2016 15:00

    תרגיש טוב :)

    21/06/2016 15:58

שם : קיירה מקיל
מראה : יש לה שיער בצבע אגוז כזה וגלח בצד של הראש . יש לה עיניים ירוקות בהירות . היא חטובה ויש לה שרירים .
כוחות : יש לה עין חדה , היא לעולם לא מפספסת שום דבר לעולם ( ואם אפשר כי זה קשור לעבר שלה , היא מחוננת ויודעת כמעט כל שפה ומלא אומניות לחימה )
הרגל : יש לה סיוטים מהעבר שלה , והיא עדיין לא יכולה לישון בלילות .
עבר : היא חונכה להיות החיילת המושלמת . כשהייתה בת 14 התוכנית של החיילים נסגרה וכל הילדים הופרדו והועברו למקומות אחרים . כל הילדים חלו במחלה לא מוסברת ומתו אחרי חצי שנה (בתוכנית לחיילים היו עושים להם טיפול מוזר כזה ) חוץ ממנה שהיה בה משהו שלאחרים לא היה . האנשים שגידלו אותה שמו אותה במערכת אימוץ בגלל שהיא הייתה שונה .
אופי : טיפה סגורה , קלאוסטרופובית , לפעמים היא מתנהגת כמו חיילת אבל מנסה שלא . היא חכמה מאוד ושקטה . היא אוהבת את השקט שלה ואוהבת לטייל לבד . היא מגלה הרבה דברים על העולם בגלל שבתוכנית חיילים לא היה להם מגע עם העולם שבחוץ .
משהו להוסיף : מקווה שתקבל אותה ואם יש פרטים שלא מתאימים לסיפור אז תשנה .

21/06/2016 15:12

    חוץ מזה דמות מאוד יפה, אני אכניס אותה.
    עוד דמויות :)

    21/06/2016 16:08

מה היא?
היא דמות רעה, או שומרת עולם?

21/06/2016 16:01

שומרת עולם

21/06/2016 19:59

    אוקיי. אני ממש רוצה דמויות רעות!
    :)

    21/06/2016 20:19

אפשר לכתוב עוד דמות?

21/06/2016 20:29

כן, אם את/ה רוצה :)

21/06/2016 20:30

שם: אוראל כץ.
מראה: הוא בעל שיער שחור פרוע ועיניים ירוקות. הוא גבוה, ובעל עור מעט שחום.
הוא שומר שלום.
כוח: הוא יכול לעוף.
אופי: שקט, מעט ביישן, בעל חוש הומור בריא. כשמשעמם לו הוא יורד ומסתלבט על אנשים אחרים, אך לא בכוונה רעה. ברוב הפעמיים הירידות שלו נגררות לויכוחים, והוא תמיד זה שמפסיד. הוא חכם והוא לא מסתיר זאת. יש לו ידע רב בתחומים רבים, בעיקר במרכיבים המכילים את הממתקים, ותמיד כשהוא רואה מישהו אוכל ממתק הוא יהיה חייב להרוס לו ולספר ממה מורכב הממתק.
וזה מה שגורם לאנשים מעט להירתע ממנו. הוא בעד צדק ושוויון, והוא לא מסוגל לשמוע ולראות מישהו סובל, גם בין אם זה בעל חיים, או אדם רע – זה מחרפן אותו.
הוא אוהב את הים יותר מאשר שהוא אוהב את עצמו. הוא נורא מתוחכם וסקפטי.
אין לי ממש רעיון לרקע. כשיבוא לי רעיון אני אכתוב לך…
מקווה שאהבת את הדמות.

21/06/2016 20:57

    כשכתבת "שומר שלום", אני מניח שהתכוונת לשומר עולם, ויופי של דמות. כנראה שאולי אני קצת אשנה אותה במהלך כתיבת הסיפור, אבל בסדר :)

    21/06/2016 21:07

לכל שאר הקוראים והקוראות, תכתבו בשבילי גם דמויות רעות, אני צריך כאלה:)

21/06/2016 21:07

יש לי עוד אחד .

שם : רודי מאנג (Mang)
מראה : הוא גבוה ושרירי , יש לו שיער חום כהה ועיניים חומות שחורות . צלקת משוננת חותכת לו את הלחי עד לשפה .
דבר שמאפיין אותו : הוא שולט בחרב כפולה . ובסכינים
הרגל : הוא חסר כל סבלנות ומאוד חנפן .
עבר : הוא נולד לשלישיה בשכונת עוני , אחד מהאחים שלו היה אוטיסט . והשני מופרע . הוא עזב את הבית שלו לחיי רחוב והפך להיות שכיר חרב . ויום אחד הוא נדרס ומשם הוא קיבל את הצלקת .

21/06/2016 21:54

    הוא רע נכון?

    21/06/2016 21:55

כן

21/06/2016 22:44

אוקיי :)
עוד דמויות בבקשה!

21/06/2016 22:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך