naruto
אני מצטערת שוב נקודת מבט כללית והפרק הבא של סוף רע הכל רע בדרך

ממלכת הלילה פרק 5

naruto 06/12/2016 656 צפיות אין תגובות
אני מצטערת שוב נקודת מבט כללית והפרק הבא של סוף רע הכל רע בדרך

~נקודת מבט כללית~

אדוארד פתח את עיניו וניסה לזוז עיניו נפקחו לרווחה כאשר כשראה שידיו ורגליו אזוקים וקשורים ב 4 שכבות של חבל ביחד עם גופו ובטנו קשורה בשלשלאות שצמודות לשני עמודי ברזל הוא התחיל לרעוד כל מיני מחשבות עלו לראשו הוא חשב שמתוך שינה הוא התנפל על משהו או שדיבר מתוך שינה על זה שהוא ערפד דמעות עדינות זולגות מעיניו אלה היו דמעות של פחד עצב ודאגה הכל בבת אחת " למה קשרתם אותי " הוא אמר בקול תוקפני " אלה רק אמצעי בטיחות "
" אני לא עשיתי כלום " הוא ניסה להוריד את הכל מעצמו " נראה שאתה התעוררת תוקפני אולי זה יעזור " הוא התקרב עם מזרק " אבל קודם כל תשתה את הכדורים שלך "הוא דחף לו כדור אחד לפה ואז הביא לו מים אדוארד נראה רגוע יותר הוא עצם את עיניו " אין לי כוח אני רוצה לישון "
" נראה שהכדורים הרגיעו אותך קצת "
" אמא שלי יצרה אותם בגלל זה "
" אמא שלך יודעת לייצר תרופות? "
" כן "
" זה חדש "
" מה זאת אומרת? "
" אני ואמא שלך למדנו יחד בבית הספר היא הייתה חכמה אבל היא אהבה משחק ותמיד חפרה שהיא תהיה שחקנית אתה מאומץ לא? " הוא הנהן " מתאים לה לאמץ אחד היא הייתה טיפשה איך היא יכלה לבטוח בך "
" אני לא הרגתי את אחותי ולא חטפתי את משפחתי וגם לא את ברק הם תכננו לי מסיבת הפתעה אבל הדרך שהם קראו לי לבוא לשם לא הייתה הכי טובה בעולם אני לא ידעתי אם לשמוח או להתעצבן אז יצאתי לריצה מישהו עמד בדרכי ואמר לי אתה שלנו וגם שיש לי לבחור עד חצות אם לבוא איתם או שהם יהרגו את כל משפחתי התקשרתי להילי שמעתי קול ירייה אחרי שאחותי אמרה לי להציל את עצמי חזרתי הביתה והיא הייתה מתה כשבדקתי אותה מצאתי סימן מוזר על הצוואר שלה זה כל מה שקרה אני נשבע " דמעות זלגו מעיניו הוא בכה בכאב " לא חשבתי שאם אני יצא לריצה כל זה יקרה "
" תבדקו את המתה באזור הצוואר אם אתה צודק נשחרר אותך הטלפון שלך בבדיקה בקרוב תוכל ללכת אם תהיה חף מפשע "

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך