Edward ScissorHands
זה. היה. ארוך.

מסע – הדמויות שהתקבלו ושלוש דמויות חדשות!!! כל הכותבים לקרוא את הדמויות שלהם כי עשיתי שינויים בחלק. לשים לב!!!!!!!!!

Edward ScissorHands 19/06/2015 876 צפיות 4 תגובות
זה. היה. ארוך.

דישן123 הדמות התקבלה!!!!
תולעת סיפורים…;) הדמות התקבלה!!!!
_Kim_ הדמות של דיוויד (המגייס) התקבלה!!!!
קטניס אוורדין הדמות התקבלה!!!!
flame הדמות התקבלה!!!!
michal2467300 הדמות התקבלה!!!!
coldwolf הדמות התקבלה!!!!
shir2556 הדמות התקבלה!!!!

הדמות של דישן123:
מגייס.
שם: (לא כתבת שם אז הוספתי…) לאונרד זלקוס
מגדר:זכר
גיל:72
מראה:שיער לבן קצר,עיניים שחורות,אף מעוקל ושבור,שיניים צהובות,משקפיים שחורות גדולות,גבוה,צנום,שמאלי, לובש גלימה ארוכה שחורה גם היא.ותמיד עם מגפיים שחורים.
אופי:קפדן,אדיש,קשה,מגלה רחמים לעיתים רחוקות ולא מתייאש אף פעם,צלול וחכם.עבר הרבה בחיים שלו ולא נותן לשום דבר לאיים עליו.אמיץ ונחוש.ערמומי,ואוהב לגרום לאנשים לחשוב שהוא חלש ואז להפתיע אותם.יודע להודות בטעויות,וכשמישהו אומר משהו חכם או עושה משהו טוב הוא משבח אותו,אבל הוא לא מחלק שבחים בחינם.חזק מאוד ולא אוהב לחלוק מידע על עברו.ברגע שהתלמידים שלו יגיעו לרמה המספיקה הוא יעלם עד שיצתרכו אותו מחדש.
קסם: אויר ואש.

הדמות של תולעת סיפורים…;) :
מגוייס
שם: גבריאל הל (מה שנותן לו שם דיי אירוני, כי גבריאל זה מלאך והל זה… גיהנום)
גבריאל והמגייסים מתכחשים לשם שלו (בעיקר זאת עם העיניים הסגולות) ולכן כולם קוראים לו אל.
מגדר: זכר
גיל: 16 \ 16 וחצי
מראה: שיער בלונדיני- חום מעט פרוע (כלומר, הוא היה בלונדיני "טהור" כשהיה קטן אך הצבע דהה עם השנים ונהיה מעט חום, למרות שעדיין ברור שהוא בלונדיני – הצבע בלונדיני כהה, בקיצר…) ועיניים ירוקות כהות, מן שילוב של ירוק פז עם אפור-סערה (אפור של ענני גשם). מידי פעם רואים יותר את הירוק הבוהק ומידי פעם ניתן לחשוב שיש לו עיניים אפורות לחלוטין, עם מעט זיק ירקרק ולא בולט.
הוא טיפה יותר גבוה מהממוצע, ועורו שזוף ושרירי, מאחר והוא מרבה להתאמן ומבלה את רוב יומו בשמש היוקדת.
אופי: אל הוא נער מתחצף. הוא שונא את הממונים עליו ומתעב כמעט את כולם. הוא עושה בעיות למגייסים שלו, ותמיד מנסה לברוח, ואז חוטף על זה (תרתי משמע). הוא ילד דיי מדוכא (גם מהבחינה שהוא מדוכא ועצוב וגם מהבחינה שמדכאים אותו שלא יעשה בעיות. מבינה שהבנת למה התכוונתי) ובודד,
למרות לכל הבעיות שגבריאל עושה, הוא בתוך תוכו ילד זהב (haha). גבריאל הוא ילד סקרן, שרוצה לדעת וללמוד. הוא ביישן אך גם ליצן וכיפי, הוא רגיש ואכפתי, אך גם עוקצני וקר רוח לפעמים. הוא אוהב אנשים, ואם ימצא חבר הוא יגן עליו באש ובמים, אך האנשים שהוא שונא יאחל להם יום יום להישלח לגיהנום.
קסם: חשמל (שזה אש. הוא גם שולט באש אבל החשמל אצלו הרבה יותר עצמתי), מים.
רקע: את אל לקחו כשהוא היה יחסית גדול, בן 3. כבר מהגיל הזה הוא היה ילד רב עצמה. כל העיירה שמעה על כוחותיו וגדולתו, והוא חי במחשבות קפדניות על תדמיתו. המשפחה שלו הייתה כמו פיצול אנושי אחד גדול. הוריו יכלו להיות המרשעים כי גדולים עלי אדמות או האנשים הכי נחמדים בעולם. כל פעם שהם פגעו בו פיזית הם ישר בכו אחרי זה, כי הם פחדו שהוא יתאבד, כמו אחיו הגדול מייק.
כשבאו לקחת אותו הוריו לא הסכימו, ובלית ברירה המגייסים (והמגייסת עם העיניים הסגולות) הרגו את הוריו. מאז כל פעם שהמגייסים צריכים להעניש אותו קשה להם להסתכל עליו, כי הם יודעים שהאל לא יסלח להם על מעשיהם לילד האומלל.
גבריאל גדל לרגשות שנאה יוקדות ולפגיעות פיזיות בגופו. כל שבועיים הוא ניסה לברוח, ואז נענש בחומרה. הוא נהיה אובדני, בודד, מורד אך גם יותר מכל – עוצמתי יותר מאי פעם, מה שגרם למגייסת בעלת העיניים הסגולות להיות מרוצה במעשיה.
גבריאל מתאמן לבד, בדרך כלל על קסמיו או על כושרו הגופני. הוא לא מדבר כמעט כלל חוץ מצעקות. הוא לא רוצה לפגוע באף קוסם אחר ורוצה שהם יראו את האמת – כולם אסירים והוא ישחרר את כולם.

הדמות של _Kim_:
שם: דיוויד.
שם משפחה: אנדרסון.
גיל:62.
מגדר: זכר.
מראה: עיניים ירוקות וקטנות, שיערו אפור מתולתל(בעברו הוא היה ג'ינג'י) ואורכו עד הכתפיים, גבוה, רזה, יש לו גיבנת קטנה, הרבה נמשים על כל פניו, קמטים קטנים סביב עיניו והוא נראה יחסית טוב לגילו.
אופי: הוא קצת מעופף, הוא לא שם לב לפרטים הקטנים, הוא מאוד מבולגן, הוא תמיד שמח, הוא חביב, חברותי, הוא רציני ואחראי רק שיש צורך בכך בשאר הזמן הוא ממש לא רציני או אחראי, הוא מאוד ילדותית, יש לו חוש הומר די גרוע שאף אחד חוץ ממנו לא מבין, הוא מאוד חכם ואינטליגנטי. הוא המגייס שכולם אוהבים, כי הוא מתחבר ומבין את המגוייסים כי הוא היה בעמדתם והוא עדיין לא בדיוק כל כך בוגר מבחינת ההתנהגות.
קסם: מים, אוויר.

הדמות של קטניס אוורדין:
שם: טרה ג׳קסון
מגדר: נקבה
גיל: 17
מראה: שיער שחור לגמרי שמגיע לה עד אמצע הגב, עיניים ירוקות כהות שנעוצות במי שמולה בשנאה לא מוסברת רוב הזמן, קעקוע של אש שחורה-ירוקה על יד שמאל שלה (היא שמאלית, כך שכל מי שהיא נותנת לו אגרוף רואה את הקעקוע) וכעיקרון – לא היית רוצה לפגוש אותה בסמטה חשוכה. (אלה התיאורים שלי, תתמודדו.)
אופי: בעלת פתיל קצר, מזהה שקרנים משום שהיא שקרנית טובה בעצמה, עוקצנית, תגיד את מה שהיא חושבת בכל מצב שהוא, אמיצה, בעלת חכמת רחוב וקשה לה להתיידד עם אחרים, אבל תמיד היא תיקח סיכונים בשביל היקרים לה.
הרקע של טרה:
החיים של טרה היו רגילים למדי. היו לה אחות גדולה, אח קטן והורים שאוהבים אותה מאוד. בעצם, הייתה לה משפחה נורמלית ומאושרת לכל דבר.
לטרה הייתה רק בעיה אחת בחיים: בעיירה הקטנה והמרוחקת שבה היא גרה, היו מנדים אנשים בעלי יכולות קסם מתוך אמונה שכל קסם שקיים הוא בעצם אפל, והוא מקור הרוע בעולם. היו שולחים את המכשפים אל היערות ונותנים להם להסתדר בעצמם בעולם. במקרים נדירים של אלימות בעזרת קסם היו הורגים את המכשפים. לכן, כשטרה גילתה את כוחות המים והמתכת שלה בגיל ארבע, היא החליטה להתאמן בסודיות ושמרה את הסוד איתה.
כשהייתה בת שש, היא גילתה את כוח האופל שלה בדרך הקשה.
ילדים החלו להציק לה בלי שום סיבה גלוייה לעין, בעיקר חבורת בריונים מסויימת. פעם אחת, אחד הילדים מהחבורה לקח את ההצקות צעד אחד קדימה, והחליט לבדוק כמה טרה תצרח כשהוא יעשה כאילו הוא עומד לדקור אותה בסכין.
החבורה ועוד כמה ילדים מן העיירה עמדו במעגל סביב המתרחש. טרה לא ידעה מה מצפה לה, אבל היה לה ברור שהיא מעדיפה את זה על פני להשתמש בכוחותייה. פתאום בלי שום אזהרה, היא הזיזה את ידה במין אינסטינקט שלא היה בשליטתה והילד עם הסכין הכל להתעוות בכל גופו. ערפל שחור אפף אותו, אך הזוועה שקרתה מאחריו הייתה גלויה לעיני כל. הרגליים והידיים שלו התקפלו בזוויות לא אפשריות ואחרי כמה דקות כשניסה לצרוח לעזרה, הגרון שלו הכל להתכווץ. טרה ניסתה להפסיק את זה איכשהו, אבל כלום לא הצליח לה.
אחרי חמש דקות ייסורים, הילד מת.
ההורים שלה ניסו להציל אותה מן הגורל המר של המוות, בטענה שהיא לא שולטת בכוחות שלה ושהיא רק ילדה קטנה, אבל כלום לא התקבל אצל מועצת העיירה. הם לא ריחמו עליה.
השמועות על ילדה בת שש עם כוחות קסם אפלים חזקים שעומדת לצאת להורג הגיעה גם אל מחוץ לעיירה, וכמובן גם לאוזני המגייסים.
הם הגיעו והוציאו אותה מן העיירה שעתיים לפני הוצאתה להורג.
הכוחות שלה והסיפור שחבריה למסע כבר יודעים, הן חלק מהסיבות שבגללן לא רוצים להתקרב אליה והיא לא מתקרבת אל אחרים.
על אף המודעות של טרה לעובדה שהכוחות האפלים שלה חזקים במיוחד, היא מעולם לא התגאתה בהם. אבל עדיין – במקרה של קרב וסכנת חיים היא לא תחשוב פעמיים ותשתמש בקסם האופל.
קסם: אופל, מתכת ומים.

הדמות של flame:
שם: אלכסנדרה רומל
מגדר: נקבה
גיל: 15
מראה חיצוני: שיער חום כהה, עור זהוב ועיניים ירוקות גדולות. היא בגובה ממוצע- נמוך, ורזה. היא אוהבת בגדים רחבים.
אופי: ביישנית מאוד. הבטחון העצמי שלה ממש לא בשמים, כנה מידי. לא אוהבת כמעט הכל, אינטילגנטית. קשה לה לדבר עם יותר משני אנשים, ברגע שתהיה בשיחה עם יותר מ2 היא תשתתק, ותקשיב. גם כשהיא לא בשיחה כל שהיא שומעת וזוכרת, כמעט כל מה שהיא שומעת. אוהבת לתת מעצמה, זה נותן לה בטחון.
קסם: אש אוויר ואופל

הדמות של michal2467300:
שם: כריסטיאן (כריס) מקווי.
מגדר: זכר
גיל: 16 או 17
מראה חיצוני: שיער שחור גלי-מתולתל. בשיער באורך בינוני (מגיע עד לאוזניים). עיניים חומות. גובה ממוצע-גבוה ורזה.
אופי (בתמציתיות): חכם, מסתורי, סגור, כריזמטי, אוהב להישאר בשולי החברה. בעל הקרבה עצמית. אני אשמח אם באיזשהו שלב תעשי שהוא יהיה מוכרח לא לעמוד בשוליים.
קסם: מים, ריפוי, שליטה בבע"ח

הדמות של coldwolf:
מגייס:
שם: אלברטו בבניה
מגדר: זכר
גיל: 104 (הסבר ברקע איך הצליח להשאר חי)
מראה: פרצוף מקומט של איש בן שישים, שיער לבן בעל פסים אפורים, יש לו זקן ושפם מחוברים מקצה הלסת שלו. ורידיו בולטים, גופו כמעט כולו לבן, ועיניו חומות חמימות שמביעות דאגה של סבא.
אופי: דאגן, אמיץ, מאוד מאוד חכם, חזק בתור קוסם, בררני, חשדן, ואוהב לאתגר מגויסים חדשים.
קסם: מומחה בשיקויים, כך בעצם אפשר לעצמו להפוך את תהליך ההזדקנות שלו לאיטי יותר. ביום ההולדת ה66 שלו הכין לעצמו שיקוי
הגורם שבכל ארבע שנים יזקן רק בשנה אחת.
עם זאת, זה בזבז הרבה מיכולותיו, ולכן נוהג לשתות שיקוי כוח לפני כל מסע חשוב וזה שורד למשך שתיים עשרה שעות.
הוא מצטער על כך שבכלל חשב על הרעיון, ומנסה למצוא תרופה להזדקנות שלו.
הוא מתחה בצמחים, ויודע בדיוק מה היכולות של הצמח. אצל בעלי חיים פחות, אבל גם יש יש לו ידע נרחב בציפורים. המתמחה גם בקסמי האדמה.

הדמות שלshir2556:
מגוייסת- קייל מקלול
מראה- שיער חום מתולתל המגיע לה עד אמצע הגב. עייני ים כחולות להפליא ומלוכסנות האוזניים של שדונית. היא גבוה ורזה אבל בטעם טוב. היא כול הזמן הולכת עם נעליי עקב כחולות. אה ויש לה פלולה קטנה אל האף. אבל זה לא מכיר אותה . להפך זה מה שעושה אותה מיוחדת ושונה.
בת 17
אופי- אמיצה, חכמה, זריזה, עוזרת לכל מי שזקוק לעזרה,יודעת לפעול במצבים מסוכנים,ישרה, אמינה, נחמדה אבל גם קצת קשוחה, רואה שחורות, נוהגת להיתבודד היא לא מקובלת כול כך,אין לה סבלנות (זו תכונה שהיא צריכה לעבוד עליה),
קסם- אש,אדמה,שליטה בבע"ח

(אני מוסיפה כוח קסם: ריפוי)

(5 מגוייסים 3 מגייסים)

אני מוסיפה שני מגייסים ומגוייסת (-: תודה שנרשמתם, והנה הדמויות שאני כותבת:
(הדמות הזאת היא של ידיד)
מגייס-
שם: אדוארד סנייק
מגדר: זכר
גיל: 83
מראה: שיער אפור עד הכתפיים, עיניו כחולות כהות ועמוקות, נמוך מאוד, נעזר במקל הליכה מסוקס וזן, (המקל משמש ככלי עזר לקסמים מסוימים).
אופי: אפילו שהוא לא כל כך זקן, יש לו אופי אחראי ומנהיגותי מלידה. הוא נוטה לגלות רחמים ולעזור לכולם, מזר ועד חילזון. הוא היחיד מבין כולם שהצליח אי פעם לטפס על הרי רגישינדה, למרות שגם זה במחיר גבוה. מה שמסביר על מקל ההליכה שלו; הרגל שלו נפגעה מלחש עתיק והוא נאלץ לכרות אותה בשביל לשרוד. אחד הקוסמים הצליח להצמיח מחדש את רגלו, אבל הרגל קצת קטנה מדי יחסית לרגל האחרת. הוא מורה חביב ומוצלח, ולקח על עצמו כאתגר להתחבב על גבריאל (אל).
קסם: שליטה בבעלי חיים, שיקויים (הוא מומחה באביזרי עזר לקסמים, כמו המקל שלו).

מגייסת-
שם: מירנדה ווקהולם
מגדר: נקבה
גיל: 64
מראה: לחייה וורדרדות בעונג ושמחה נצחיים והקמטים מעטים, בעיקר קמטי חיוך וצחוק. גבה כואב תמיד, ואפילו אל (גבריאל) לא יכול שלא לחוש רחמים וחיבה כלפי הזקנה החביבה, שלמעשה לא כל כך זקנה. היא נעזרת במקל עבה ומחורץ, שבחריציו היא תוחבת כל פרח שהיא מוצאת: התוצאה היא זקנה מחוייכת הצועדת במסדרון עם ענף פורח ומצחין מרוב הריחות שמתערבלים. שיערה אפור ונפוח במעין הילה סביב ראשה. עדיין רואים פה ושם שיערות ג'ינג'יות דהויות מימי הזוהר האדמוניים שלה. היא בדרך כלל לבושה בשמלות רחבות ופרחוניות שלא הולמות אותה כלל,
ומוסיפות לרושם שנוצר ממנה כ-the crazy cat lady.
אופי: כפי שהבנתם, מירנדה ווקהולם היא יצור שמח-תמידית וחביב-למדי. היא מעולם לא הכתה תלמיד וגם לא תכה. היא מעופפת מעט, אבל מוחה תמיד מפוקס בכל שיחה שמתרחשת סביבה. היא אולי יוצרת רושם של זקנה תמימה וחסרת אונים, אבל היא למעשה קוסמת מוכשרת למדי, וכן מתמחה באומנויות לחימה רבות.
היא נדיבה ומלאת רחמים כלפי כל יצור. היא מסתירה זאת היטב, אך כשהיא כועסת היא יכולה להיות מפחידה ביותר. לרוב היא מבטאת את הכעס שלה בנזיפות חביבות וצביטות בלתי-נעימות-מאוד בלחי. היא כל כך אופטימית וחברותית (וכן קלילת-דעת במקצת) שהיא הצליחה להתיידד עם רוח רפאים נרגזת ביותר. מאז הוא עוקב אחריה לכל מקום ומסייע לה נאמנות.
קסם: ריפוי, אדמה, שיקויים.

מגוייסת-
שם: קת'רין הורור (Horror-אימה)
מגדר: נקבה
גיל: 15 וחצי
מראה: שיער צהוב-זהוב עם קוו שחור אחד וטבעי שמגיע עד למותניה. הגובה שלה ממוצע ואולי קצת נמוך מהממוצע. היא מוצקה (בקטע של שרירים, כן?) אבל לא בדרך שפוגמת ביופי התמים והבלתי-שגרתי שלה. עיניה הן משהו שמאפיין אותה מאוד ומרתיע רבים: בשתי עיניה יש אדום, כתום, צהוב, וירוק, ותכלת וכחול, וסגול, שמתערבבים ונעים בהבזקים. עדיין יש לה אישונים שחורים, שבולטים מאוד. כמו כן, בעיניה עדיין יש "לבן".
שפתיה מלאות וחיוורות-וורדרדות. לחייה עגולות מעט בדרך שמוסיפה ליופי התמים שלה.
יש לה קעקוע במרכז העורף, של שני ברקים מוצלבים ב – X. הקעקוע מסמל את האויב הראשון שהרגה — תרנגולת שקוסם עם אופל כישף בטעות וגרם לה להרוג תינוקות ולנקר את עיניהם.
אופי: היא רגזנית למדי, "פתיל קצר" אם תרצו. היא אינטליגנטית ביותר, וגם מודעת לזה, מה שגורם לה להיות מעצבנת. היא לא מתחברת לאנשים בקלות, ורוב האנשים שאכפת לה מהם לא יודעים את זה. היא למדה לפקפק באהבה, ודוחה מחזרים כלאחר-יד. היא מרירה והשקפתה על החיים סקפטית ופסימית, למרות שלפעמים היא עליזה וצוחקת ונהנית מהחיים. היא אוהבת מאוד את הטבע, ומעריכה כל דבר שיד אדם לא "חיללה", כפי שהיא מגדירה זאת. היא אוהבת ללמוד ולדעת כל דבר שאפשר. מגיל צעיר שאלה שאלות קשות ובוגרות להפחיד. כבר בגיל שנתיים שלטה לגמרי בכתיבה ובדיבור. היא לא זוכרת את הוריה ואת המקום בו נולדה, ולמדה לאהוב מאוד את האחוזה בו כל המגוייסים והמגייסים חיו ולמדו. למרות תכניותיו לברוח מהאחוזה, היא מחבבת מאוד את אל (גבריאל) ומעריכה את המרדנות והעיקשות שלו. אם לא הבנתם, היא עקשנית כמו פרד וחזקה לא פחות.
קסם: ריפוי, מתכת, אוויר.

פרק ראשון מחר או היום!!!

(-:


תגובות (4)

יאי גבריאל :)
אה,אגב אם זה לא ברור, גבריאל שלי הוא חכם, מנהיג טוב וטוב בתכנונים ושרטוטים^^ (שכחתי לכתוב)

19/06/2015 18:46

יאי! תודה! אני ממש רוצה לקרוא את הסיפור

19/06/2015 20:52

למה הורדת לגבריאל גם את האש והמתכת?

19/06/2015 21:11

    הורדתי לגבריאל את המתכת, את האש השארתי.
    והורדתי את המתכת כי הדמות שלו מבחינת אופי נורא חזקה וכנראה תשחק תפקיד גדול וחשוב בסיפור, ורציתי קצת להוריד מכוחות הקסם בשביל לאזן אותו טיפה.
    מקווה שאת מבינה ו "סולחת".
    (-:

    20/06/2015 12:24
סיפורים נוספים שיעניינו אותך