Edward ScissorHands
וואו ממש השקעתי בפרק הזה, אז תגיבו בהתאם, אה? ו shir , מצטערת שאין נקודות מבט של קייל כרגע, אבל יש לי תכניות גדולות בשבילה להמשך ויהיו מלא מלא נקודות מבט שלה. מקווה שזה OK. הערות והארות!!!!!!!!!!!! 3> 3> 3> 3> 3>

מסע – פרק חמישי

Edward ScissorHands 01/07/2015 779 צפיות 7 תגובות
וואו ממש השקעתי בפרק הזה, אז תגיבו בהתאם, אה? ו shir , מצטערת שאין נקודות מבט של קייל כרגע, אבל יש לי תכניות גדולות בשבילה להמשך ויהיו מלא מלא נקודות מבט שלה. מקווה שזה OK. הערות והארות!!!!!!!!!!!! 3> 3> 3> 3> 3>

באותו הלילה השינה לא באה בקלות לאלכסנדרה.
מחשבות אימה מילאו את ראשה העטור שיער חום כהה.
המחשבה היחידה שניחמה אותה, הייתה שהיא תציל את כל העולם בעצם, כשתעצור את האבנים. איך שהוא. היא ניסתה להשאיר את מוחה ממוקד בתמונה הגדולה ולא לרדת לפרטים הקטנים, לשם שינוי.

היא שמעה אוושה מבעד לבד האוהל שלה, וקפאה בשק השינה שלה. היא הזדחלה באיטיות מחוץ לשק והוציאה את ראשה מבעד לבד האוהל, מתאמצת לרסן את הדחף שלה לשלוף גם את ידה ולהדליק אש קטנה בעזרת קסמה. אישוניה התרחבו בניסיון לקלוט עוד פרטים, ולבסוף התגבשה אל מולה דמות גבוהה ודקה. אור פתאומי פרץ בקרחת היער וטיקים של פחד ועייפות הופיעו בעיניה הירוקות של אלכסנדרה.
"אלכסנדרה?" שאל קול מוכר. ואז היא הבינה שהאור הפתאומי בקע מידה של הדמות, ושהדמות הייתה בעצם קייל. (למי שלא זוכרת הוספתי לקייל ולכריסטיאן כוח של שליטה בבע"ח) תחושות מעורבבות של תיעוב ושל הקלה צפו בתוכה. תיעוב – כי זו הייתה קייל, ששבתה באכזריות את לבו של כריסטיאן. הקלה – כי זו הייתה קייל, שלא הייתה רוצח מפחיד ומשוטט.

"אוה, קייל, תודה לאל שזו את. התחלתי לפחד שאת איזה רוצח." מלמלה בהקלה. קייל חייכה והתיישבה ליד ראשה המציץ של אלכסנדרה. "מצטערת שהפחדתי אותך. התאמנתי בקסמי אדמה. הערתי אותך?" אלכסנדרה הנידה בראשה לשלילה. "לא הצלחתי להירדם." התוודתה בבושה מסוימת. אחרי הכל, הייתה זו קייל, נערה אמיצה ויפהפייה שגדולה ממנה בשנתיים. קייל בטח לא פחדה. כאילו קראה את מחשבותיה, קייל חייכה חיוך קטן ומבין.
"גם אני לא הצלחתי להירדם. אני כל הזמן חושבת על מה שאנחנו אמורים לעשות. על מי שהשארנו מאחור…"

אלכסנדרה הופתעה מהפתיחות והכנות שקייל הפגינה. הן מעולם לא היו קרובות.
היא חילצה את שאר גופה מחוץ לאוהל והתיישבה בצד קייל. "כן…" הסכימה בתמציתיות. כך הן ישבו, מאוחדות בפחדן.

"אלכסנדרה?" שאלה קייל לאחר כמה רגעים. אלכסנדרה המהמה. "למה את לא מחבבת אותי?" אלכסנדרה נרתעה והביטה בקייל בהפתעה.
"איך הגעת למסקנה הזו?" שאלה בגמגום לאחר כמה שניות של שתיקה המומה.
קייל משכה בכתפיה, והלהבה שבכף ידה הפרושה נעה והבהבה יחד איתה. "לפי איך שאת מתנהגת לידי. לפי איך שאת מסתכלת עליי. לפי התחושה שקורנת ממך." ענתה בפשטות.
המילים התבלבלו בפיה של אלכסנדרה.
"א-אני, אין לי שום בעיה איתך-" קייל קטעה אותה. "אבל יש לך." התעקשה במצח מקומט בחוסר סבלנות. "ואני רוצה להבין למה."

אלכסנדרה הביטה הצדה במשך כמה זמן, ואז הפנתה את ראשה בחזרה אל קייל. "את בטוחה שאת רוצה לדעת את האמת?"
קייל הנהנה בנחישות. "מה שנאמר כאן לא יוצא, את מבינה?" שאלה בקול לחוץ. קייל בחנה אותה כמה שניות, ואז הנהנה שוב בתנועה חדה.
אלכסנדרה נשמה עמוק.
"הממ… כריסטיאן – לא… בעצם – כן, אוף… כריסטיאן מאוד מחבב אותך. כלומר, מאוד. ו… אני מאוד מחבבת את כריסטיאן. אני מבינה שאין לך שליטה על זה… אבל בכל זאת…"
אלכסנדרה סיימה את ההשתפכות הקטנה שלה וצפתה בקייל המהורהרת.

"באמת שלא היה לי מושג." אמרה קייל לבסוף. "לגבי שני הדברים שאמרת." הבהירה. אלכסנדרה הנהנה ובחנה את הלהבה הרוטטת והמתנועעת שבכף ידה של קייל, ואז את פניה שהולכים ומתעייפים. "כדאי לך להשקיע פחות אנרגיה ביצירה של הלהבה עצמה, ויותר לנסות לשמור על הלהבה כפי שהיא. זה הרבה פחות מעייף." קייל הביטה בה בהפתעה.

כעבור כמה שניות, קייל חייכה בהערכה. "וואו. זה באמת הרבה יותר קל. איך ידעת את זה?" אלכסנדרה חייכה חיוך קטן ומבויש. "מר לאונרד נתן לי שעות פרטניות בשימוש ובשיפור בקסם האש שלי. הוא… הוא אמר שיש לי פוטנציאל להיות קוסמת אש חזקה מאוד. הוא אמר שיש לי… כישרון טבעי." אלכסנדרה לא הרגישה בנוח להשוויץ, אבל נהנתה מההערכה שקרנה מקייל. "הוא צדק." אמרה קייל בחיוך מעודד וכנה.
אלכסנדרה הבינה להפתעתה שהיא מחבבת את קייל. כנראה שלא הייתה צריכה לכעוס עליה בלי להכיר אותה.

ראש שחור-תלתלים בקע מפתח של אחד האוהלים וכריסטיאן הביט בשתיהן בעיניים ישנוניות.
השתיים הסמיקו מעט והביטו אחת בשנייה בשעשוע ומבוכה.
"מפגש לילי?" שאל כריסטיאן בציניות. נקיפה של צער הופיעה בחזה של אלכסנדרה. כריסטיאן הישן היה פשוט מצטרף אליהן ומתבדח באופן לא-ציני, ילדותי.

השתיים החליפו מבטים לא בטוחים, תוהות מי צריכה לענות לו. לבסוף כריסטיאן גלגל את עיניו החומות. "מה אכפת לי. לילה." וכך הוא שב לאוהלו. בהבנה אילמת, קייל הניחה את ראשה של אלכסנדרה על כתפה וליטפה את שיערה.

——————–בבוקר שלמחרת——————–

"היי, קת'רין." קראה טרה ודרבנה את סוסה להדביק את סוסתה של קת'רין. "אוה, מישהי רוצה לדבר פתאום." אמרה קת'רין וצחקקה לעצמה בפנים. שתיהן ידעו שהיא סלחה לטרה מזמן.
"כן. אז רציתי לשאול אותך משהו." קת'רין הנהנה לטרה שתמשיך, ותהתה בסקרנות נינוחה מה היה העניין.

טרה כחכחה בגרונה. "את חושבת שאת יודעת איך לעצור את האבנים?" לחשה. בקת'רין עברו צמרמורות עצמתיות. היא נחנקה מעט והשפילה את מבטה אל רעמתה החומה של מוסה.
"אני חושבת שאנחנו צריכים להתמקד בבעיה אחת כל פעם. קודם נחצה את הרי רגישינדה. אחר כך נתמודד עם האבנים." טרה הנהנה ונראתה פחות אבודה.

חלפו שעתיים של רכיבה נינוחה. שמש הצהריים השגיחה על כולם ממרומי מקומה בשמיים. קת'רין הצטערה למחשבה שהשמש הסתווית הזאת תחלוף במהרה, ושהם ייאלצו לחצות את הרי רגישינדה בחורף.

לפתע נשמעה צווחה קטנה, מלאה בפחד וכאב. קת'רין סובבה את סוסתה במהירות ונחרדה לראות נשר גדול, מוטת כנפיו מטר לפחות, מתחבט על הקרקע, כולו בוער. ריח של בשר חרוך ונוצות שרופות עלה ממנו. דמעות עלו בעיניה של קת'רין למחשבה על הסבל של היצור, ורחמים נוצרו בגוש בתוכה.
בלי לחשוב, היא קפצה מסוסתה ורצה לעבר היצור המסכן, כורעת לצדו. דמות מטושטשת כרעה לידה והושיטה את ידה מעל ליצור המתפתל. מים התפתלו ביסודיות מסביב ליצור, מכבים את האש בהרבה יותר יעילות ומהירות מאשר אם היו שופכים עליו מים.

לאחר שהלהבות הפסיקו ללחך אותו, צווח הנשר בכאב. קת'רין נשכה את שפתה והכריחה את ידה לא לרעוד כשעברה בתנועות זורמות שנראו אקראיות -למרות שלא היו- מעל לנשר, אצבעותיה נוגעות-לא נוגעות ביצור.
היא תיעלה את כל מה שהיה טוב בעולם הזה; את האושר, את הניחוח של אדמה יבשה שהגשם הראשון פוגש בה, את החום של החיבוק, את הצחוק, את החיוכים של צמד אוהבים, את המגע החלק והנעים של עלה כותרת של פרח, את הגאווה של אישה הרה, את הרוך של נשיקה ראשונה. תחושה זהובה של התעלות גאתה בתוכה, והיא חשה וראתה את עצמה בשדה פתוח של עשב ירוק, הרוח פורעת את שיערה. פיה נפער מעט באקסטזה. את כל אלה היא העבירה אל היצור המתפתל והפצוע אנושות ששכב מתחתיה.

לאחר שכילתה את התחושה, או שהתחושה כילתה אותה, צנחה ידה על האדמה וראשה הושפל בעייפות. היא פקחה את עיניה, שנותרו עצומות בחוזקה במשך התהליך. נוצותיו של הנשר היו בריאות ויפות. כל הקרחות המדממות שהיו פעורות בין נוצותיו התכסו שוב. עיניו, שנפגעו קשות, היו שוב שחורות ומנצנצות.
היצור קרקר בעדינות, בהיסוס, והפיק צליל מרשים ומשמח. הצליל העלה חיוך מותש על פניה החיוורות.

היא ליטפה את מקורו בהיסוס, והוא נרתע ממנה. היא קמה על רגליה בעלבון קל, והשניים הביטו אחד בשני למשך כמה רגעים. לבסוף היצור קפץ על רגליו. הוא נפנף בכנפיו הגדולות לניסיון, ואז, בתנועה גמישה וחזקה, התרומם מהקרקע ועף במעגלים סביב כמה פעמים.
ואז הוא צלל ונחת בעדינות על כתפה, טפריו מתחפרים בה בעדינות המירבית.

זה שחרר אותה מהכישוף בו הייתה נתונה, לכאורה, והיא צחקה בקול.
השאר הצטרפו אליה בעדינות, יותר מופתעים ממאושרים.

כשהביטה על גבריאל הבינה שהוא היה זה שכיבה את הנשר. הוא ניגש אליה בחיוך הקטן שבקטנים.

"עשית מעשה טוב."


תגובות (7)

האמת, שאני אמורה ללכת עכשיו (מלפני עשר דקות) אבל אז ראיתי את הפרק והייתי חייבת לקרוא אותו, אז אני אעשה את זה קצר.
אין לי הערות בכלל. אהבתי את הפרק. הוא היה מעניין ומאוד סוחף. מחכה לפרק הבא :)

01/07/2015 17:09

וואו, פרק מעולה.
באמת היה לי חסר החלק של אלכסנדרה, לא דיברת עליה הרבה. רגע, לקת'רין יש שליטה בבע"ח?
לא האמנתי שאני אומר דבר כזה אי פעם אבל, הסיפור סובב מידי את קת'רין ואת גבריאל (הם באמת זוג חמדמד), אז אולי תעברי יותר לאלכסנדרה וכריסטיאן? אני מניחה שזה יכול להיות נחמד אם נדע על שניהם יותר.
אה, ועוד משהו – עברתי על כל הדמויות וקלטתי שלטרה אין רקע (רק השד יודע איך עשיתי את הטעות הזאת), אז אני אשלח אותו אחר כך, טוב? פשוט כרגע אין לי הרבה זמן.
קטניס אוורדין, סוף.

01/07/2015 17:14

פרק יפהיפה!
סוף סוף רואים עוד צד, למרות שחסר קצת את טרה ואת קייל, הן מרגישות קצת משניות ונשכחות ביחס לאחרים.
גם אני מרגישה שגבריאל וקתרין בולטים מידי.
המשך:)

01/07/2015 18:13

הרקע של טרה:
החיים של טרה היו רגילים למדי. היו לה אחות גדולה, אח קטן והורים שאוהבים אותה מאוד. בעצם, הייתה לה משפחה נורמלית ומאושרת לכל דבר.
לטרה הייתה רק בעיה אחת בחיים: בעיירה הקטנה והמרוחקת שבה היא גרה, היו מנדים אנשים בעלי יכולות קסם מתוך אמונה שכל קסם שקיים הוא בעצם אפל, והוא מקור הרוע בעולם. היו שולחים את המכשפים אל היערות ונותנים להם להסתדר בעצמם בעולם. במקרים נדירים של אלימות בעזרת קסם היו הורגים את המכשפים. לכן, כשטרה גילתה את כוחות המים והמתכת שלה בגיל ארבע, היא החליטה להתאמן בסודיות ושמרה את הסוד איתה.
כשהייתה בת שש, היא גילתה את כוח האופל שלה בדרך הקשה.
ילדים החלו להציק לה בלי שום סיבה גלוייה לעין, בעיקר חבורת בריונים מסויימת. פעם אחת, אחד הילדים מהחבורה לקח את ההצקות צעד אחד קדימה, והחליט לבדוק כמה טרה תצרח כשהוא יעשה כאילו הוא עומד לדקור אותה בסכין.
החבורה ועוד כמה ילדים מן העיירה עמדו במעגל סביב המתרחש. טרה לא ידעה מה מצפה לה, אבל היה לה ברור שהיא מעדיפה את זה על פני להשתמש בכוחותייה. פתאום בלי שום אזהרה, היא הזיזה את ידה במין אינסטינקט שלא היה בשליטתה והילד עם הסכין הכל להתעוות בכל גופו. ערפל שחור אפף אותו, אך הזוועה שקרתה מאחריו הייתה גלויה לעיני כל. הרגליים והידיים שלו התקפלו בזוויות לא אפשריות ואחרי כמה דקות כשניסה לצרוח לעזרה, הגרון שלו הכל להתקווץ. טרה ניסתה להפסיק את זה איכשהו, אבל כלום לא הצליח לה.
אחרי חמש דקות ייסורים, הילד מת.
ההורים שלה ניסו להציל אותה מן הגורל המר של המוות, בטענה שהיא לא שולטת בכוחות שלה ושהיא רק ילדה קטנה, אבל כלום לא התקבל אצל מועצת העיירה. הם לא ריחמו עליה.
השמועות על ילדה בת שש עם כוחות קסם אפלים חזקים שעומדת לצאת להורג הגיעה גם אל מחוץ לעיירה, וכמובן גם לאוזני המגייסים.
הם הגיעו והוציאו אותה מן העיירה שעתיים לפני הוצאתה להורג.
הכוחות שלה והסיפור שחבריה למסע כבר יודעים, הן חלק מהסיבות שבגללן לא רוצים להתקרב אליה והיא לא מתקרבת אל אחרים.
על אף המודעות של טרה לעובדה שהכוחות האפלים שלה חזקים במיוחד, היא מעולם לא התגאתה בהם. אבל עדיין – במקרה של קרב וסכנת חיים היא לא תחשוב פעמיים ותשתמש בקסם האופל.
***
מקווה שהרקע בסדר… אם הוא לא תגידי לי ואני אשנה אותו.
קטניס אוורדין, סוף.

01/07/2015 19:14

אוי, רק עכשיו כשאני דרך המחשב אני קולטת כמה הגזמתי. ואם אפשר אז תוכלי אולי לעדכן את הדמות שלי בספר שרשמת בו את הדמויות. (סתם למקרה שאעבור על הדמויות שוב.)
קטניס אוורדין, סוף.

01/07/2015 19:35

אני מחבבת אנשים שעושים רקע ארוך. אני כבר אוהבת את טרה יותר. {מכוון לקטניס אוורדין}
אגב, עכשיו שחזרתי וקראתי שוב את הסיפור, אני ממליצה לך לא לכתוב –היום שלמחרת– אלא לתאר את זה ושאנחנו נבין תוך כדי. אני מסכימה שהסיפור מתמקד יותר בזוג של קת'רין וגבריאל, ויותר בקת'רין, אבל זה ברור כי זאת הדמות שלך בסך הכל והסיפור שלך, וכל הכבוד שאת לא שוכחת להבליט את כל השאר (למרות שהיה שורה אחת של גבריאלי -_-)
love your story. please continue ככה מבקשים כמו מישהו מתוחכם XD

01/07/2015 21:12

תשובה לכוווולם:
לא, קטניס אוורדין, לקת'רין יש ריפוי.
לכריסטיאן ולקייל יש שליטה בבע"ח.
רציני.
איך אפשר להתבלבל בכלל?
ובנוגע למה שאמרתם: כן כן כן אני יודעת שמתמקדים יותר מדי בקת'רין ובגבריאל, אבל אני יכולה להבטיח לכם שאני לא מתמקדת בהם בגלל האי-רומנטיקה שיש ביניהם.
אני מתמקדת בהם פשוט כי אלו שתי דמויות נורא טובות (כן, אין לי הרבה ענווה במלאי) ונורא בולטות. הן פשוט קופצות לי בכל פרק.

אה וסוףףףףףףףףף סוףףףףףףףףףףףףף אני יכולה לתקן את
תולעת סיפורים…;) :
*הייתה* רק שורה אחת של גבריאלי (חיוך מרושע)
אה ובנוגע לזה: מה אני אעשה, הוא נמצא באור הזרקורים מלא.
so chill, everything's under controll

03/07/2015 12:46
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך