Edward ScissorHands
*** למי שלא הבין, הסיפור מתרחש בתקופה... לא ימי הביניים, אבל קרוב...? כמו בתקופות שבהן מתרחשים "אראגון" (אראגון, הבן הבכור, בריסינגר, הירושה), סדרת "חרב האמת" (חוק הקוסמים ה-ראשון ,שני, שלישי, רביעי, חמישי-, הטרילוגיה "שבע הממלכות" (מחוננת, אש, ביטרבלו) , וכ"ו. *** פרק קצר )-: איזה חמוד גבריאלללללללל3> 3> 3> נראה לי שהתאהבתי בו... (-: ווהו תגיבו ואולי אני אמשיך אפילו היוםםם!!!!!!! *** כל הסדרות שכתבתי מומלצות בחום של מגמה רותחת ***

מסע – פרק שלישי (סוף סוף!!)

Edward ScissorHands 24/06/2015 829 צפיות 10 תגובות
*** למי שלא הבין, הסיפור מתרחש בתקופה... לא ימי הביניים, אבל קרוב...? כמו בתקופות שבהן מתרחשים "אראגון" (אראגון, הבן הבכור, בריסינגר, הירושה), סדרת "חרב האמת" (חוק הקוסמים ה-ראשון ,שני, שלישי, רביעי, חמישי-, הטרילוגיה "שבע הממלכות" (מחוננת, אש, ביטרבלו) , וכ"ו. *** פרק קצר )-: איזה חמוד גבריאלללללללל3> 3> 3> נראה לי שהתאהבתי בו... (-: ווהו תגיבו ואולי אני אמשיך אפילו היוםםם!!!!!!! *** כל הסדרות שכתבתי מומלצות בחום של מגמה רותחת ***

"כולכם שמעתם מאתנו את הסיפורים על הרי רגישינדה ועל האבנים." פתח לאונרד זלקוס.
רמת הקשב של כולם עלתה והם התקרבו אליו. הם גדלו על הסיפורים האלה.

אלכסנדרה הצליחה להתעלם בפעם הראשונה מזה זמן רב בחיבה המוקצנת של כריסטיאן לקייל. "לפני שמונה עשרה שנים התעוררו האבנים." הוא הטיל את הפצצה. אלכסנדרה השתנקה ומעדה לאחור.
אם האבנים התעוררו… הנזק שיכול להיגרם… הנזק שכבר נגרם…
"לא הרבה התרחש מאז. אבל האבנים כבר התחילו להשפיע. קסמים השתבשו בצורה מחרידה בכמה מקומות קרובים יותר להרי רגישינדה. יצורי קסם קטנים וחלשים יותר אף מתו."
דמעות של פחד ועצב עמדו בעיניה, מה שאמר הרבה, כי אלכסנדרה רומל 'לא' הייתה ילדה שבוכה. כמה התייפחויות שקטות נשמעו סביב וכמה השתנקויות.
מזווית עינה היא ראתה את כריסטיאן חופן את פניו החיוורים עד כאב בשתי ידיו כאבוד. טרה נראתה ירקרקה מעט. קת'רין כיסתה את פיה ביד והתכופפה מעט כאילו היא עומדת להקיא. גבריאל קפץ את פיו ורקע על הרצפה, נראה מבולבל ומסכן. קייל נשכה את שפתה ודמעות נצנצו בעיני הקרח שלה. גם המורים נראו עצובים.

"ליקטנו אתכם בקפידה. זיהינו בכל אחד אחד מכן פוטנציאל וכשרון. זו לא הייתה משימה קלה, לא פיזית ולא נפשית. תדעו לכם שאנחנו מצטערים. מעומק לבנו. לא רצינו לעשות את זה. אבל היינו חייבים. היינו צריכים קוסמים צעירים, וחזקים, ואינטליגנטים. היינו צריכים אתכם." קולה של מירנדה ווקהולם היה חנוק. אף אחד מהם לא שמע אותה כל כך רצינית ועצובה, מעולם.
גבריאל ניגש אל קת'רין והניח יד מהוססת ומנחמת על כתפה, מאפשר לה לבכות בשקט אל תוך חולצתו. מבט לא-מרוצה-בעליל שוגר אל שניהם מקייל. חלק קטן ואנוכי בתוכה שמח שקייל הייתה לא מרוצה.

"כל אחד מכם חזק וחכם. גידלנו אתכם לאהוב אחד את השני ולהיות נאמנים ודבקים במטרה. אנחנו מקווים שתיישמו את אלה ב… משימה שלכם."

———————————————————–

הקרירות הנעימה של ידו של גבריאל על כתפה הפריעה רק קצת לקת'רין להתרכז בדבריו של אלברטו בבניה. "אתם תצאו מחר עם שחר אל הרי רגישינדה. ניתן לכם כסף, מים ומזון, סוסים, מפות, תרופות, ובגדים. מר אדוארד ידבר עם כולכם על הדרכים שכדאי ושלא כדאי לקחת. עליכם להבין… יכול להיות שתצטרכו להקריב הכל. יכול להיות שתצטרכו להשאיר את חבריכם מאחור, שתצטרכו להישאר מאחור. אתם… זו משימה שחיים ומתים בשבילה."

ראשה של קת'רין הרגיש סחרחר. היא מצאה את ידו האחרת של גבריאל ולחצה אותה בחזקה. הוא לחץ את ידה בחזרה. ראשו נח בשקע שבין צווארה וכתפה, והיא חשדה שהוא מנסה להסתיר את דמעותיו, לפי הרטיבות שהורגשה באותו מקום.
היד השנייה שלה ליטפה בהיסוס את שיערו הבלונדיני-כהה. הוא היה רך באופן מפתיע.

"בשקים האלה יש כל מה שתצטרכו. בבוקר נחלק לכם את הכל באופן מסודר. לכו לישון עכשיו." אמר דיוויד אנדרסון בחיוך חביב ועצוב במקצת.

קת'רין לא רצתה להתנתק מגבריאל, אבל היא 'כן' רצתה ללכת לישון. לשנייה היא הסמיקה ממחשבה חולפת ומאוהבת, ואז היא ניתקה את ידיהם. היא חייכה בביישנות מבולבלת ומיהרה אל חדרה.
היא פקדה על עצמה להירדם, ולהוציא את מחשבותיה על גבריאל ממוחה.

********************************בבוקר שלמחרת********************************

קת'רין הזדקפה בבת אחת במיטתה. ככה היא התעוררה תמיד, ערנית בבת אחת. היא תרה בעיניה סביב ואז התלבשה בבגדי מסע – מכנסי בד חומים, מגפי רכיבה בלי דרבנות, חולצה לבנה עם שרוולים קצרים שנסגרה בקשירה, ועליונית חמימה ואפורה שנסגרה בכפתורים.
(סליחה, אני מתה על בגדים של פעם 3> חייבת לפרט…)
היא אספה את שיערה הארוך ב"קוקו" ולקחה את התיק שלה, מוודאת שהכניסה כל מה שהייתה צריכה לתוכו. כשסיימה את אלה ניגשה אל אולם הארוחות ומיהרה לאכול צנים עם ריבה וחתיכת דג חמצמצה.

היא רצה לאולם הגדול וגילתה לרווחתה שהיא הגיעה ראשונה, אפילו לפני המורים. היא הניחה את התיק על הקיר והתיישבה על הרצפה, נשענת על הקיר ומתעסקת עם קווצת השיער השחורה שבשערה הבלונדיני החיוור. היא תמיד נהנתה מהשונות שבצבעי עיניה ושיערה. היא אהבה להיות מיוחדת. אבל היא נתנה לאחרים להתפעל מהשונות שלה בעצמם וכרצונם.

מעולם לא התבלטה בכוונה, אלא אהבה יותר להיעלם בשוליים. למזלה, רק אלכסנדרה וטרה שמו לב אליה. ועכשיו גם גבריאל… אבל היא ידעה שכל אהבה סופה באכזבה. היא הרגישה את עצמה מפתחת תקוות, ובזה לעצמה על זה. היא הייתה כל כך מטומטמת. כל כך. כל כך. כל כך. כל כך מטומטמת.
ההתעסקות הפכה למשיכה בכוח בקצוות השיער וצרחה אילמת וזועמת. כל כך טיפשה. מה היא חושבת לעצמה? מטומטמת. מכוערת. עלובה. הורסת חיים. פריקית. זונה. חקיינית. תלותית. דרמתית. שחצנית. ראויה לרחמים שכלב מקבל. היא דפקה את ראשה בעדינות ברצפת השיש הקרירה, משננת לעצמה את כל מה שבנות הכפר אמרו לה. ומה שבני הכפר אמרו לה. מה שמבוגרים ומבוגרות מהכפר קראו לה. מה שנאמר ללא מילים מעיניהם של המורים והתלמידים.

"קת'רין?" נשמע קול מעליה. היא הרימה את מבטה בחשש ופגשה בעיניו החומות של כריסטיאן.
"היי." היא אמרה בקול אגבי, מסדרת את שיערה ונשענת בחזרה על הקיר. תירוצים אפשריים התעופפו בראשה, ובושה וחשש ממה שיאמר צפו בה מנגד.
"הכל… בסדר?" הוא שאל בהיסוס. לא היו ביניהם יחסי קרבה מעולם.
היא חייכה בנעימות. "כן, רק… חששות מהמשימה, זה מה שזה."
'כן! בחירה מצוינת!' שיבחה את עצמה. הוא הנהן והלך עם עצמו ועם תיקו אל פינה אחרת בחדר.

ייאוש התפשט בתוכה כרעל. היא ניסתה לדחוף אותו, אבל… הוא בא, ובא, ובא. בגלים של כל הפחדים שלה. היא שנאה את המצבים האלה. שייאוש חסר סיבה -או עם סיבה- השתלט עליה. היא קיוותה שזה יעבור מהר. מה שהכי הטריד אותה הייתה ה'מודעות' שלה למצב. שהיא 'ידעה' שהיא בתחתית. היא נשכה את שפתה התחתונה בכוח ודמיינה מה שהמוח שלה רצה לדמיין.

——–

הוא נכנס לאולם באיטיות, מביט סביבו. היו שם המורים חוץ מקרולינה ואדוארד, קת'לין, כריסטיאן, קייל, וטרה.
קת'לין וטרה עמדו צמודות דוממות וחיוורות, מסתכלות סביבן בחוסר ביטחון לא אופייני להן כלל. הן היו שתי הבנות הכי קשוחות שם. קייל נשענה בשעמום חלקי על הקיר, וניצוץ נדלק בעיניה הכחולות כשראתה אותו. הוא חש דחייה מהתגובה הזאת של בנות כלפיו.
כלומר, עד כמה שטחי בן אדם יכול להיות? הן לא הכירו אותו בכלל.

קת'לין הייתה שונה. קת'לין הייתה… הוא לא ידע איך להגדיר את זה. קת'לין הייתה קת'לין.
וזה מה שהוא חיבב בה. היא נתנה לעצמה להיות עצמה בלי תוספות או התפארויות.
גל של פחד צונן חלף בו כשנזכר במשימה שהייתה להם. הרי רגישינדה נראו כזבוב שעליהם לסלק מדרכם בהשוואה למשימה ה'אמתית' שלהם.
לנטרל את האבנים.
צמרמורת עברה בגבו.

אלכסנדרה נכנסה לחדר במהירות והסמיקה כשראתה שהיא הייתה האחרונה להגיע.
כשסוף סוף כולם היו בחדר חילקו המדריכים לכל אחד מה שהיה בשקים;
לאונרד זלקוס חילק בגדים חמים ושמיכות עבות, וכן בגדים קצרים ושמיכות דקות.
מירנדה ווקהולם חילקה שתי מימיות לכל אחד, שקים של מזון, וערכות עזרה ראשונה.
דיוויד אנדרסון חילק שקים כבדים למדי של מטבעות נחושת, כסף וזהב.

כשכולם סיימו להכניס את הפריטים לתיקיהם הם יצאו החוצה, שם חיכו להם אדוארד סנייק וקרולינה מייס.
אדוארד חילק לכל אחד מפות רבות והסביר להם בדיוק באילו אזורים 'לא' לבקר, ובאיזה אזור יש מה. הוא גם הגניב לכל אחד כמה עשבי שיקויים ותדרך אותם.
קרולינה נתנה לכל אחד את הסוס הפרטי שלו וציוד טיפוח. בנוסף לכך היא נתנה להם שני חמורים חסונים שיישאו את הדברים הכבדים יותר. כשהחבורה הייתה ארוזה ומוכנה לצאת, הגיע החלק הקשה ביותר. הפרידה.
כולם חיבקו, ובכו, ודיברו, והבטיחו.

גבריאל טרח לחבק רק את מירנדה, ולדבר בחביבות עם ארנולד הרוח, שנראה אפילו מדוכדך יותר מכרגיל. כשגם זה נגמר, וכולם היו על סוסיהם, הביטה בהם קרולינה.
עיניה הסגולות נצנצו באופן שהיה דומה במידה חשודה לנצנוץ דמעות.

"לפני ש… שתעזבו למסעכם, תבקרו במייפילד. בעיירה הזאת ביליתם הרבה ערבים… משמעותיים." גבריאל שם לב שעיניה התעכבו על הקעקוע שעל אגרופה השמאלי של טרה. "האנשים שם אוהבים אתכם ומכבדים אתכם."

היא נשמה עמוק, ואז הביטה בעיניהם של כולם. היא התעכבה על עיניו של גבריאל.
"אני באמת אוהבת את כולכם. אתם כמו ילדים בשבילי. היזהרו, ומלאו את חובתכם. בהצלחה."

וכך, עם מילותיה האחרונות והחנוקות של קרולינה, הם פנו אל מייפילד.


תגובות (10)

האאאאאאאאאא
מאוד אהבתי את הכיוון של הסיפוררר
אני מאוד אוהבת סיפורים כאלו, וקראתי את כל אלו שציינת
ריצ'ארדדד3>3>3>
רוראןןן
פוווו
האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני דורשת המשךךךךךךךךךךך

24/06/2015 20:32

אהבתי את הפרק (חבל שחיכיתי לו כל כך הרבה! *אהמ אהמ אני דורשת עוד פרק במהירות אהמ אהמ*)
כמו Flame שמעליי, אהבתי את הכיוון של הסיפור. מסע שמשלב בתוכו המון פנטזיה, כזה שהייתי קונה. (חבל שהוא לא יצא לאור עדיין, הייתי היום גם בסטימצקי וגם בצומת ספרים.)
היום קניתי את אראגון (קטע מוזר) ושבע הממלכות זו אחת מסדרות הספרים הטובות שקראתי.
אבל מספיק לדבר עליי,כי בקיצור הפרק הזה היה מדהים.
קטניס אוורדין, סוף.

24/06/2015 21:04

    ריגשתן בנות❤
    כל כך כל כך תודה על התגובות המדהימות, אם לא הייתי חצי מתה כרגע הייתי כותבת לכן על המקום פרק של שעה❤
    ו… flame, יש לי חמישה דברים להגיד לך:
    1. ריצ'ארדדדד אומייגד אהבת חייייייייייי❤❤❤
    2. פווווווווווווווווו מאוהבת קשותתתתתתת❤❤❤❤❤❤
    3. בריגןןןןןןן המלך המושלם שלייייייי❤❤❤❤
    4. רוראןןןןןןןןןןןןןןן ה ❤❤❤❤
    5. אני לא מאמינה שיש מישהי שקראה את שלושת הסדרות האהובות עליי ביותר… כמובן שרק שלוש סדרות מהספרים האהובים עליי ביותר (wink smile) .
    אני חייבת לשאול… קראת את vampire academy? אם כן… רוז ליסה מייסון דימיטרי אדריאן וכריסטיאן אההההה❤❤❤❤❤
    ואם לא… ממליצה בחום של 709,666 מעלות צלזיוס לקרוא. אבל תקראי באנגלית כי בעברית גם לא יצאה כל הסדרה וגם זה הרבה יותר טוב באנגלית❤❤❤❤
    טוב סליחה על החפירות אוהבת אתכן לילה טוב❤☺❤☺❤☺

    24/06/2015 21:30

    אז ככה:
    1- ריצ'ארדדדדד- אחת הדמויות המושלמוווות
    2- האאאאאאאאאאאאאאא את לא מבינה איך בכיתי לקראת סוף הספר *משתדלת לא לספיילר לכל האומללים שעוד לא קראו*
    3- רוראן סוף סוף עוד מישהי שמתה עליווו, כל מי שאני מכירה וקרה את הספר בכלל לא אוהב אותו (וזה הרבה מאוד אנשיים)
    חחח איזה עוד ספרים?
    אקדמיה לערפדים- קראתי את הראשון, לא הייתה לי הזדמנות להמשיך\:
    לילה טוב גם לך!

    *חייבת לשאול, קראת את החמישי של חוק הקוסמים?*

    24/06/2015 23:01

הדברים*
יש!!!! הפרק עלה סוף סוף!! בדרך כלל סיפורים שאני אוהבת נפסקים מהר, וזה מעצבן. (אגב, אני מצטערת לשמוע על סבתא שלך…)
מאוד אהבתי את הפרק. הוא היה כיף לקריאה וגם סוחף מאוד וגם – גבריאל!! ♥
אני חולה עליו הוא כזה מתוק ורגיש וחמוד וקשוח ואין לו חברים ואף אחד לא מבין אותו וחושבים שאין לו רגשות ושהוא בובה והוא בסך הכל רוצה חבר או כתף או לעזור או.. הוא כזה בובי!!!! (הוא הדמות שלי אבל עדיין) הוא הדמות האהובה עליי ואני מאוהבת גם ♥♥♥
טוב, נתעלם מההתפרצות המביכה שלי ונסכם ב-2 מילים:
תמשיכי!!! ומהר!! ♥

24/06/2015 22:02

    חחחח תודה ממש את יודעת שאני מעריכה מאוד את דעתך❤
    וגם אני נורא אוהבת את גבריאל אני ממש מתחברת אליו הוא כזה חמדמד הייתי צובטת אותו בלחי אם הוא לא היה דמות בספר וכאלה☺☺☺
    המשך מחר/מחרתיים❤

    24/06/2015 22:14

כל הספרים שציינת למעלה פשוט מושלמים<3 תמשיכי^^

24/06/2015 23:52

כן flame!!!!!!
קראתי אותו והספרים האלה פשוט מושלמים שאני משתגעתתתתת❤❤❤
למרבה הבושה קראתי את הסדרה בעברית כי קנו לי את הראשונים בעברית ואז היה לי מוזר מדי להמשיך באנגלית.
אולי אני אקנה את הסדרה באנגלית עכשיו☺☺
אה ויש שתי דמויות ששכחתי:
צ'נדלןןןןןןן אהההההה❤❤❤❤❤
והטוב ביותר לסוף:
קארההההההההההההה אומייגד אני כל כך אוהבת אותהההההה❤☺❤☺❤☺❤☺

25/06/2015 07:35

    עוד לא הספקתי לקרוא את החמישי, וגם אני קוראת בעברית, השפה שם די קשה…
    (השנה הכי עמוסה אוור)
    האאאאאאאאאאאאאאא קארהההה אחת הדמויות המושלמותתתתת

    25/06/2015 11:20

הסיפור מושלםםם

05/07/2015 21:17
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך