neta663
אשמח שתרשמו.

מעמקים- הקדמה והרשמה

neta663 27/08/2014 991 צפיות 46 תגובות
אשמח שתרשמו.

ג'ונתן סקוט בן החמש-עשרה עובר לאנגליה עם אביו, אמו ואחותו החורגות.
הוא מצפה להתחיל חיים חדשים, טובים ממה שהיו לו.
אחותו החורגת מתנהגת בצורה משונה, מדברת אל צמחים וחיות, חדרה מלא בפריטים שונים ומשונים.
כשג'ונתן מגלה את חייהם הסודים של בני- הפיות הוא וקייט מעירים את השד הענק "בהרן" מה יעשו?
הרשמה:
שם:
גיל:
אופי:
מראה:
כוח*:
נשק*:

יש לכם אפשרות להרשם בתור בני אנוש- אני זקוקה לארבעה.
אלפים, שלושה. כוח: ריפוי, או נשק: חץ וקשת
פיות, מכל סוג (תמציאו), כמה שיותר. כוח: קסם, איזה שבא לכם.
גמד- אין כוח ואין נשק
שני טרולים.- נשק
שלושה אנשי זאב- אין כוח ואין נשק, הם רק משתנים
שני מכשפים ושלוש מכשפות. (טוב או רע, תחליטו אתם) כוח: קסם.

כתבתי למעלה מה יכול להיות להם, כוח או נשק.
יש כאלו ששניהם או רק נשק…
אני אשמח שתרשמו,
neta663


תגובות (46)

או! זה נראה ממש מגניב!
אני כבר כותבת לך דמות, מצטערת אם זה יקח שנים, יש לי נטייה לכתוב מגילות >~<

27/08/2014 14:56

    רגע, לא כתבת רקע, אז לרשום או לא?

    27/08/2014 14:57

    לא

    27/08/2014 14:59

שם: קווין ביין
גיל: 23
אופי: הוא רציני, תעצבן שנוגעים לו בדברים אישיים, חכם, חברותי, יש לו חוש הומור אל הוא משתמש בו לעתים רחוקות. סקרן, הוא לא טיפוס טכנולוגי והוא היה מעדיף ללא סמרטפונים, אוהב לקרוא, לפעמים די שוויצר, בעל ביטחון עצמי, אוהב לקחת אחריות ולהוביל אנשים.
מראה: טוב הוא לא הולך עם גלימות, אם תראו אותו בגלימה זה רק כאשר יש טקס מיוחד או פגישה חשובה. הולך רק עם חולצות מכופתרות וג'ינסים, עיניו חתוליות וצהובות ירקרקות, על ידיו יש צמידים ובידו השמאלית טבעת באצבע הרביעית מכסף טהור עם אבן חן אדומה עליה. הטבעת עוברת בירושה. גבוה, גוון שלו בצבע חום בהיר, שיערו שחור מסודר בקפידה והפוני שלו מגיע לחצי המצח בצורת חץ, יש לו עגיל באוזן השמאלית.
כוח: המצאות. הוא ממציא לחשים שעושים כל מיני דברים, וגם ממציא שיקויים. אחת הממצאות הגאוניות שלו היא הכישוף "לספארו". חוט אדום יצא מידיך ויקשור את מי שהוטל עליו הלחש. עוד המצאה גאונית שלו: שיקוי ההופך אותך לכל מה שתרצה. מלאך, קוסם, מכשף, קרפדה, הכל!
מקווה שזה בסדר כיא ני אוהב את המכשפים שלי עם יכולות לחשים ושיקויים, אני ממש מקווה שזה בסדר ושלא תשני את זה.

27/08/2014 14:57

שם: קווין ביין
גיל: 23
אופי: הוא רציני, תעצבן שנוגעים לו בדברים אישיים, חכם, חברותי, יש לו חוש הומור אל הוא משתמש בו לעתים רחוקות. סקרן, הוא לא טיפוס טכנולוגי והוא היה מעדיף ללא סמרטפונים, אוהב לקרוא, לפעמים די שוויצר, בעל ביטחון עצמי, אוהב לקחת אחריות ולהוביל אנשים.
מראה: טוב הוא לא הולך עם גלימות, אם תראו אותו בגלימה זה רק כאשר יש טקס מיוחד או פגישה חשובה. הולך רק עם חולצות מכופתרות וג'ינסים, עיניו חתוליות וצהובות ירקרקות, על ידיו יש צמידים ובידו השמאלית טבעת באצבע הרביעית מכסף טהור עם אבן חן אדומה עליה. הטבעת עוברת בירושה. גבוה, גוון שלו בצבע חום בהיר, שיערו שחור מסודר בקפידה והפוני שלו מגיע לחצי המצח בצורת חץ, יש לו עגיל באוזן השמאלית.
כוח: המצאות. הוא ממציא לחשים שעושים כל מיני דברים, וגם ממציא שיקויים. אחת הממצאות הגאוניות שלו היא הכישוף "לספארו". חוט אדום יצא מידיך ויקשור את מי שהוטל עליו הלחש. עוד המצאה גאונית שלו: שיקוי ההופך אותך לכל מה שתרצה. מלאך, קוסם, מכשף, קרפדה, הכל!
מקווה שזה בסדר כיא ני אוהב את המכשפים שלי עם יכולות לחשים ושיקויים, אני ממש מקווה שזה בסדר ושלא תשני את זה. הוא טוב.

27/08/2014 14:58

    הוא בסדר גמור

    27/08/2014 14:59

    אתה יכול להציע עוד דמות אם בא לך

    27/08/2014 14:59

שם: מייק
גיל: 16
אופי: נחמד אוהב לעזור ויעשה הכול בשביל חברים שלו
מראה: שער שחור עיניים כחולות
הוא מכשף טוב

מקווה שתיקחי

27/08/2014 15:02

    הוא בפנים

    27/08/2014 15:04

אני אתן לך עוד כמה דקות, סבבה? אני עובד על זה

27/08/2014 15:02

    או-קיי,
    אבל אם אתה נותן אז או מכשפה או משהו אחר.
    אתה מוזמן לכתוב שתי דמויות

    27/08/2014 15:05

יש!!!!!! אני עושה בן פיי (פיה בזכר).
שם: לברון דניר
גיל: 19
בן פיי
אופי: ערמומי, סקרן, יודע לקלוט אנשים, שוויצר, שחצן, לפעמים הוא מתנשא, ציני הרבה פעמים, לא טיפוס שקורא או טיפוס טכנולוגי, אוהב פשטות, פלרטטן, עוד לא מצא את "האחת" והוא ממשיך לפלרטט עם כל בת שהיא מוצאת חן בעיניו (עוד לא מצא את האחת זה תירוץ לכך שהוא מפלרטט הרבה), יודע לשקר מצוין.
מראה: הוא פשוט מהפנט. שיער כחול כהה שמגיע עד לאמצע הגב בדרך כלל אסוף לצמה רופפת, עיניים סגולות עמוקות, פנים די שדוניות, גגון עורו בצבע חום עדין ממש, הוא גבוה, על מפרק כף ידו יש סין שחור של קווים מפותלים שהופכים לצמיד, שפתיו ורדרדות, וכנפיו הם כצורת הכנפיים של המלאך רק שצבען של הכנפיים של לברון זה אפור לבן עם עיטורים שחורים.
כוח: קריאת אנשים. במבט אחד על הבן אדם יוכל לקלוט כל רגע מחייו. עבר הווה עתיד, הכל.

27/08/2014 15:06

    פיה בן כותבים פשוט פיה,
    לא פיי, אני בטוחה בזה, אני יודעת האמת

    27/08/2014 15:10

    אתה יכול לעשות עוד דמות

    27/08/2014 15:10

    סליחה, עמית יכול

    27/08/2014 15:11

    אז קיצר הוא בפנים?????

    27/08/2014 15:13

    אכן

    27/08/2014 15:14

    הוא קטן או גדול?

    27/08/2014 15:50

    גודל של נער בן 19…

    27/08/2014 20:14

גמד
שם: לוקסין פארו בייר מורנינג פם (שם מוזר אני יודע זה השם המלא)
גיל: 663
אופי: נחמד ועליז, אבל כשהוא רוצה הוא יכול להיות מסוכן, כשהוא מסוכן וזה נדיר מאוד, אז פניו הופכות להיות אדומות וזה מפחיד, הוא חברותי בדרך כלל והוא הולך עם כל הגמדים ושר איתם ביחד, הוא נחמד והכל בסדר, לא כדאי לעצבן אותו.
מראה: מצנפת אדומה, פנים מצומקות, חיוך קטן ומתוק, עיניים בולטות בצבע תכלת, חולצה צבעונית או סוודר ירוק ומחמם, נעליים ירוקות ונוצצות.
(אני יכול לתת לך עוד דמויות אם את רוצה)

27/08/2014 15:08

אני עושה עוד דמות בעוד רגע קט וקראתי את התגובה שרשמת לי

27/08/2014 15:10

אני עושה מכשפה שהיא קצת מוזרה
שם: רוקיטה בת סיל אוף רד (השם המלא, אפשר לקרוא לה רוקיטה)
רעה, רעה מאוד, עצבנית וקשוחה.
גיל: 15 וחצי
אופי: קשוחה מאוד, כועסת, כועסת מאוד, עצבנית, יש לה ימים לחוצים ולילות לחוצים, לפעמים היא שמחה, אבל רק לפעמים.זה נדיר מאוד שהיא שמחה ומאושרת ושיש לה דמעות מרוב אושר, אבל רוב הזמן היא כועסת, לחוצה, לא מנומסת, שונאת ושנואה, כמעט ואי אפשר לדבר איתה.
מראה: היא רוכבת בדרך כלל על מטאטא צהוב עם ציור של פרח צהוב ועלי כותרת אדומים, יש לה שמלה שחורה שמתאימה למכשפות, היא מתנופפת ברוח בזמן שהיא טסה על המטאטא, אבל היא לא עפה הרבה על המטאטא, יש לה כובע בצבע כחול כהה, ארוך ומחודד כמו שיש לכל המכשפות, יש לה שיער כתום פרוע וחצי מהשיער שלה הוא בצבע אדום והוא מסמן אזהרה מפני יצורים אחרים ושאסור להתקרב אליה, או להתעסק איתה. יש לה שני עגילים כסופים, חיוך מרושע ופנים מצומקות, יש לה עיניים אפורות ומכוערות, הפנים שלה בדרך כלל חיוורות, אבל הן עדיין מצומקות.
כוח של העלמת אנשים, היא יכולה גם לשלוט בהם, אבל היא בדרך כלל מעלימה אותם, בעיקר אנשים שהיא שונאת.
אני מקווה שתקחי את הדמות הזאת למרות שהיא קצת מוזרה.

27/08/2014 15:20

איך הדמות?

27/08/2014 15:22

    מעולה

    27/08/2014 15:25

מכשפה טובה.
שם:לינה אבל קוראים לה אנג'לינה
גיל:באיזה גיל מכשפים אמורים להיות? אם את יכולה להגיד לי מה יכול להיות הגיל הכי קטן?
אופי: עור בהיר ושיער בלונדיני ממש בהיר ועיניים אפורות ממש בהירות, היא כולה די חיוורת אבל יפה. אף קטן וסולד ושפתיים די עבות, די נמוכה וממש רזה.
אופי: סקרנית, חשדנית, חסרת אחריות, יכולה לפלוט בטעות דברים שאמרו לה לא לגלות, ילדותית, שנונה וצינית, לא לוקחת דברים ברצינות וללב, מאמינה שהכל טוב והכל לטובה, תמימה ויכולה לסמוך על כולם, אוהבת שינויים ומשתעממת בקלות, חסרת תחושת זמן, מבולגנת, מפוזרת, שכחנית גדולה ודי מגושמת, ביטחון עצמי גבוה, רכלנית אבל לא מכוונה רעה, מדברת הרבה.

27/08/2014 15:23

    היא בפנים וגיל…הממ
    19 תעשי אותה

    27/08/2014 15:24

הדמויות שלי בפנים?

27/08/2014 15:25

מתי את מפרסמת את הפרק הראשון?

27/08/2014 15:34

    מתי שיגמרו כל המקומות

    27/08/2014 15:40

אפשר להוסיף עוד דמות או שלא?

27/08/2014 15:43

    כן, אבל יצור אחר

    27/08/2014 15:45

אני עושה לך אשת זאב :)
שם: אביגייל
גיל: 20
אופי: היפראקטיבית, חסרת מנוח, תמיד מחפשת עיסוק, חמודה, נחמדה לכולם, בעלת חוש הומור, אמיצה מאד, חכמה, צנועה, ספורטיבית.
מראה: גבוהה, עיניים ירוקות בהירות, שיער חום בהיר מאד (גובל בלונד), רזה ושרירית מעט.
בתור זאבה: הפרווה בצבע השיער שלה והעיניים נשארות אותו דבר.
מקווה שתיקחי :)

27/08/2014 15:54

    נכנסה

    27/08/2014 15:56

אוקיי, אני עושה לך איש זאב
שם: אורייאטור בקס מקס בן זולא
גיל: 22
אופי: עליז, שמח ותמיד מוכן לעזור כשהוא מריח סכנה או כשיש בעיה, הוא זה שנותן תמיד את האפשרות הראשונה. אמיץ, חכם וחזק.
מראה: פרוותי, שיער שחור, עיניים ירוקות ונוצצות.
רק תגידי לי אם לקחת את הדמות–

27/08/2014 16:01

    הוא בפנים

    27/08/2014 19:18

שם: כריסטיאן סטויקוביץ'
גיל: 19
אופי: תמים, מתוק, חששן, מוזר. הוא ילדותי (מאוד) לגילו, ואם זאת הוא יכול להפגין אומץ לב שלא יאמן כשצריך לעזור למישהו, במיוחד אם המישהו הזה היא אחותו. יש הרבה מאוד דברים שהוא לא ממש מבין, ואז הוא צריך שיסבירו לו. הוא האדם הכי חסר טקט על פני כדור הארץ, כי הוא פשוט לא מבין שהוא אומר משהו מעליב או מעצבן. צנזורה היא מילה די בעייתית בשבילו. הוא לא מבין רמיזות בשיט, וגם לא סרקזם. לכאורה, הוא חסר כל יכולת אמיתית, אבל מידי פעם מארק מבין דברים שאף אחד אחר לא יכול היה להעלות בדעתו, לצורת המחשבה המשונה שלו יש גם יתרונות.
מראה: שיערו בלונדיני בהיר כל כך עד שהוא כמעט לבן, עורו בהיר, ועיניו כחולות אפרפרות. הוא גבוה ורחב כתפיים, גופו חטוב ופניו מעוצבים כמו פניו של פסל: הלסת שלו חזקה, האף שלו ישר, ועורו חלק. מראהו מעניק לו הרבה תשומת לב, איתה הוא לא ממש יודע להתמודד.

שם: פרנצ'סקה סטויקוביץ'
גיל: 16
אופי: צינית, חמומת מוח, אלימה מאוד. מי שמעצבן אותה: סופו מר. אם זאת, היא מגוננת מאוד על אחיה, והיא נאמנה רק לו. היא בהחלט תבגוד בחבריה כדי להגן אליו במקרה הצורך. זה יכאב, אבל היא תעשה את זה. היא מדברת מהר, בנחישות, ובמבטא רוסי עדין מאוד. אקדח, סכין, קטאנה, כל אלו יהיו מאוד מסוכנים בידיה של פרנצ'סקה סטויקוביץ'. היא מכירה כמויות שערורייתיות של אנשים, וסביר להניח שלא משנה לאיזה מקום בעולם היא תגיע, יהיו שם לפחות אדם אחד שחייב לה טובה, שלושה שרוצים להרוג אותה, וחמישה שרוצים להרוג אותם. היא יכולה להשיג כל דבר, משלושה רובים אוטומטיים וטנדר בשיחת טלפון אחת, עד פיל מאולף ומוכן לרכיבה בהתראה של עשרים וחמש דקות. אם מישהו, כל אדם, יעולל משהו רע לכריסטיאן שלה: צפוי לו מוות מכאיב ומלא יסורים. היא מסוגלת לגרום לכאב, ולא מהססת לעשות זאת. למרות שהיא קטנה בגוף ובגיל. היא יכולה לצחוק איתך כמו בת שש ולחייך כאילו אתה האדם הכי נחמד שהיא אי פעם פגשה, ואז אתה פולט מילה רעה קטנטונת על אחיה: ואתה מרותק לרצפה עם הרגל שלה על הפרצוף שלך. עם כריסטיאן היא עדינה חמה וסובלנית, ובקשר לכל המכות שהיא מחלקת לכולם: הוא מוצא את זה משעשע. יש לה עור של פיל, ויש מעט מאוד דברים שיכולים לחדור את שיריון הקרירות שלה. מחזרים מגיעים מידי פעם, וכולם נתקלים באותה תשובה: "לא." ואם הם מתעקשים, אז גם בעיטה באזורים הרגישים. ואם הם עדיין מתעקשים… ובכן, בהצלחה להם בלשטוף את ספרי הפלפל מכל חלק קטנטן בגוף שלהם. כולל הפה.
מראה: היא נמוכה, מאוד. (כדי לגלות מה קורה למי שמעיר על זה: ראו שורה אחת למעלה) הכתפיים שלה דקות, אבל היא מעט עגלגלה, בצורה חיננית כזאת. (יש בה בוז עמוק לכל הבנות האנורקסיות שמרעיבות את עצמן כדי למצוא חן בעיני בנים) השיער שלה כמו של כריסטיאן: בלונדיני בהיר מאוד, והעיניים שלה גם, כחולות אפורות בהירות. כמו כן, גם העור. יש לה אף קטן וחד, סנטר שפיצי, ושפתיים דקות וורודות. החיוך שלה ממזרי עד מפחיד, ובנוסף לסכין שמוחבאת תמיד במגף שלה, היא מסתובבת לכל מקום עם תיק קטן וחינני שתלוי באלכסון על כתפה, ובתוכו יש: ספריי פלפל, סכין מתקפלת, אקדח קטן שהושג בצורה ממש (אבל ממש) לא חוקית, אולר שוויצרי עם סכין שיכולה לכרות למישהו אצבע, ושפתון בטעם תות.

שניהם בני אדם, מן הסתם. סליחה שלקח לי שנים.

27/08/2014 16:35

    שכחתי להגיד: כריסטיאן הוא בהחלט היחיד שמקבל את הרשות לקרוא לפרנצ'סקה פרנקי. כל השאר, ובכן, ראו שתי שורות למעלה.

    27/08/2014 16:38

שם: ווינטר
גיל: באיזה גיל אמורות פיות להיות? תחליטי את.
מראה: עיניים כחולות כהות ועמוקות מאוד, שיער חום עם גוונים לבנים כשלג, ארוך מאוד וחלק, עור בהיר מאוד, כמעט לבן וסימן של פתית שלג על פנים כף היד.
אופי: כשמה כן היא, חצי מהזמן קודרת, ומתבודדת ובחציו השני ילדותית וכיפית כמו הילדים הקטנים שאוהבים לרוץ בחוץ בגשם וצוחקים, יכולה להיות חמה, נחמדה ואחראית ואמיצה מאוד.
כוח: יכולה ליצור עצמים דוממים מהאוויר ומכל מקור מים אחר בכך שהיא מקפיאה אותו, בקיצור כוח מים.
מקווה שתקחי.

27/08/2014 17:31

היא בפנים
יש למישהו עוד דמות?

27/08/2014 19:19

    איזה עוד דמויות צריך?

    27/08/2014 19:34

אני יכול לעשות עוד אחת?

27/08/2014 20:15

    צריך אלפים, וכן

    27/08/2014 21:35

שם: רוס
גיל: ממ באיזה גילאים צריכים להיות האלפים?
אופי: רציני, חכם, שנון, מרגיש סוג של אחראי להכל, חושב על כל צעד מאה פעם, מיני, אמית מאוד, טוב לב, כנות זה דבר חשוב לו מאוד, הוא מרגיש מאוד בוגר, הוא לא מראה את החולשות שלו למרות שהוא נורא רגיש, כשהוא מתאהב בבחורה הוא יעשה הכל בשבילה, ויאבד ביטחון ליידה. הוא בדרך כלל בעל ביטחון מאוד גבוה, הוא יעשה הכל בשביל החבורה שלו והוא לא יכול לסבול שקרנים, סומך רק על עצמו.
מראה: גבוה, עור די בהיר ושיער חום, עיניים בהירות כחולות. די שרירי אבל ממש לא בהגזמה. גומות.
נשק: חץ וקשת.

27/08/2014 22:05

    אני כבר אתן לה גיל

    27/08/2014 22:45

רק אני משנה אותו לעם שיער זהוב וכמעט לבן, ככה נראים אלפים, ואממ…ארוך

27/08/2014 22:46
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך