אני ישמח לתגובות ותיקונים תודה רבה :)

מצביאי מלחמה קטע 6 "לא נורא"

30/08/2016 735 צפיות אין תגובות
אני ישמח לתגובות ותיקונים תודה רבה :)

הכול קורה נורא מהר, הגופות פזורות, והפרשים רצים סביבי, מסתערים לכול הכיוונים האבק שמכסה את האוויר מהדהירות של הסוסים. ואני שוכב לצדו של אחד החיילים בעודו גוסס ומחזיק את הבטן השסופה שרק המעיים לא יחליקו לו לאחד הצדדים. זה הקרב הראשון שלי למען איחוד הממלכות, איך הגעתי לכאן?, אני לא מרגיש את היד, החרב זרוקה לידי אני שומע צעקות ואת הדהירות של הסוסים, והחרבות המתנגשות, אני מסתכל על גופי וכול הדם הזה, הוא לא שלי. כמה אנשים כבר "הרגתי", אני לא זוכר שהספקתי להניף את חרבי ונזרקתי מהסוס כמו בובה.
מה לא הייתי עושה בשביל להשתכר עכשיו, ולהיות עם אישה במיטה.
לפתע הרגשתי שמישהו מושך אותי בצווארון מאחורה ומרים אותי, הסתובבתי בבהלה להסתכל וראיתי את גראנד. תתאפס על עצמך מרקוס! צעק גראנד זה הקרב הראשון שלך ואתה שוכב כאן,!! תרים את התחת ותתחיל להילחם כמו כולם!. תפסתי את גראנד בכתף בעודו מרים אותי וצעקתי לו זה לא בשבילי!! אני פוחד גראנד אני פוחד!! הרגשתי רטוב בין הרגליים כנראה מהשוק ומהפחד השתנתי על עצמי. גראנד הסתכל עליי במבט כועס בעודו מתנשם בכבדות והתחיל לגרור אותי בין הגופות הפזורות. החיילים צועקים והפצועים ששוכבים וגוססים, ומרגישים את גופם בוער מכאבים. וקולות הסבל שנשמעים מצדדי.
חלקי גוף פזורים ואני מצליח לראות חייל מנסה לברוח מהקרב בעודו מחזיק את ידו הכרותה.
תוך כדי שגראנד סוחב אותי הוא אמר. בקול מתנשם והסתכל עליי, לא נורא מרקוס, פעם הבאה אתה תהיה מוכן ולא תשתין על עצמך. כי עם זה מה שהיה אתה תמצא את עצמך נושא הכלים האישי שלי.
התאמנתי כול חיי לרגעים כאלו חשבתי לעצמי.
אבל לא חשבתי שככה הכול יראה איזה טיפש אני, הייתי צריך להקשיב לנליוס ואגייה, אני לא מוכן נפשית לזוועות האלה הם ראו את התמימות שלי. אבל גראנד הוא ראה זוועות בילדותו שהוא לא מוכן לדבר ולספר לי עליהם. "לא נורא" פעם אחרת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך