משחקי השמדה- תקציר פרקים קודמים

24/11/2017 1028 צפיות 5 תגובות

לפני החזרה של הספר בראשון הקרוב- הרי לכם תקציר פרקים קודמים:

בארץ בה יש שתי ממלכות: קורוות'ר הצפונית, והוטריקליס הדרומית שררה מלחמה במשך שנים בין התושבים לבין שליטי הדרקונים האיומים. בסופו של דבר, הובסו שליטי הדרקונים בקרב על החומה הקפואה של קורוות'ר- והם נשלחו לגלות מחוץ לארצם.
באותו יום גורלי נולד למלך ולמלכה של קורוות'ר תינוק- שמו ניקולס ובלילה ההוא, אדם לבוש גלימות שחורות גרם לתינוק לבלוע קשקשי דרקון שנצמדו לליבו.
כעבור שמונה עשרה שנים- ניקולס גילה על שובם של שליטי הדרקונים לארץ, ובנוסף הוא מגלה על נבואה שמאיימת לשנות את חייו: "כאשר קשקשי הדרקון יכסו לגמרי את ליבו לא תיוותר לו ברירה אלא להצטרף לצבא שליטי הדרקונים". כך יצא ניקולס למסע מסוכן בממלכה השכנה…
אחותו בת השש – עשרה לוריין מתאבלת על כך שאחיה עזב אותה- אך אז הגיע למוחה רעיון גאוני כיצד לשמור על ניקולס.
באותו זמן בממלכה השכנה- יחידת הבוגדים שבראשה עומד לורד הורמאן האיום מתכננים להרוג את המלך והמלכה של הוטריקליס ולקחת לעצמם את הכס. לצידו של הורמאן עומד הנסיך לשעבר, ג'ון- מי שאמור היה להיות יורש העצר של הממלכה הוטריקליס- הדרומית והחמה. הוא גורש מהארמון לאחר שהתחיל לעזור לבוגדים.
לאחר שהרגו את המלך והמלכה הורמאן תופס את הכס ולאחר שג'ון דרש את הכס לעצמו החליט הורמאן להוציא אותו להורג.
ג'ון ניצל ממוות ברגע האחרון בזכות אחותו ואחיו התאומים- אלכסנדר וליאורון. הם נמלטים אך נתפסים מחדש.
כאשר ג'ון מגיע בפעם השנייה אל בימת ההוצאה להורג מצטלבים מסעותיהם של ניקולס וג'ון- מאחר וניקולס הגיע אל הוטריקליס, הוא הגיע אל אירוע ההוצאה להורג. הפעם ניקולס הציל את ג'ון, והם חילצו יחדיו את האחים של ג'ון. ניקולס עוזר להם לעלות על ספינה לקורוות'ר בעוד הם ממליצים לו ללכת אל הרי הנביאים- שם גרים חכמי הוטריקליס.
בהמשך מסעו ניקולס ניתקל בקריאה כלשהי. זאת היא קריאה מהר הנביאים האומרת שהם מחכים לפגוש אותו.
באותו לילה – ניקולס ניצב בפני סכנת מוות כאשר דמות בברדס מזנקת עליו. בעוד ניקולס מצפה למותו- הדמות מחבקת אותו.
כעת כשאתם זוכרים הכל ניתן להמשיך בעלילות של הספר בחצי העמוס יותר שלו…

המשך קריאה נעימה,
ינון- הסופר של 'משחק של השמדה'


תגובות (5)

Ibe Ibe

הסיפור נשמע מעניין ומקורי

24/11/2017 18:43

אהבתי מאד מאד את הסיפור ינון היקר ממני בקי ♥♥♥

25/11/2017 13:58

מחר הסדרה חוזרת- מעכשיו עולים 2 פרקים בשבוע במקום פרק בכל יום…

25/11/2017 15:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך