NoAdar
מקווה שלא הרדמתי אותכם עם מגילת ה"תקציר" שלי XD

נסיכה בלי ממלכה-תקציר לסיפור בשיתוף

NoAdar 27/07/2014 1752 צפיות 10 תגובות
מקווה שלא הרדמתי אותכם עם מגילת ה"תקציר" שלי XD

בארץ עתיקת ימים חיו שישה ממלכות קסומות תאליסיה, רות'לא, הארץ של דנזל, השממה, סאפיריה והממלכה הגדולה ביותר טאנפייר. בכל ממלכה היה שליט אבל הנדיב והחכם ביותר היה המלך תומאס השליט של ממלכת טאנפייר הייתה לו משפחה ענפה שתי בנות דיאנה ולידיה ושלושה בנים בירגיר אלכסנדר ואלפריק, לתומאס היו הרבה אויבים בגלל היותו מלך עשיר אבל האויב הכי גדול שלו היה דנזל מהממלכה השכנה. דנזל שנא קסם ולא הרשה ליצורים קסומים או לעוסקים בקסם להיכנס לממלכתו, אם הם היו מסתננים היו הורגים אותם או שולחים אותם לשממה מקום שאף יצור לא שורד ואף אחד לא שוכן שם, תומאס הרשה ליצורים בעלי קסם לשכון בממלכתו אבל ביצוע קסם בחצר המלכות היה אסור מפחד שמתנקשים יתחפשו לבעלי קסם ויהרגו את משפחתו. בתאליסיה שלט דרקון עתיק ומשם נולדו כל היצורים הקסומים והקסם עצמו, הממלכה שוכנת דרומית לטאנפייר והם נהנים מהמשאבים שלה בגלל שתומאס רכש כבוד לדרקון שחס על חייו במסעו לשממה, הממלכה ששוכנת דרום מערבית לטאנפייר היא רות'לא ממלכה שקטה וקסומה בה אנשים ויצורים קסומים נחשבים לאחד והיא נחשבת הממלכה הכי יפה בכל הארץ. הארץ האחרונה והכי דרומית חוץ מהשממה היא סאפיריה הממלכה היחידה בכל הארץ שנחשבת בעלת ברית של טאנפייר והמלך תומאס למרות שגם הממלכה הזאת מעדיפה לא לתת ליצורים קסומים להסתובב בחופשיות ברחובות.
הסיפור הוא מנקודת המבט של דיאנה הנסיכה הבכורה של תומאס, היא נחשבת העלמה היפה בכל הארצות עיניה נאמרו שהן נראות כמו האגם הקסום שנמצא בתאליסיה ושיערה הארוך כמו חוטי זהב ורך כמו משי. אבל היא קצת מפונקת בכל זאת כל חייה היא חיה בארמון ואף פעם לא ראתה קסם חוץ ממופעים מרוחקים מחלונה בארמון, החברה היחידה שלה היא המשרתת האישית שלה בריאנה והיא לא יודעת עליה כלום אפילו שהיא עוסקת בקסם בסתר והיא צאצאית של מלך קדום ששלט בממלכות המאוחדות אלפי שנים קודם לכן. הסיפור מתחיל ביום שחור ועצוב: דנזל שולח מתנקשים להרוג את כל המשפחה של תומאס, אבל בריאנה מצליחה להציל את דיאנה והן בורחות לסאפיריה הממלכה היחידה שתקבל אותם בידיים פתוחות, אבל הן צריכות לעבור דרך ארצות קסומות ודיאנה מפחדת ועדיין מתנהגת כמו הנסיכה שהיא. יצורים קסומים מנסים להבין מה קורה בטאנפייר בזמן שדנזל חוגג על עליונותו וניצחונו על תומאס, דיאנה צריכה ללמוד להגן על עצמה ולאסוף בעלי ברית חדשים חלקם היא לא חשבה שאפילו קיימים: ערפדים, אנשי זאב, מכשפים, קוסמים וכל מיני דברים שהיא פוחדת מהם ולא יודעת מה לעשות. היא מגלה שלא כל מי שהיא חשבה כחבר רוצה בטובתה ולא כל מי שחשבה שהיא לעולם לא תראה הופך להיות יותר קרוב ממה שהיא רצתה.

אני יודעת שזה ארוך /:
אבל זה התבשל לי במוח איזה שבוע טוב והייי חייבת לכתוב הכל
אני אשלח מייל למי שאני ארצה לכתוב איתו את הסיפור, אני לא בוחרת ראנדומאלית
אני אקרא קצת סיפורים שלכם/ן ואחליט איזה סגנון יותר מתאים לי


תגובות (10)

או-קיי, אבל מתי תגידי, וגם, כותבים שש ממלכות לא שישה. סליחה שאני מתקנת

27/07/2014 13:07

    זה בסדר תמיד הייתי גרועה בשם המספר ותודה כי לא הייתי עולה על זה לבד :)
    אני אודיע עוד היום אם לא אז מתישהו במהלך השבוע ואני ארצה להתחיל לעבוד על הסיפור שבןע הבא כדי לבסס כמה דברים עם מי שאני אבחר

    27/07/2014 13:09

אה, רק עוד משהו, זו לא טעות אבל יותר טוב לכתוב ככה, שוב סליחה על התיקון. הנסיכה הבכורה, כדאי לכתוב הבכירה.

27/07/2014 13:13

מדהים !
יכול להיות שלקחת את הרעיון מהספר " נפילת הממלכות " ?
אם כן , זה הולך להיות ממש טוב D:
ואם לא , זה גם הולך להיות ממש טוב D:

27/07/2014 14:04

    לא מכירה את הספר אולי אני אקרא

    27/07/2014 15:54
uta uta

מגניב! תתחיליי

27/07/2014 15:36

יש יותר מדי דמויות על ההתחלה. אבל נחמד מאוד.

27/07/2014 19:34

דנזל מזכיר לי את מר קרוקר (קוראים לו דנזל, הוא שונא יצורים קסומים, הוא אנטגוניסט).
בנוסף, למה לכל הממלכות יש שמות אבל לממלכה של דנזל קוראים "הממלכה של דנזל"? הוא פשוט הקים לעצמו ממלכה ואז לא היה לו רעיון לשם עבורה?
ואם לשממה אין תושבים הנשלטים על ידי מלך – זו אינה ממלכה. אפשר להגיד שיש שש ארצות – אבל לא שש ממלכות.
ולמה קרוקר (כן, ככה אני עומדת לקרוא לו :P) שולח מתנקשים ביום "שחור ועצוב"? כלומר… לא יודעת. פשוט לא נראה לי שמזג האוויר מתחשב בתוכניות התנקשות או ההפך.

מלבד כל ההערות המעצבנות האלה (זה באמת כדי לעזור לך. לא עבור שום דבר אחר) העלילה נחמדה. אני אוהבת את זה שהיא מפונקת, כי כל כך הרבה פעמים הופכים נסיכות לכה צנועות וענוות וחביבות ששוכחות בן רגע את כל ההדר והכבוד המלכותי בשביל לעזור לאיזה סנאי צווחן (כי בסיפורים האלה ברור שהנסיכות נוטשות את כל החובות המלכותיות שלהן כדי להסתובב להן ולהיות 'טובות לב וענוות').

27/07/2014 23:50

אני מאוד אשמח לכתוב איתך סיפור משותף! אני מתה על פנטזיה וזה, אבל חייב להיות איזה רומן כי בזה אני ממש טובה :)
תדברי איתי בצור קשר אם מצאתי חן בעיניך :)

28/07/2014 01:39

אני כותבת כל הזמן על פנטזיה, אז אם בא לך דברי איתי

28/07/2014 11:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך