אז זה לא ממש פרק, זה הקטע שמגיע לפני החלק השני.(לא הספר השני, אלא החלק השני, פרק 13 היה סוף החלק הראשון. אשמח לשמוע ביקורות/הערות/הארות/עצות וכו'... קריאה מהנה! מוקדש לחברי האחווה!

נפש חיה – קטע מקדים לחלק 2. "חופשייה".

09/10/2015 768 צפיות 20 תגובות
אז זה לא ממש פרק, זה הקטע שמגיע לפני החלק השני.(לא הספר השני, אלא החלק השני, פרק 13 היה סוף החלק הראשון. אשמח לשמוע ביקורות/הערות/הארות/עצות וכו'... קריאה מהנה! מוקדש לחברי האחווה!

"קומי!" ציווה פיית'ון בקולו התקיף.
הנערה יפת המראה קמה בבהלה. עיניה הכחולות הכהות נצצו בפחד ושיערה הארוך והבהיר, הכמעט לבן, היה מפוזר ומבולגן. היא לבשה בגדים זולים ומרופטים, שהיו קטנים עליה.
היא עברה במהירות ממצב שכיבה למצב ישיבה, הסתכלה בפיית'ון בחשש ובפחד, והצליחה בקושי לגמגם, "כ – כן, אד – אדוני?"
"אמרתי," הוא צעק, "קומי!"
היא קמה במהירות ועל פניה נראתה אימה טהורה.
הוא הניח על הרצפה קערה, מלאה בבשר מצחין ומרקיב.
"תאכלי!" ציווה ועיניו הירוקות הבהירות נצצו בזדוניות.
"א – אבל, א – אני כב – כבר אמרתי ל – לך שאני לא או – אוכלת את ז – זה."
"זאת לא הייתה בקשה." אמר פיית'ון. "אני יודע שאת לא רוצה לחזור על מה שקרה בפעם הקודמת שסירבת, נכון?"
"ל – לא, אד – אדוני."
"אז תאכלי את זה! את הכל! זה מה שצבועים כמוך אוכלים." הוא צרח לעברה.
"לא!" היא אמרה פתאום, מגלה בעצמה אומץ שלא ידעה שקיים בה.
"לא?" צחק פיית'ון בלגלוג. הוא הוציא את הסכין מכיסו, אותה סכין שצילקה את גופה פעמים רבות בעבר. אותה סכין שהכאיבה לה יותר משיכלה לזכור. אך לא הפעם, הפעם זה יהיה אחרת, היא המשיכה למלמל במוחה.
הוא התקרב אליה, אוחז את הסכין בחוזקה בידו וחיוך מרושע על פניו.
"לא!" היא צרחה ובעטה בחזהו בחוזקה. הוא נפל על הרצפה בכאב והיא ניצלה זאת ולקחה את הסכין מידו וקירבה אותה לצווארו.
"קדימה," הוא דחק בה, "תעשי את זה. תהפכי לרוצחת שאת נועדת להיות."
היא רצתה להרוג אותו, לשים קץ לסיוט הנורא הזה, אך לא רצתה להוכיח לו שהוא צודק, היא לא רצתה להיות רוצחת.
היא דקרה את הסכין ברגלו, משאירה אותו לצרוח בכאב בעודה בורחת במהירות.
סוף סוף, חשבה לעצמה, אני חופשייה.


תגובות (20)

מה זו האחווה הזו?! אני קורא עליה הרבה זמן ואין לי מושג מה זו האחווה הזו,
טוב, בכל מקרה.
קטע מעולה, מגניב. אף פעם לא אהבתי את פיית'ון ועכשיו הנה עוד סיבה למה לא, אין לי מושג מי זו הנערה הזו אבל אני כמעט בטוח שהיא תצטרף לאלכסנדר!
כתיבה מדהימה, אהבתי.
נ.ב
מישהו מוכן להסביר לי מה זו האחווה?

09/10/2015 16:50

נחמד :)
לדעתי הסצינה הזאת הייתה יותר מידי תיאטרלית (מהמילה תיאטרון, וזה אומר שהיא הייתה דרמטית מדי ממה שסצנה כזאת אמורה להיות, בעיקר בגלל שהוא צורח עליה לאכול, מה שנראה לי מוזר, למה לו לצרוח עליה אם הוא יכול להרים את הקול, הוא גם ככה טיפוס… לא מלבב במיוחד. אבל יכול להיות שזו רק אני, ששונאת אובר דרמטיות.)
הו, גם אתה עושה חלקים לסיפור? ^^ נחמד! אתה נותן לחלקים האלה שמות, או שאלה פשוט "חלק 1", "חלק 2" וכו'?

09/10/2015 16:51

האחווה זו קבוצה של סופרים שהקמנו ומכילה בתוכה את הסופרים הבאים:
תס, Amora, Puma161, קטניס ואני. בעיקרון גם רומולוס היה, אבל אף אחד כבר לא שמע ממנו.
הוא צורח עליה לאכול כי היא לא מוכנה לאכול, ואתם עוד לא מבינים מי זאת ומה הקשר שלה לפיית'ון.
כן אני עושה חלקים לסיפור, אבל אני ממספר אותם, לא נותן להם שמות.
תודה רבה!!!

09/10/2015 16:54

    אוו, האם האחווה תקבל גם אותי? ~תעשו מן כינוס כזה בא לי להיות גם באחווה

    09/10/2015 16:57

    *כותבים.
    סופרים הם אלה שהוציאו לאור את הסיפור/ים שכתבו U^U עד שאף אחד מאיתנו לא יעשה את זה, אנחנו עדיין כותבים.
    אני עדיין חושבת שזה יותר מדי תיאטרלי, נו אופנס.

    09/10/2015 16:57

    היי, אנחנו הצענו לך אבל אתה נעלמת!

    09/10/2015 16:58

אוקיי, דעה שלך.
כן, בטח!
נשמח לקבל אותך!!!

09/10/2015 16:59

    נכון, ועל טעם ועל ריח אין להתכווח U^U

    09/10/2015 17:01

    באמת? חוח יש!
    מתי הצעתם לי ~מבוכהביןאישית
    הייתה תקופה שבאמת נעלמתי קצת ~מבוכהביןאישית2
    :)

    09/10/2015 17:03

    הממממ אני לא זוכרת. אבל זה היה.

    09/10/2015 17:06

למה כל כך קצר? שיהיה, בכל זאת זה יפה מאוד וכן, אני מסכימה עם אמורה בקשר לדרמטיות… אני רוצה שהיא תהיה ניטרלית, לא עם פייתון – יאק – ולא עם אלכסנדר – מולטיאק – . תמשיך!!! וכן, אני שונאת אל אלכסנדר יותר מאשר את פייתון -,-

09/10/2015 18:52

פומה, אני איתך. אלכסנדר גרוע יותר מפייתון!
אין לי ממש מה להגיד על ההקדמה הזאת, חוץ מזה שהיא אכן הייתה מעט תיאטרלית. אני ממש רוצה להכיר את הדמות הזאת יותר.
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

09/10/2015 19:18

אגב בלאק, העליתי פרק של מגרש השדים :) כבר די מזמן אז או שלא קראת בכלל, או שקראת ולא היה לך כוח להגיב -,-

09/10/2015 20:08

אני לא מאמינה שפספסתי פרק!!
יוטה! איזה כיף שאתה הצטרפת!!^^ תמשיך, בלאק! (וכולם, בתכלס><)

10/10/2015 16:30

זה קצר כי זה יותר הקדמה מפרק…
אתם שונאים יותר את אלכסנדר?
אני יכול להבין למה אתם שונאים אותו, אבל יותר מפיית'ון?
כנראה שעוד לא הצגתי לכם את פיית'ון האמיתי.
אני חושב שכולכם תאהבו את הדמות הזאת!!!
הרעיון עלה לי, תאמינו או לא, מאבר אפטר היי, ויותר נכון מרייבן.
מה זה אומר? תחכו ותראו…
מישהו הצליח לנחש מה החיה המקבילה שלה??? חדי העין שביניכם יעלו על זה…
העלית פרק של מגרש השדים?? מתי??? הלכתי לבדוק…
תס, גם אני לא מאמין.
תודה רבה לכולכם!!!
הלכתי להמשיך ולקרוא את מגנס צ'ייס…
חובה לקרוא את זה! הספר הכי מצחיק של ריק ריירדן! כל חמש דקות אני נשפך מצחוק! הבן אדם הזה סופר ובדרן! מסתבר שזה הולך טוב ביחד…

10/10/2015 19:48

    לעזאזל, בעיר שלי עדיין אין את הספר! אל תנפנף בו ככה! (קוללתי בעיר שאין בה ספרים מגניבים בזמן!)
    אני מתקשרת לצומת ספרים כל שעתיים, הם כבר לא עונים לי יותר =.= (נראה לכם שהגזמתי?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    10/10/2015 19:54

מה לעזאזל פיית'ון *_* מתחיל להתבלבל מרגע לרגע
קצת קצר אבל לא נורא. חלק 2 יהיה גם 13 פרקים?
אגב… ראיתי כאן מגנוס צ'ייס :O יש כבר בעברית????
ותמשיך

11/10/2015 07:25

אני עוד לא יודע…
וכן, יצא כבר.

11/10/2015 18:35

קראתי שוב את הקטע בכדי להיזכר והבנתי מהי!! הנערה היא צבוע! כי הוא אמר לה "זה מה שצבועים כמוך אוכלים." או משהו כזה.. חד עין שכמוני ;)

18/10/2015 06:23

יפה!
אבל ספויילר קטן – היא לא הצבוע שאתם חושבים שהיא…
מה זה אומר? אני אשאיר עוד רמז קטנטן.
ניקו. אז זה כן קשור לניקו אבל לא ממש באופן ישיר.
אני אשאיר את גלגלי המוח שלכם לעבוד קצת יותר…

18/10/2015 06:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך