Pepper
מקווה לראות אתכם שם ;-)

נקמת אחים-הקדמה+הרשמה

Pepper 29/09/2014 738 צפיות 16 תגובות
מקווה לראות אתכם שם ;-)

מאז שחר ההיסטוריה היו שתי סוגי בני אדם, הרגילי והחייתים אך יש נבואה שאומרת שבכל דור יהיו זוג חייתים אחים, אחד בעל שיער בלונדיני והשני בעל שיער שחור ושהם יהיו החזקים ביותר אך הבלונדיני תמיד ירצח וימות לפני השחור, עכשיו הנבואה הגיע אליי ואל אחי, הוא נרצח על ידי בני אדם ששונאים אותנו שנאת מוות! קוראים לי פפר, ואני בדרך, בדרך לנקמה על בני האדם!

הרשמה-
אני צריכה שתיי אנושיים ושתי חיתיים שיעזרו לפפר לנקום בשם אח שלה.
הכוחות של החייתים זה שהם מקבלים תכונות של חיה כלשהי, כמו לדוגמא אנשי הסוס- הם מהירים חזקים ובעלי סיבולת גבוהה וכ'ו

אני צריכה-
שם:
גיל:
גזע: אנושיים או חיתיים
(אם חייתים) חיה:
(רק אם בני אדם) דעה על חיתיים: אוהבים אותם, רוצים להכחיד אותם (עדיף שלא), חושבים שבני האדם טועים וכ'ו
מראה:
אופי:
רקע:
(אם בני אדם ואם יש (לא חובה)) נשק: לא מכוניות או מטוסים רק נשק ידני ולא חובה.
ואם אתם רוצים לתת להם תפקיד מיוחד או קשרים מיוחדים זה גם סבבה :)


תגובות (16)

היי pepper אני כותבת לך את מה שאני כותבת מפני שאני אוהבת את מה שאת כותבת וגם כי את עושה את זה הרבה אז לפי דעתי כול הדבר הזה של הרשמה הוא דבר די מיותר אפילו מגוחך מפני שדמויות הן אלה שיוצרות את הסיפור בגלל ההחלטות שלהן והאופי שלהן הסיפור הולך לאן שהוא הולך אני יודעת עלילה זה אחלה אבל מה שיוצר את העלילה אלו הדמיות אני חושבת שכול ההרשמות האלה הם תרגיל כתיבה נהדר אבל זה לא יכול להפוך להרגל אולי אני חושבת כך מפני שאני כבר שנה לומדת תאטרון למדתי על החשיבות של הדמות העלילה היא גורם חזק אבל עלילה היא תוצאה של היחסים של הדמות האופי שלה ההסתכלות שלה והמצב הנתון שהיא נימצעת בו ושוב אני כותבת לך את זה כי אני מאוד מעריכה אותך בלי שום כוונה לפגועה :)

29/09/2014 18:59

    לי יש בעיה אם דמויות, אני אוהבת להתעלל ולהוציא את הדמויות שלי מרושעות או לא נחמדות וככה כולן יצאו אותו דבר, חוץ מזה שזה באמת אתגר. אני למדתי ארבע שנים תאתרון ואני מבינה את החשיבות שלהן אבל לדעתי הרבה יותר כיף שאני לא דווקא אוהבת את כולן או שלכולן יש אותו אופי. בקיצור, בשבילי זה כיף וזה איך שכיף לי לכתוב, אני לא אומרת לך מה לעשות אז את אל תגידי לי ;d

    29/09/2014 19:48

    זה היה הכי בקטע של עזור לא לפגוע או משהוא כזה

    29/09/2014 21:53

    ברור שלא פגעת! זה רק הנכות שלי אם המצעת דמויות, כמו שאמרתי (או לא) אם אני אכתוב סיפור שכל הדמויות שלי, כולם ישנאו אחד את השני וזה יהיה סיפור שנאה יותר מפנטזיה או מדע בדיוני…

    03/10/2014 20:23

מדהים!!!!!!!!

שם: ג'ולס קימרון
גיל: מה שנוח לך :)
גזע: חייתית
חיה: גחלילית. לג'ולס יש כוחות להאיר בכל דרך שהיא, לראות נבאות (כי היא מאירה, גדול הא?), והיא יכולה לסנוור מישהו בכך שכל גופה החיוור יזהר. היא בגודל רגיל ולא של גחלילית, זהחשוב מאוד!
מראה: שיער בלונדיני עד האגן ובקצוותיו (קצת מתחת לטבור עד סוף האגן) לבנבן. חיוורת, גבוהה, עיניים כחולות כהות ועמוקות, אוזניים קצת מחודדות, שפתיים מלאות אדומות, רזה, חיוכה מהפנט וחמוד, יש לה גומת חן מתוקה כשהיא מחייכת בצד ימין, עצמול לחיים גבוהות אבל לא מידי ויפות. היא לא בגודל של גחלילית! היא בגובה 1.75
אופי: חייכנית, נדיבה, אפשר לסמוך עליה, לא שופטת, לא נפגעת בקלות, מתוקה, חכמה, חדת הבחנה, תעזור לחבר בעת צרה, תעזור לכולם אם רק יצטרכו, פיקחת ונבונה, תעשה הכל בשביל חבריה ומי שהיא אוהבת.
רקע: אף אחד לא יודע מי היו הוריה והיא גודלה על ידי חברים טובים של הוריה אבל גם הם שכחו הכל מהוריה. ו… זהו!

תמשיכי מהר!!!

29/09/2014 19:00
uta uta

שם: פרנקוס דה לגאווריה, או בקיצור פרנקו.
גיל: מה שת' רוצה
גזע: חייתי
חיה: זאב שחור, תוקפני ועוצמתי במיוחד.
מראה: שיער חום בהיר ועיניים ירוקות, שיניו צחורות וגם מחודדת. בגובה1.85
אופי: יצא לי לראות וולברין אז האופי הוא כמו של וולברין
רקע: מה שתבחרי.. פשוט אין לי זמן..

בנוסף אני רוצה שתתחילי גם את ילדת החרבות

29/09/2014 19:04

מגניב!!!
שם: אולי (קיצור של אולינה)
גיל: 15
גזע: אנושיים, אבל בסוף מתברר שהיא חייתית (אם אפשר……….. )
~אם אפשר שהיא תהיה חיה אז היא תיהיה ציפור דרור.
היא אוהבת את החופש שלה ופועלת למען צדק וחופש של יצורים חיים, היא יכולה לקפוץ ממש ממש גבוה ולהישאר באוויר לפחות 5 דקות (היא מתאמנת על זה). היא עוזרת לאנשים למצוא את המקום שלהם (כי ציפור דרור היא ציפור ביתית…) והיא מהירת תגובה, טובה באילתורים וחכמה~.
מראה: שיער בלונד-ג׳ינג׳י, עיניים שחורות, עור כהה בצבע של קפה, גבוהה, לא רזה מדי ולא מלאה מדי… לרוב לובשת מכנסיים קצרים וגופיות זרוקות.
אופי: נאמנה, אכפתית, רגזנית, דואגת לחברים שלה, כמו שכבר כתבתי- אוהבת את החופש שלה, פועלת למען צדק וחופש של יצורים חיים, מהירת תגובה, טובה באילתורים וחכמה.
רקע: גדלה במשפחה טובה, יש לה אח קטן בן 11 ואחות קטנה בת 6 שהיא אוהבת מאוד. ההורים שלה התגרשו והיא גרה אצל אבא שלה.
כשהיא שומעת על המאבק היא מייד מצטרפת ובגלל שכל כך אכפת לה מצדק היא בעד החיתיים.
(אם אי אפשר שהיא תהיה חיה אז פשוט לא להתייחס לקטע של זה).

29/09/2014 19:14

סבבה לקחתי את כולם, אבל אני צריכה עוד אנושי…

29/09/2014 19:51

אפשר לעצב עוד דמות שתיהיה דמות של אנושי?

29/09/2014 20:30

זואי סוויט
גיל: 15
גזע: אנושית
דעה : בהתחלה שנאה את כולם, אבל אז הבינה שהם בסדר והיא נלחמה לצד השלום (?)
אופי : צינית, רעה אך אכפתית, כנה, נאמנה, עקשנית אבל יותר מדי, היפראקטיבית, מהירה, מתעסקת עם נשקים ברמה הכי גבוהה שיש, חכמה ביותר, אפעם לא היה לה חבר, אמיצה מאוד, אכזרית מהסוג של יכולה להרוג ולענות אדם בשביל מידע ללא מצפון, אבל ברגע שהיא תהיה חברה שלך היא תהיה נאמנה אלייך, בעלת פתיל קצר וקופצים לה מלא הפיוזים. מתנהגת כמו גבר ופעם הראשונה שכולם פגשו אותה חשבו שהיא בן, ממש חשדנית ואם היא מתחברת למישהו זה קודם לבנים כי היא מפחדת מבנות.
רקע : גדלה בקיבוץ כפר מקום מרוחק כזה בבית גדול עם אח בן 16 והורים שהיו ביחד. כול המשפחה שלה נרצחה על ידי חייתי אחד והיא לא הייתה בכלל בבית. זואי הייתה בת 9. מאז שנאה את החייתים ורצחה את אלה שפגעו או עברו את הגבול של הכפר עד שהייתה בת 13 ועברה לעיר. שמה היא פגשה חייתי צעיר בן 15 שהזכיר לה את האח הגדול שלה ומאז הבינה שהחייתים הם גם בסדר והוא לימד אותה עוד על כלי נשק והריגה. היא הבינה שטעתה אז היא בעד שיחיו איתם. היא עברה לבד לעיר והיא כמו איזה הומלסית אבל היא כן לומדת או שלא תלוי איך את רוצה, היא פשוט גרה ברחוב ויש לה את הדיבור המצחיק והחמוד הזה.
מראה : מתולתלת שיער בצבע אדום מתכת עם חום יענו צבע נדיר, עיניים אפורות, צבע עור בהיר אבל קצת שזוף 1.58 מטר, רזה אבל לא יותר מדי, עם גומות אבל מסתירה אותם, יש לה קצת נמשים. בעלת חזה יחסית די גדול (היא לא מתנהגת באופן נשי בכלל אבל היא נראת כזאת), מסתובבת תמיד עם הסכין הקצרה שלה בתוך המגף, אקדח בתוך המעיל מאחורי הגב ואולר קטן בחזייה. אוהבת ללכת עם מעיל דק לא עבה כמו עליונית כזאת בצבע חום, חולצת T רחבה בצבעים או חום או שחור או לבן, גינס סטראצי (שאפשר להתאמן ולזוז איתו הרבה בלי מגבלת תנועה כמו טייץ) אבל צמוד או שחור או בצבע כהה ומגפיים חומות ככה כמו צבע העליונית. היא בכללי יפה ממש אבל היא לא מראה את זה. והיא גם מלוכלכת ומדברת מלוכלך כמו מהרחוב
נשק: יודעת להתעסק עם על נשק בעולם אבל מסתובבת עלייה אקדח עם 5 מחסניות מלאות תמיד ככה שלא משנה אם אחד נגמר היא קונה עוד כמה, סכין קצרה באורך 2 ידיים שלה (יש לה ידיים בגודל של יד של ילדה בכיתה ה) ואולר קטן אבל חד.

29/09/2014 20:58

שם: טינה פייט (faith)
גיל: 17
גזע: חייתי.
חיה: זאב לבן
מראה: רזה, שיער בלונדיני עם קצוות אדומות אש, נמוכה מטר 57,
אוהבת להסתובב בעיקר במכנס קרוע, גופייה ומגפיים שחורות.
עגיל באף וצלקת ארוכה לאורך המותן.
רקע: יתומה שברחה מבית יתומים, בעברה עברה התעללות ע״י מנהלת המעון וכתוצאה מכך יש לה את הצלקת (המנהלת נהגה להכוות אותה.
כיום היא עצמאית , נעה ממקום למקום, אין מקום מגורים קבוע,
מתקשה לבטוח באנשים ולכן בדרך כלל תוקפנית.

29/09/2014 21:09

    יש כבר מספיק נרשמים אבל אולי היא תכנס כדמות משנה או רעה (אם את מסכימה).

    29/09/2014 21:37

אין בעיה ;)

29/09/2014 21:56

בגלל שנרשמו כל הראשיים אני אכתוב שני נבלים (תמיד רציתי לכתוב מישהו רע)
שם: מת'יוס (מאט) דמיר
גיל: 21
גזע: חייתי
חיה: פנתר שחור
מראה: שיער שחור כפחם, עיניים ענבריות, גוף שרירי וחטוב, שזוף, גבוה, גבו מצולק ופניו זויתיות.
אופי: הוא קשה, חסר רחמים, אכזרי, סמכותי, כריזמטי, ערמומי, חכם ומתוחכם, אין לו סבלנות לטיפשים, נהנה מלחלק פקודות ותמיד יעדיף את עצמו על השאר.
רקע: כשהיה צעיר הוריו נהרגו והוא היה צריך לשרוד לבד ללא הגנה או מישהו שידאג לו, בגלל קרבתו לג'ונגל והיותו חייתי הוא הצליח להסתגל לחיים האכזריחם של הרוג או תיהרג. הצלקות על גופו הן מציד או לחימה בטורפים אחרים שנחסו להרוג אותו, הוא יודע לפעול טוב מאד לבד אבל יעדיף אנשיח שיעשו את העבודה השחורה בשבילו. הוא תמיד שנא בני אנוש, הם הסיבה שהוריו מתו ותמיד יהרוג אדם כשיראה אותו.

שם: ברנארד למונד
גיל: 53
גזע: אנושי
דעתו על חיתיים: שונא אותן ורוצה להכחידם.
מראה: שיער קצוץ חום ומאפיר, עיניים אפורות בהירות, שפתיים דקות ובהירות, צלקת ארוכה שעוברת מעל עינו השמאלית עד ללסת שלו, גבוה, שרירי, מבט אכזרי על פניו באופן תמידי.
אוםי:מרושע, חכם, אכזרי, חסר חמלה או סליחה, נקמן, אמין, נאמן, סוחף אנשים אחריו ויודע איך לשכנע.
רקע: גדל בעיר אנושית שמידי פעם חיתיים היו באים ועושים צרות, מאז שהיה קטן לימדו אותו לא לבטוח בחיתיים. הוא למד להלחם בגיל צעיר והצלקת היא מקאב נגד חייתי נמר ששרט את פניו.
נשק: רובה צלפים וסכין ציד.
מקווה שתיקחי ;)
תתחילי בקרוב ♥

29/09/2014 23:24

אני יקח רק את השני כי הוא מתאים לי יותר, התחלתי פרק ראשון.

30/09/2014 18:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך