תגיבו מה אתה חושבים בבקשה

סאדו(קטעים מיניים)

09/02/2016 10034 צפיות 2 תגובות
תגיבו מה אתה חושבים בבקשה

אניי מחובר לאתר של סאדו, יום אחד קיבלתי הודעה ממישהי שאני לא מכיר. בהודעה היה כתוב: "שלום, אני רוצה לדבר איתך, אתה לא חייב כמובן אבל אם תרצה אז אולי…." ומספר פלאפון. התלבטתי הרבה אם להחזיר תשובה או לא, זה היה נשמע לי הססני מידי… בסופו של דבר החלטתי להחזיר תשובה, כי מה יש לי כבר להפסיד ועוד ככה אפשר לזכות בהנאה גדולה…
שלחתי הודעה למספר שהיה רשום והתחלנו לדבר.. התברר לי שמדובר באישה דתיה, כמעט חרדית שנשואה כבר הרבה שנים, בשם בר. כמובן שזה עוד יותר חירמן אותי. התחלתי לומר לה איזה בגדים ללבוש, באיזה סגנון לדבר, ולאט לאט שלטתי על אורח חייה. החלטתי שאנחנו צריכים להיפגש במקום העבודה שלה, כי הבית זה עוד מסוכן מידי.. היא עבדה בתור מנהלת בנק. אמרתי לה שאני מתכנן לבוא למחרת וציוותי עליה ללבוש חולצה לבנה שקופה, בלי חזייה וחצאית רחבה וכמה שיותר קצרה ובלי תחתונים. והסכמתי לה לבוא עם ז׳קט בגלל החולצה השקופה.. למחרת לקראת הערב כבר, שבקושי היו אנשים בבנק הגעתי והלכתי לחדר של המנהלת. היו לי תכוניות גדולות ורעות. הגעתי למקום של המנהלת ובחדר לפני ראיתי שיש לה מזכירה פרטית בסביבות גיל 27. שהיית גם כן חרדיה החלטתי שגם היא תהיה בעסק..
נכנסתי לחדר של המנהלת ושמה ראיתי את בר יושבת על הכיסא שלה מול מחשב. היא נראתה ממש יפה, עם חזה גדול.. אמרתי לה שלום, אני גיא ,תורידי את הז׳קט! היא התחילה לרעוד ממש חזק והורידה את הז׳קט. "כלבה טובה" אמרתי לה. הפיטמות שלה בלטו דרך החולצה, אמרתי לה "תבקשי מהמזכירה 2 כוסות מים" היא התפתלה טיפה ושלחה את המזכירה להביא. בנתיים התחלתי לשחק לה בציצי, היא נרתעה אבל תפסתי אותה. שאלתי אותה אם היא בסדר והיא ענתה שכן, אז לפני שהיא הספיקה להתנגד שמתי לה על הפטמות אטבים וראו שזה כאב לה. עברתי לצד שלה בשולחן והפשלתי לה את החצאית עד שראו לה את הכוס וראיתי כמה שרטוב שמה.. המזכירה נכנסה לחדר וראתה את המראה ואת הכוס של בר ונעצרה במקום. תפסתי אותה בראש וקרבתי אותו לכוס של בר עד שהוא כמעט נגע בו. ואז ממש הצמדתי אותו ובר גמרה לפנים של המזכירה. צעקתי על המזכירה "תעמדי בפינה זונה, עד שאני אגיד לך אחרת!" היא הלכה לשם בראש כפוף ולא זזה. הרמתי לבר את החולצה והתחלתי ללטף את הציצים ובמקביל להשתפשף עם הזין שעמד בטירוף בגוף שלה. תפסתי את המזכירה ופקדתי עליה ללקק את הגוף של בר. אחרי כמה דקות הפשלתי את החצאית של המזכירה והעפתי לה כאפה לתחת היא צרחה וקרעתי לה את התחתונים. פקדתי על בר ללקק לה את החור של התחת ובר עשתה את זה ברעדה גדולה. נתתי לשניהם כאפות והלכתי. שתיהן נשארו ככה כמה דקות ואז קמו התלבשו והלכו גם הם לביתם…

המשך יבוא…


תגובות (2)

נחמד ששיתפת…
רק שתדע, בסיפורי פנטזיה הכוונה לסיפורים עם דרקונים ומכשפים… לא סיפורי פנטזיה מהסוג הזה…

09/02/2016 17:11

אני אשתדל לעשות את זה כמה שיותר בונה, למרות שאני חסרת טאקט (אז תסלח לי). לא יודעת אם ניתן לשים לב לפי השם שלי, אבל אני גם מתעניינת (ו… אולי אפשר להגיד שגם נמצאת?) בכל העסק הזה, וכן, אני יודעת שזה סיפור, אבל זה יותר מדי מעוות לא נכון, לפי דעתי.
אולי זה ככה בסרטי פורנו, שאפשר לקחת ניצבות שנראות כמו בחורות אקראיות מהרחוב ולהתחיל להשתעשע איתן, אבל אני בספק שפה הייתה הכוונה שלך, חוץ מזה שמאוד קשה לעשות את זה בכתב לעומת סרט פורנוגרפי, שאני מקווה שכולנו מבינים שהכול שם סתם fucked up.
זה פשוט הרגיש שהכול עבר מהר מדי. בנאדם לא יכול להכיר מישהי ומיד להורות לה אילו בגדים לשים ולשלוט על חייה, ואני מדברת מניסיון. זה פשוט לא פועל כך.
חוץ מזה, הייתי ממליצה לשים גם לדמות של בר כמה שורות, כדי להראות שזה לא אונס. לדוגמא, כשהוא עושה עליה איזה אקט, שישאל אותה אם היא אוהבת את זה (רק בתקיפות, מן הסתם).
אגב, תשתדל לשים לב לשפה נכונה (לדוגמא, בתחילת השורה הלפני אחרונה, "שתיהן" במקום "שניהם", לא ברמה של מתי לשים "כול" ומתי "כל", כי אני בספק שחוץ ממני מישהו מקפיד על כך).
אני בטוחה שזה יכול להפוך לסיפור מקסים מאוד, ואני מחכה להמשך :)

09/02/2016 17:14