naruto
שילינג- כסף של מדינות ארה"ב מפעם בלית ברירה - בלי ברירה מקווה שאהבתם ;)

סוף רע הכל רע פרק 9

naruto 27/12/2016 675 צפיות אין תגובות
שילינג- כסף של מדינות ארה"ב מפעם בלית ברירה - בלי ברירה מקווה שאהבתם ;)

אנחנו עומדים ליד ביתה של " אמא " שלי הוא דופק בדלת " רגע " נשמע קולה של " אמא " שלי הדלת נפתחה " במה אוכל לעזור " היא שאלה " גבירתי הלילה מתקיים הנשף הגדול עבודתי היא מאפר מקצועי אני עושה תסרוקות ומאפר אנשים לכן אני ואשתי עוברים בעיר מדלת לדלת ומחפשים בנות יפות תואר להדר ולאפר רצינו לדעת אם את מעוניינת באיפור ותסרוקת ייחודית ? "
" אדוני הייתי שמחה לאשר את הצעתך אך אני צריכה לראות דוגמאות של עבודתך "
" גבירתי מדוע את חושבת שהבאתי את אשתי היא הדוגמה את העבודה עשיתי אני ולא אחר על עבודה טובה כמו זאת אי אפשר לוותר "
" אכן אני רואה זאת עבודה נפלאה אני מעוניינת בהצעתך אך מה המחיר ? "
"המחיר הוא זול במיוחד בסך הכל 20 שילינג * עבור אדם אחד "
" מחיר כזה זול על עבודה כה נפלאה אשלם 40 עבור כל בן אדם "
" כמה אנשים את רוצה להדר "
" אני ושלושת בנותיי למרות שמהשלישית אין מה לצפות "
" מה היא כוונתך ? "
" כוונתי היא שאפילו לא רציתי אותה אימצתי אותה בלית ברירה* כשהיא הייתה בת שנתיים בעלי ראה אותה בבית היתומים והתעקש לאמץ אותה תחילה לא הסכמתי אך כמו פרד עקשן התעקש לאמצה לכן הסכמתי בלית ברירה " פתאום נהייתה לי סחרחורת חיזקתי את אחיזתי בידו הוא שם לב לאחיזתי הנוקשה " גבירתי באיזה שעה תרצי שאקבע לך תור ? "
" האם תוכל בשעה חמש ? "
" כמובן " הוא אמר " אני מבטיח לך שלא תתאכזבי מעבודתי "
" גם אני אדוני " היא אמרה וסגרה את דלת ביתה התרחקנו משם הוא סימן לי לשחרר את היד לאחר כמה שניות שחררתי את ידו הוא אחז בכל אחת מכתפיי " את בסדר ? "
" יש לי סחרחורת כאב ראש וקצת בחילה וגם קר לי "
" את חיוורת " הוא אמר ושם את ידו החמה על מצחי " יש לך חום " הוא אמר הוא הוריד את מעילו השחור " שימי את זה " הוא סימן לי לאחוז בזרועו עשיתי את כל מה שהוא אמר " למה את לחוצה מזה זה לא אמיתי זה אגדה "
" איך אתה יודעה את ז…." עצרתי " כ-כלומר למה אתה חושב שאני לחוצה ממה שהיא
אמרה ? " הוא חייך " הרופא אמר לי שאת עלולה להגיב ככה שאת לחוצה " התאפקתי לא לבכות אבל זה לא ממש הצליח לי הדמעות זלגו ותוך כמה שניות זה הפך לבכי חזק אבל לא רק הכי התחזק גם הכאב ראש " תרגעי " הוא אמר נרגעתי קצת בזמן שהוא הזמין חדר בפונדק ישן עלינו במדרגות " את בסדר ? " הוא אמר והניח יד על המצח שלי " החום שלך עוד לא ירד " הוא אמר והוריד את ידו הגענו לחדר חדר היה צבוע בצבע שמנת , והרצפה הייתה מעץ , המיטה הייתה זוגית בצבע זהב היא עמדה צמודה לקיר האמצעי היה שם שולחן כתיבה ולידו היה כיסא עץ ליד החלון היה כיסא נדנדה כשהתקרבתי למיטה מעדתי מהסחרחורת שלי יורי תפס אותי לפני שנפלתי " תורידי נעליים " הקשבתי לו הוא הרים אותי הניח אותי על המיטה וכיסא אותי בסמיכה הוא התקרב לעבר הדלת " לאן אתה הולך ? " שאלתי " לקנות לך בגדים אם את תהיי באותם בגדים כשהיא תבוא אז היא תבין מה קרה " הנהנתי לו והלכתי לישון .

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך