סנדוויץ הסודות- פרק 1- הסנדוויץ' המסתורי

VNKL 15/12/2014 740 צפיות תגובה אחת

נד הוא ילד רגיל, טוב, לפחות כך הוא חשב עד לפני כמה ימים.
היה זה צהריים רגיל לגמרי.
אביו של נד מת ממזמן, ואמו עבדה בעבודה. היא תמיד הייתה משאירה לו אוכל על השולחן. היא הייתה תמיד משאירה פתק על המקרר שכתוב עליו "אוהבת אותך מאוד, אימא".
נד תמיד היה מזהה את כתב היד של אימא שלו.
באותו הצהריים הזה, נד חזר מבית הספר אחרי יום לימודים לא מוצלח במיוחד.
המורה שלו נתנה לו משימה: לגלות מהם התפקידים של הירקות, כיצד הם עוזרים לנו?
לא היה לנד שום מושג מהי התשובה. זה גם לא היה כל כך אכפת לו מכיוון שהוא ממילא לא מכין לרוב שיעורי בית.
אז, כפי שאמרתי, נד חזר הביתה מיום לימודים לא מוצלח במיוחד, רעב.
הוא מיד הסתכל על השולחן, וראה שמחכה לו סנדוויץ' עם ירקות, בשר, מיונז ושכבת רוטב תפוחים מעולה בסוף, שעליה יש לחם גדול. המאכל הכי אהוב על נד, בעיקר שכבת התפוחים הרטובה והרירית, טעים!
נד רץ אל השולחן ולקח ביס אחד גדול מהסנדוויץ'. היה לו טעם שונה מהפעמים האחרות שאמו הכינה לו את הסנדוויצ'ים שלו. טעם שונה.. בהחלט. אבל זה לא היה כל כך אכפת לו. הוא המשיך ללעוס וללעוס עד שלפתע, כשגמר יותר משלושת רבע מהסנדוויץ' התחיל להיות לו טעם מר בפה.
טעם… מגעיל.
הייתה לנד בחילה גדולה שעלתה מהבטן שלו לגרון.
הוא הסתכל על המקרר וראה את הפתק.
היה כתוב בו:
"אוהב אותך מאוד, אימא" אבל, מה שהיה כתוב בפתק היה כתוב בכתב.. שונה.
נד ידע לזהות את הכתב של אימא וידע שזה לא הוא.
נד חזר אל השולחן, וכשהוא עמד לקחת עוד ביס מהסנדוויץ' המוזר, הוא התעלף.

כשנד התעורר, הוא מתח את זרועיו.
לפתע, הוא שם לב שהוא לא נמצא במטבח ביתו.
הוא נמצא במקום אפל ומוזר שבו יש אנשים עם כובעים יפניים על ראשם, הולכים כמעט בכול מקום.
"איפה אני?" שאל את אחד מהם
"קוניצ'ואה" אמר האיש וקד קידה מול נד "אתה בתוך סנדוויץ' הסודות, חבר" והמשיך ללכת.
"סנדוויץ' הסודות? מה זה המקום הזה? ואיך הגעתי אליו בכלל?".
לפתע, נד ראה שלט בצורה של חץ, זוהר בצבע בהיר במיוחד ומהבהב שהצביע לכיוון שמאל של נד, שהיה כתוב עליו:
"גלה את כל שאלותיך, שם, אצל מגד העתידות ג'ק, בקומת ירקות הוויטמינים".


תגובות (1)

uta uta

פחות אהבתי את הרעיון הזה,
תמשיך את יד"א יותר מגניב… אמ זהו. קראתי את הספר הזה לפני 10 דקות פשוט שכחתי להגיב…

15/12/2014 19:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך