אביב דנקנר
~אשמח להערות, דירוגים ותגובות. תודה שקראתם!~

עולם אחר פרק 2 (אביב דנקנר)

אביב דנקנר 14/02/2016 946 צפיות אין תגובות
~אשמח להערות, דירוגים ותגובות. תודה שקראתם!~

פרק 2 (סורי שהוא ממש קצר, אבל אני מעלה היום גם את פרק 3)

שרה וג'יימס לונג ישבו תחת עץ האלון הגדול במרכז הפארק שבעיר את'ר. הם האכילו את טום הקטן שלפני שבוע וחצי מלאה לו שנה. לאחר שהפעוט סיים לאכול הוא החל ללכת בצעדים מתנדדים לכיוון חתולה קטנה ושחורה אשר ישבה ל על הגדר. "מיאו!", קרא לעבר החתולה. החתולה נבהלה וקפצה לצדה השני של הגדר. הפעוט שנבהל מקפיצתה המפתיעה של החתולה נפל על אחוריו והחל לבכות והחל לבכות.
שרה צחקה ברוך והרימה את טום לחיקה.
לפתע נשמע רעש אדיר של קרח נסדק. שרה וג'יימס הביטו בבהלה לעבר מקור הרעש. חור גדול באדמה נפער בסמוך אליהם. מתוך הבור בקע אור סגול זוהר. מתוכו יצאו שני חייזרים. האחד צהוב והאחר ירוק.
שרה ישבה משותקת במקומה.
המקום שעד כה היה רגוע ושקט, נהייה הומה באותו הרגע.
שרה וג'יימס מיהרו לקחת את טום הקטן ולהתרחק מהמקום מהר ככל האפשר, אך החייזרים היו מהירים מהם. הם השיגו אותם.
"תברחי עם טום", לחש ג'יימס לשרה, "אני כבר אעכב אותם".
"א-אבל"- שרה ניסתה למחות
"בלי אבל! ברחי!"
שרה עשתה כדבריו. הא רצה לביתה כשטום בידיה וננעלה איתו בפנים, אך היא ידעה בליבה שזה רק עניין של זמן עד שהחייזרים ייפרצו לביתה וייתפסו אותם.
הם חיכו שם שעה וחצי ללא כל תנועה. טום החל להשתעמם מההמתנה הארוכה. הוא לא הבין שההמתנה הזו תלויה בחייהם. בעודו אחוז בידי שרה, מצא טום ענף קטן בשערה ושבר אותו לשתיים. "בום!", אמר בקול גבוהה וצחקק לעצמו.
לאחר שההמולה בחוץ נרגעה; החייזרים עזבו ואנשים החלו לעמוד את הנזק, רצה שרה לעבר הפארק עם טום. היא חיפשה את בעלה בכל מקום, אך לא מצאה אותו.
שרה לא ידעה שבעולם נחטפו באותו היום שלושה זוגות הורים זוגות הורים והשאירו אחריהם פעוטים יתומים, והדבר אינו היה מקרי: הוריה של יסמין לונג, הוריו של לוקאס מנקלי והוריה של דיאנה לורנס. רק היא הצליחה להתחמק מהחטיפה; אך בעלה לא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך