karinrin55
רציתי לחזור לכתוב את הסיפור הזה להביא לכם קצת גיוון, החלקים הקודמים עדיין בפרופיל שלי ואני אמשיך את הסיפור הזה. מקווה שתהנו!!♥♥♥

עם זנב וכנפיים פרק-1 התחלה חדשה חלק ד'

karinrin55 19/07/2014 572 צפיות 5 תגובות
רציתי לחזור לכתוב את הסיפור הזה להביא לכם קצת גיוון, החלקים הקודמים עדיין בפרופיל שלי ואני אמשיך את הסיפור הזה. מקווה שתהנו!!♥♥♥

"קעקוע נחמד." ג'וליה נרתעה והסתובבה, זאת הייתה הילדה המושלמת ממקודם.
"תודה אבל זה לא קעקוע, זה סימן לידה." ג'וליה השיבה מרגיעה את ליבה הסוער ומסדירה את נשימתה המהירה.
"אהה אוקיי, פשוט חשבתי שזה קעקוע של כנפי מלאך. סליחה על הבלבול, אני סברינה גילס תלמידת כיתה יב'. לא ראיתי אותך כאן בעבר, את חדשה כאן?" שאלה והושיטה את ידה לג'וליהעם החיוך המושלם שלה.
"כן אני חדשה, ג'וליה אנג'ל דה-פאס עברתי לכאן כדי לסיים את התיכון. נעים להכיר אותך." היא לחצה את ידה ונתנה את החיוך הכי משכנע שלה.
"אם כך, אהיה שמחה לעשות לך סיור בבית הספר לפני שהיום מתחיל." אמרה בחיוך, ג'וליה חשבה לרגע והנהנה בראשה במבוכה.
"מצויין! אז תשתפי ידיים ומיד נתחיל." אמרה ודילגה החוצה.
'למה הכנסתי את עצמי?' חשבה לעצמה ג'וליה כשהדלת נסגרה אחרי סברינה. היא שטפה את ידיה ולקחה מגבת נייר מנגבת אותן והולכת לדלת כשהנערה הגותית מהחנייה נכנסה לשירותים, ג'וליה צעדה אחורה מסתכלת על הרצפה כדי שהיא תוכל לעבור ויצאה מהשירותים לסברינה מחוייכת.
"סברינה תגידי, מי זאת הילדה שנכנסה כרגע ללשירותים?" שאלה ג'וליה ושיפשפה את רקותיה מרגישה שהיא בטוח תקבל מיגרנה היום בערב.
"היא אף אחת, לא כדאי לך להסתובב איתה. השמועות אומרות שהיא עברה לכאן במקום למכון כליאה לבני נוער," אמרה נדה בראשה ומסדרת את שיערה "אבל מספיק איתה. בואי אני אראה לך את בית הספר." היא תפסה את זרועה של ג'וליה והחלה לצעוד ברחבי בית הספר, מראה לה הכל מהיכן נמצאות הכיתות ועד למוקות הישיבה של ה'חבורות' בקפיטריה. מידי פעם סברינבה עצרה כדי לברך לשלום אנשים שפגשה ובעיקר להציג את ג'וליה.
"הנה קבוצת הפוטבול, בראד! בוא הנה שנייה אני רוצה שתכיר מישהי!" צעקה סברינה כשהגיעו למגרשיםשמאחורי בית הספר.
"בראד הוא קפטן נבחרת הפוטבול והחבר שלי." אמרה לי בחיוך והנער מהחניה התקרב.
"בראד תכיר זאת ג'וליה, היא עברה לבית הספר שלנו כדי לסיים את התיכון." אמרה ובראד הושיט את ידו ללחיצה.
"בראד בינג, נעים להכיר." אמר וג'וליה באה ללחוץ את ידו והרגישה זרם קטן מחשמל אותה.היא משכה את ידה אחורה ויללת כאב ברחה מגרונה.
"זה כנראה חשמל סטטי מהחום." אמר עם מבט מוזר בעיניו והושיט שוב את ידו, היא לחצה אותה בחיוך מאולץ. היא הייתה יכולה להישבע שצבע עיניו השתנה לרגע אבל ניערה את ראשה וחשבה שזה סתםם תעלול של האור וראשה עובד עליה בגלל החום.
"ג'וליה אנג'ל דה-פאס, נעים להכיר גם אותך." אמרה בטון מונוטוני.


תגובות (5)

משהים תמשיכי אהבתי

19/07/2014 22:11

מדהים אהבתי ישלך סגנון כתיבה שאני מאוד אוהבת אני קוראת את הסיפורים שלך ואני מאוד אוהבת אותם תמשיכי או שאולי תעשי מרתון כי לא כתבת המון זמן את הסיפור הזה וגם אני משתתפת בסדנת הכיתה לצעירים בחולון אני בחתיבה אשמח להכיר אותך

19/07/2014 22:13

    גם אני אשמח להכיר אותך אבל אני בתיכון :/

    19/07/2014 23:16

אה לא נורא

19/07/2014 23:17

אני לא חושבת שאת צריכה אותי כאן.
את כותבת מעולה.
ג׳ון גרין אולי ישמח לבקר אותך.

20/07/2014 03:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך