ארז
מקווה שתאהבו

ערפד בית החולים- פרק 5

ארז 19/12/2014 695 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו

שאלתי אותו אם אני יצטרך לשתות מעכשיו דם ,והוא שתק הוא לא ידע מה לומר לי. אחרי שתיקה ארוכה, הוא אמר לי שאני יצטרך לשתות דם כדי להיות חזקה, אבל אני לא יצטרך לשתות מאנשים חיים.
הוא לקח אותי לדירה שלו כי כבר היה אסור לי להיות בבית חולים כי אם הם יעשו בדיקות הם יגלו שעבר לי הסרטן ואז הם יתחילו לבדוק איך זה קרה. לפני שהלכתי לדירה שלו ביקשתי להישתחרר בבית החולים, כבר לא הייתי צריכה לבקש אישור מההורים, אם רציתי הייתי יכולה להשתחרר.
הם שיחררו אותי למרות שרצו לעשות לי בדיקות לא נתתי להם.
כשניכנסתי לדירה ראיתי במקרר מלא שקיות של דם. הוא אמר לי שמחוץ לזה שהוא מתנדב הוא עובד במז\"פ (זיהוי פלילי- חקירות של אנשים שרצחו אותם) וחבר שלו נותן לו דם של אנשים שמתים.
הוא אמר לי לקחת שקית דם אחת כל יום בהשגחתו. הוא נתן לי את השקית הראשונה ופתאום היה לי הבזק של איך הבן אדם מת. סיפרתי לו והוא בדק אם מה שאמרתי נכון. הוא שאל את החבר שלו אם ככה הבן אדם מת, על השקית היה כתוב מי זה. החבר שלו אישר שככה הוא מת. הוא אמר שרק מעטים רואים איך האנשים מתים, בנתיים רק הוא והחבר שלו והוא שמח שגם אני יכולה לראות הוא שאל אותי אם אני רוצה לעבוד שם גם, חשבתי שזה יהיה לתי אפשרי לעבוד שם כי לא סיימתי 12 שנות לימוד. הוא אמר לי שלחבר שלו יש קשרים. אז הסכמתי והוא אמר לי שמיום ראשון אני יתחיל לעבוד שם. לא ידעתי איך להודות לו הוא גם הציל אותי מהמחלה וגם מצא לי עבודה.
הוא בא להגיד לי משהו אבל קפצתי עליו מרוב אושר שלא נתתי לו לדבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך