ארז
מקווה שתהנו לקרוא את הסיפור שלי :)

ערפד בית החולים- פרק 4

ארז 19/12/2014 627 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו לקרוא את הסיפור שלי :)

הוא אמר לי בואי תישכבי תנוחי קצת בזמן שאני מביא את התרופה. הייתי כל כך שמחה שסוף סוף הוא יתן לי תרופה שתיתן לי הזדמנות לחיות כמו שצריך.הלכתי לישון ישנתי טוב בלי התרופות של השינה. מתוך שינה הרגשתי דקירות בצוואר אבל חשבתי שזה חלום, אני קמה אני ממששת את הצוואר לוודא שזה חלום אך זה לא היה חלום! אני באמת דקורה פעמים בצוואר. מיד אחרי זה היתעלפתי. אחרי שהוא העיר אותי הוא הסביר לי שזה התרופה לא הבנתי למה הוא התכוון, אבל הרגשתי שונה הרגשתי בריאה אחרי הרבה זמן.
באותו רגע ניזכרתי איך גיליתי על המחלה, הרגשתי דקירות בכל גופי הלכנו לרופא הוא אמר להורי בזמן שחיכיתי מחוץ לדלת. הוא אמר להם שהמצב לא מאיר פנים ושאני לא יוכל לחזור הביתה, ושהוא יצטרך לאשפז אותי.. מאז המצב הידרדר והייתי מרגישה ממש רע עד שניכנסתי קצת לדיכאון. הוא בא בדיוק מתי שצריך והציל אותי… אהבתי אותו יותר מאי פעם.
למרות ששאלתי אותו איזה תרופה זאת הוא לא הסכים לומר לי, עד שכעסתי עליו והוא הסכים לספר לי. הוא לקח אותי החוצה ואמר לי שהוא ערפד קיבלתי סחרחורת והתיישבתי הוא בא אלי וחיבק אותי מיד הבנתי שגם אני ערפדית. הוא אמר לי שהוא עובד בתור מתנדב כדי לעזור לחלשים ולאלא שוויתרו על החיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך