צוות יד”א- פרק 4- המנגנון הלא ידוע

VNKL 15/12/2014 575 צפיות 3 תגובות

כל האנשים שהלכו ליד הכביש מאוד פחדו, חלקם אפילו היו בפאניקה בגלל אורופוס הרובוט שעמד למחוץ אותם, אך כמעט כל האנשים שהיו שם היו בפאניקה כאשר אורופוס טיפס אל מחוץ לחור ועמד על הכביש.
אורופוס, הרובוט החום שהתחזה לנשיא עמד ליפול מהבניין, והוא נפל על הכביש ברחוב.
נוצר חור ענקי בכביש בגלל נפילתו של אורופוס, ונשמע רעש ענקי ורועש מאוד בגלל זה.
כל האנשים נתקפו בפאניקה.
"זאת קטסטרופה!" צעק אחד האנשים.
הם לא ידעו שאורופוס הוא בכלל רובוט טוב, אך לא היה לאורופוס שום סיכוי להסביר להם. הם לא היו מאמינים לרובוט ענקי בגובה 3 וחצי מטרים בצבע חום!
לבסוף, כל הרחוב היה ריק לחלוטין מאנשים. היה רק את אורופוס שהיה על הכביש, ליד החור הגדול שיצר.
"אהה.. אורופוס?" נשמע קול בתוך ראשו של אורופוס. שכחתי לספר לכם! לפני הרבה שנים, כשאורופוס נוצר, התקינו בתוך מוחו מנגנון שיכולים לדבר אליו מהמעבדה הסודית, שם יצרו אותו. היו מתקשרים אתו דרך המנגנון שבמוחו רק במקרי חירום, וזה היה לחלוטים מקרה חירום.
"מי זה?" שאל בקולו העמוק אורופוס
"זה קן." אמר הקול שבמוחו. קן הוא המדען שיצר את אורופוס בשביל להתגבר על כל הרובוטים המרושעים.
"מה קרה קן?" שאל אורופוס
"אל תשאל" אמר קן "תשמע מה מצאתי. מצאתי עותק כמעט מושלם של המפה של סבסטיאן רוברט."
"טוב?" שאל אורופוס
"עכשיו, הדפסתי את העותק אבל אמור להיות כתוב את המיקום של נחש האמארה, אך המיקום יצא מטושטש"
"נו, ניסית לראות מה כתוב בו מהמקור שממנו הדפסת?" שאל אורופוס
"כן. ניסיתי להסתכל אבל זה קרתה תקלה במחשב!" אמר קן בקול עצבני
"ניסית במחשבים אחרים גם?" שאל אורופוס
"כן!" אמר קן "כנראה שכל העב"מים הרעים שנכנסו לעולם השביתו כבר כמעט את כל מוצרי הטכנולוגיה, ואת כל המחשבים!"
"תשמע, קן" אמר אורופוס בקול נחוש "אני חושב שבשביל לגרום לחלק המטושטש להפוך למובן יותר צריך מים. אני חושב שהמים יורידו את הטשטוש ואז נדע את מיקומו המדויק של נחש האראמה"
"יופי" אמר קן "אז, מקור המים הכי קרוב מכאן הוא.." הייתה שתיקה "ים לוואלד."

*
אלן עדיין היה עצוב בגלל הנשיקות שנתנה דנה ליוני. הוא מאוד חיבב את דנה, אך למרות זאת, יצא בחיוך רחב אל מחוץ לספרייה.
לאחר מכן הוא, יוני ודנה התחילו ללכת.
"טוב, אז" אמר יוני "הולכים?"
"כן, אבל.." אבל לפני שאלן הספיק לומר את מה שרצה לומר, הופיע מול צוות יד"א צל ענקי.
בהתחלה הם חשבו שזה יצור או חייזר או רובוט, אבל לא ולא, הצל של מי שעמד מול צוות יד"א היה של…

ערפד. הצל היה של ערפד בעל גלימה שחורה, שיער בלונדיני וחלק שגלש על עורפו עד לכתפיו. "מי אתה?" שאל בפחד אלן
"אני הרוזן סבסטיאן רוברט" אמר הערפד בקולו הצלול.
"טוב, זה היה מהר.." לחשה דנה ליוני. על פיו של יוני עלה חיוך של גיחוך קטן.
"מה אתם רוצים?" שאל הערפד
"אנחנו צריכים את המפה שלך בשביל למצוא את נחש האראמה" אמר יוני בקול גאווה, מסתכל על אלן במבט השווצה
" אתם יודעים," אמר הרוזן בקול מפחיד כשנשמע ברק גדול "שרק למי שעובר את האתגר הגדול אתן את המפה!"
"איזה אתגר?" שאלה בפחד דנה
"האתגר הקשה ביותר מכל האתגרים:" אמר סבסטיאן "אתגר צלילה לעומקים".


תגובות (3)

בבקשה תקראו!

15/12/2014 18:17
uta uta

קראתי את הפרק הזה כבר..
תמשיך~

15/12/2014 19:07

אז אם קראת אז למה לא הגבת?
אם אתה לא מגיב אני חושב שלא קראת!

16/12/2014 08:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך