j.yael
אני מצטערת על הכתיבה שלי בפרק הזה , {אני לא מתקוונת לשגיאות הכתיב אלה לשפה ולתאורים} לדעתי הפרק לא רשום כמו שצריך אבל אני בקווה שתוהבו בכול זאת. :P

ציידת שבט הברקת-פרק 8 חלק ב' {המשך ההיסטוריה}

j.yael 06/07/2012 667 צפיות 5 תגובות
אני מצטערת על הכתיבה שלי בפרק הזה , {אני לא מתקוונת לשגיאות הכתיב אלה לשפה ולתאורים} לדעתי הפרק לא רשום כמו שצריך אבל אני בקווה שתוהבו בכול זאת. :P

"רורי וניאו גדלו והתאמנו ביחד עם הוריהם אבל ניאו נירא מתוסכל מהיכולות של אחותו לשלוט בשני סוגי כוחות כול כך חזקים והחל לקנא ב רורי על כוחותיה ,אנחנו לא בדיוק יודעים איך אבל כנירה שניאו ניפגש עם צל מהעולם שלנו שסיפר לו על הקמע ועל זה שהוא חותם את כוחותיו שלו ושל כול הצלים הקיימים והופך אותם לחלשים יותר ניאו שכול כך רצה להסיג את אחותו לכך את הקמע לתירוץ על כך שהוא חלש מימנה והחליט לעשות עסקה עם הצל והחליט לעזור לו מיפני שהוא היחיד מבין הצלים שיכול לאחוז בקמע כי הוא צאצא של המלכות , שניהם תכננו פלישה למקום המחבוא של הוריו של ניאו כדי שיוכל לגנוב את הקמע, הם תכננו שניאו ידאג שמשפחתו לא תהייה בבית וכך יוכלו לגנוב ולשחרר את החותם הקמע בלי לפגוע בהם, אבל משהוא השתבש בתוכנית ורורי ואביה חזרו מוקדם, ונכנסו לחדר הקמע כי שמעו רעשים , כשנכנסו לחדר, הצלים האחרים תקפו את אביהם של רורי וניאו והרגו אותו ,ואז הכוח הרביעי שכנירה עבר בדורות לרורי השתחרר ,היא הרגה את כול הצלים חוץ מאחד , ניאו נישאר בחיים והיום אנחנו יודעים שהוא היצור היחיד שחסין מיפני הכוחות האלה כי הוא אחיה של רורי והוא נולד מאותה האם וגם לו יש שלב רביעי רק שהשלב הרביעי שלו זה הגנה מלא מכול מה שיכול לפגוע בו ,וזה דרך אגב אחת הבעיות הגדולות שיש לנו, אבל נדון בנושה זה ביזמן אחר …אז איפו הייתי…"
"שרורי גילתה את השלב הרביעי שלה והרגו את אבא שלה ושל ניאו" אמרתי כולי מרותקת לסיפור.
"אאא כן טוב ,אז אחרי שרורי וניאו התעוררו מהמצב הרביעי רורי גססה וניאו התעלף אך היה במצב טוב, ליה חזרה הביתה והלכה לבדוק מה שלום הקמע כמו שעשתה תמיד כשחזרה הביתה ,וגילתה את כול משפחתה מושלחים על הרצפה ,באותו הרגע הייתה צריחה לקבל החלתה נוראית העם להשתמש בכוחות הקמע כדי להחזיר את בעלה לחיים ובכך לשחרר את החותם {היכולת הזאות של הקמע להשיב יצור כול שהוא לחיים גורמת לקשרי הדם להיפרם ולחותם להשתחרר} האפשרות השנייה הייתה די ברורה לתת את חייה ולהציל בקסם שלמדה את ביתה רורי כדי שתוכל להמשיך את המורשת של השמירה על הקמע כמו שהבטיחה לשומרים, הרי היה ברור לה שעם היא לא תחיה את רורי ניאו ירדוף את הקמע ויסיגו כי הוא בן למלכות ,וחייבים להשאיר מישהי חזקה מימנו באותה המידה ואף יותר כדי להשאיר את הקמע בטוח ,וכך היא החליטה לתת את חייה לביתה ולהחזיר את התקווה שהקמע יישאר מוגן לתמיד , ליפני שמתה וכשרורי התעוררה אמרה לה אימא 'ביתי אני נותנת בידיך את גורל המורשת שלנו, חזרי אל הציידים שם תהייה בטוחה ,תישמרי על הקמע בחייך כמו שאני עשיתי ,ואל תישכחי שלאחיך ניאו יש לב טוב ויום אחד הוא עוד יבין את זה בעצמו ' רורי סיפרה לנו שהיא נשכבה על הרצפה ליד אביה וליטפה את פיניו ומתה, רורי לקחה את הקמע ואת גופות הוריה עם קסם מיוחד של הזזת דברים באוויר וחזרה לכפר שלנו ,מגני המלכות שמעו את כול הסיפור וקברו את הוריה בהר האש , כאות כבוד{הר האש הוא הר בעל אנרגיה חזקה שכול חודש בירח מלא האדמה שם בוערת באש .}
רורי אמרה שהחביא את הקמע בעולם הגלות ולא הסכימה לגלות לנו היכן כי היא פחדה שאולי משהוא יקרה ואחיה ניאו יגלה על מיקומו , ובאשר לניאו טוב הוא שבוע אחרי המקרה עם מוות הוריו הוכרז כמלך ממלכת הצלים הכללי והכריז מתחתיו לכול סוגי צלים מלך אחד ,בשונה מימנו רורי אמרה בפרוש שהיא לא רוצה שהמלכות תחזור לארצות הציידים והיא מעדיפה שהמועצות של כול שבט ישלטו בשבט בצורה שווה ובצדק אבל המסדר של שומרי המלכות המשיך להתקיים בשל התפקיד החשוב של המלכות לשמור על הקמע . מאז עברו 4 שנים ורורי הייתה בת 20 והתחתנה עם צייד פשוט בשם עומר ,והם ילדו ילדה יפיפייה שזו את ארין….."
"רורי היא אמא שלי , אבל כול השנים האלה חשבתי שהורי עשו דבר נורא ושנאתי אותם ועכשיו אתה אומר לי שאני צאצא של איזו מלכות אבודה ושאמי הייתה חצוית דם " אמרתי ודמעות עמדו בעייני .
" תירגעי ארין תני לי לסיים את הסיפור" אמר האיש הזקן והמשיך.
"רורי ועומר גידלו אותך באושר ובשלווה ,עד שיום אחד רורי שמע מהמרגלים שלה שניאו התחיל לחפש בעולם הגלות את הקמע , ורורי החליטה לחזור לעולם הגלות כדי למנוע מימנו לגלות את הקמע ולשמור אליו עומר הכריז שהוא בא איתה ושהם {את והוא} יגורו איתה שם כי הוא לא מוכן להיפרד מימנה , אתם עברתם לשם כשהיית בת שנה , אמא ואבא שלך יצאו למשימות כדי להקשות על הצלים בחיפושיהם, אבל משימה אחת השתבשה , המשמה הייתה לפרוץ לבית שנימצא בתוך עיר של צלים פסיכולוגיים ולגנוב מהם איזה סוג של מפתח שפותח תיבה שהחביא רורי ,למקרה חרום עם תמות ,ובתוך התיבה יש מפה למקום הקמע , אבל שהגיעו לבית חיקו להם שם 80 צלים והם הצליחו להדוף ביחד 34 צלים אבל הצל 35 הרג את עומר אבא שלך וגרם לרורי להיכנס לשלב הרביעי , כשהיא הייתה בשלב הזה היא לא חשבה על התוצאות של מעשהה והרגה את כול הצלים בחדר ואחרי זה עברה בכול בית בעיר הצלים הפסיכולוגיים והרגה את כולם כולל חפי הפשע שחיו בשלום עם הציידים ובני האדם , מאותה מתקפה של רורי על בתי הצלים נשארו רק 3 ילדים של צלים שראו את הוריהם נרצחים מול עיניהם בידי רורי.
כשרורי התעוררה מהמצב הרביעי היא הייתה במצב גופני קשה והפגיע הנפשית שלה הייתה עצומה, בני האדם פינו אותה לרופא הקרוב שהצליח להחזיקה חיה אבל אמר שלא נישאר לה הרבה זמן, רורי ששנא את כוחותיה ואת עצמה בשל מה שעשתה לצלים חפי הפשע והכאב והעצב על אובדן בעלה היו גדולים מידי , באותה תקופה את היית בת שלוש והיא המשיכה לגדל אותך ולשיר לך את השיר הזה שהיא כתבה לך ושאת חולמת אליו עד היום "
"אתה ידעת כול הזמן על השיר שאני חלמתי אליו ולא אמרתה כלום, איך יכולתה להסתיר מימני את כול זה!!! "
"ארין תשתלטי על עצמך, שבי ותקשיבי עד הסוף והכול יתבהר !!"
ישבתי ונעצתי עיניים כועסות בזקן שהחזיר לי את אותו המבט הקר
"יום אחד היא זימנה את שומרי המלוכה לביתה ונתנה להם הוראות לגרוע מיכול , היא אמרה להם שעם היא אי פעם תעלם או תמות הם חייבים למלה את הוראותיה הם ימחקו את זיכרונך ויגדלו אותך כמו ילדה רגילה , אבל היא אמרה שרק שיר אחד ישאירו בזיכרונך ואחרי טקס החותם שלך יגלו לך את האמת כדי שלפחות תקופה מסוימת תחיי טוב, היא אמרה שהיא מצא דרך לחתום את השלב הרביעי והיא המציא טקס שלם וחותם חדש כדי שאת לא תיפגשי את הכוח הזה שהיא כול כך שונאת ונגעלת מימנו ,אבל לחתום הזה יש רק בעיה אחת , יש עיסה מסוימת שיכולה לשחרר אותו ולהאיץ את הפעילות שלו , את כול המידע הזה אפשר ליראות ביומה שכנירה הצלים הצליחו להסיג והם הכינו כדור עם העיסה הזו כדי לשחרר ולהאיץ את השלב הרביעי ובכך להרוג את כולנו . שבוע אחרי ,היא חלתה מאוד ולא יכלה כמאת לזוז ובאותו השבוע הצלים תקפו את ביתכם, כשהם תקפו רורי נתנה לך את המפתח לתיבה עם המפה שמובילה לקמע והורתה לך לרוץ אתו ופתחה לך שער לעולם שלנו , את הקשבת לאמך ורצת לתוך השער ,ומאותו היום אנחנו לא מוצאים את הגופה שלה , יש תאוריות שהיא נלקחה לניאו ויש כאלה שאומרים שהם הרגו אותה ושרפו את גופתה , בקשר אלייך את רצת לתוך השער ואחריך רץ אחד הצלים שראה את רורי נותנת לך משהוא וחשב שזהו הקמע ,את כמובן לא ידעת כלום על הקמע ואל המפתח אבל היית נחושה בדעתך להגן על הדבר הזה שאמך נתנה לך , הצל כמאת הרג אותך אבל ברגע האחרון אחד משומרי המלוכה הרג אותו והציל אותך , כדי שאף אחד לא יחשוד שאת צאצא של המלוכה הוא החליט למחוק לך את הזיכרון עוד באותו הערב ,כמו שביקשה אמך ולהגיד שאת ילדת גלות חדשה . כמו שרורי רצתה הוא הישאר לך רק את השיר שהיא שרה לך ואת שמך בזיכרון ,הוא נתן לך את שם המשפחה של אביך מנהג של בני האדם כך שאף אחד לא ראה את הקשר שלך לרורי , בזכותו הצלים עד עכשיו לא מצאו אותך ,אבל טקס החותם שעשינו לך עורר את המלך ניאו והוא הרגיש שהכוח שעובר במשפחתו הוחתם{ניאו ורורי כשורים שניהם לשלב הרביעי ומרגישים בעוצמתו כול הזמן} והוא כנירה שלך צלים לחפש את ילדת החותם …ונחזור לשומר המלוכה , הוא החליט להשאיר את המפתח אצלו ולהוריש אותו לביתו שיושבת עכשיו אתנו "
הזקן הצביע לעבר מי שנתנה לי היום את הבגדים , הנערה עם העיניים הכחולות , היא החזירה אלי מבת שיפוטי כאילו עד עכשיו היא בחנה כול תנוע שלי והיא לא מרוצה מימי שאני לאומת מה שהייתי אמורה להיות ,בעיינה אני הצאצא של המלוכה .
"אבל הצלים שתקפו אותך היו סבורים שהקמע אצלך ולא ידעו שהמפתח נימצא אצל ניקול הבת של שומר המלכות, טוב ואת ההמשך את יודעת בעצמך את גדלת בכפר ועד עכשיו היו לך חיים טובים" סיים הזקן את סיפורו ושינה את פניו להבעת הקלה.
אני לאומת זאת המשכתי עם המבט הקר והחודר. " חשבתי שאמא שלי ביקשה שתגדלו אותי כמו ילדה רגילה ולא כמו ילדת גלות ,חיים טובים אתה אומר לי, איזה חיים טובים , אני גודלתי עד גיל 10 בידי אישה ששנא אותי ונגעלה מימני בשל העובדה שאני ילדת גלות ,ומאז אני גדלתי לבד בלי חברים או משפחה ,חשבתי שהורי פושעים ,ופתאום אתה ו'שומרי המלכות' נזכרתם שאני צאצא של המלכות שלכם והחלטתם להגיד לי את האמת ולהפיל אלי את כול הבעיות שלכם, אז אני מצטערת, אבל אני לא ישב פו ויקשיב לקשקושים שלך , גודלתי כילדת גלות ואני אהיה כזאתי כמו שאמרו ולימדו אותי אני לא שואלת ולא רוצה לדעת על אודות הורי ובשבילי הם נחשבים לפושעים מתים שגורשו, ולך אין את הזכות החוקית לגלות לי אליהם ,כי עם אתה אומר לי מי הם הורי אז תקום עכשיו ותלך לשרלוט ומיקי ותגיד להם מיהם הוריהם כמו שאמרתה לי כי הם בדיוק כמוני 'ילדי גלות' ויש להם בדיוק את אותם הזכויות כמו שלי יש , הרי רורי נתנה לכם לשלוט בגלל חוש הצדק הגדול שלכם אז טוב בוא תנסה ותראה לי את חוש הצדק שלכם עכשיו …"
"ארין" צעק ראש השבט ואני שתקתי ויצאתי מהחדר.


תגובות (5)

תמשיכי ומהררררררררררררררררררררר

07/07/2012 10:50

אני אוהבת אותה! היא מרדנית!! D:
אהבתי את ההיסטוריה הזאת. נראה כאילו חשבת על הכל!
מחכה להמשך (:

ד"א, הכתיבה פה ממש טובה (:

07/07/2012 11:11

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

07/07/2012 11:27

תודה :) אני ימשיך הכי מהר שאני יכולה. >_

07/07/2012 13:01

תמשיכי תמשיכיייי

10/07/2012 15:38
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך