קוסמים אפלים: ההתחלה- פרק כפול מיוחד- ו+ז: "המשחק"

12/11/2014 572 צפיות אין תגובות

קוסמים אפלים: ההתחלה- פרק כפול מיוחד- ו+ז: המשחק

פרק ו: פוג
"פוג!" צרח פרד, "אתה צריך ללכת לבית ספר לכישוף!"
"תלך במקומי… אני חייב להצליח במרדף הזה, אחרי הנערים האלו…"
"מה זאת אומרת ללכת במקומך?"
………………………………………………………………
זה היה בוקר רענן, האוויר היה צלול, ובפתחו של הצריח הקדוש עמד ספנסר.
"נו, לך מכאן, אתה מפריע לנו בטקס!"
אבל ספנסר לא זז.
"תזכיר לי מה שמך, אדוני?"
"ספנסר…"
"איזה יום היום?"
"יום שלישי"
האיש כתב על דף חלק דיווח. "דיווח על הפרעה, חוסר התחשבות, לא מכבד את הטקס הקדוש וכשאמרנו לא ללכת הוא לא הלך, עכשיו תגיש את זה למנהל" אמר האיש ונתן לאיש שישב מולו, האיש קם ועלה במדרגות הצהובות.
"זה מה שרצית?! קיבלת!"
"אני באמת לא מבין…"

"מה אתה לא מבין? מה?! לך ותחפש את הסוסה שלך, אנחנו לא מתכוונים למצוא לך אותה, עכשיו לך."
ספנסר נשאר לעמוד.
"בסדר, דף הדיווח עובר למנהל שלנו, מנהל הצריח הקדוש, המנהל המיוחד, הגדול, החזק, העוצמתי והוא יחליט מה לעשות איתך."

המנהל ירד במדרגות הגדולות, היה לו שפם שחור, שיער שחור כפחם, עיניים ירוקות עמוקות, הוא עמד ליד השולחן העגול ונשען על עמוד עץ מחוספס. "מה קורה כאן?!"
"האיש לא הולך והוא מפריע בטקס!"
המנהל של הצריח הקדוש התקרב אל ספנסר, משך בחולצתו, העיף אותו החוצה וטרק את דלת הכניסה בחוזקה, עד שהדלת כמעט נשברה.
……………………………………………………………..
פוג דפק על הדלת של בית הספר לכישוף, מיואש, ליבו התמלא בצער רב ואכזבה גדולה, הוא זרק את מטה הקסמים שלו ושם את המזוודה המכושפת שלו על אחד הכיסאות, לפתע, הוא ראה את המורה שלו.

"שלום פוג!"
"שלום המורה!"
"מדוע איחרת?!"
"אה… היה לי מרדף…"
"מה אמרנו?" שאל המורה וזרק את מעיל הפרווה שלו. "למישהו קר בכיתה?"

"נושבת רוח קרה, אבל זה לא משהו רציני…"
"אז כן, נחזור לעיניינך, שד יקר…"
פוג נעץ במורה שלו מבט חד והתנפל עליו.
לפתע, פוג שמע קולות מוזרים של צעקות. "שוב פעם הילדים האלה…" הוא רץ וניסה לצאת מהדלת, אבל הוא לא הצליח, הדלת הייתה נעולה.
"חבל שהמורה הזה יודע לעשות קסמים" אמר פוג, "רגע, גם אני יכול, אני רק צריך להיזכר בלחש המתאים…"

לפתע, נשמעה דפיקה בדלת. לבו של פוג הלם בחוזקה, הוא ידע שעומדים לתקוף אותו, אבל הוא לא פחד.
"אפשר להיכנס!" הוא אמר.
חבורה של קוסמים צעירים וזקנים פתחה את הדלת והוא נפל.
הקוסמים נעצו בפוג מבט חד.
"אה… שלום" הוא אמר בקול דקיק ואז הוא שלף את חרבו מחגורתו הזהובה שהופיעה פתאום, סביב מותניו.
"חשבתם שגמרתי איתכם?…"
"אתה לא גמרת איתנו!"

פרק ז: "סתם עונש"
"כנראה שאפשר לפתוח את הדלת מבחוץ… בעזרת קסם… זה מה שיש לכם להגיד לי? נכון? אז תסתלקו מפה!" צרח פוג ודחף את הקוסמים, כל התלמידים הסתכלו עליו בתדהמה.
"מג'סטופרוס!" צרח פוג והחרב נעלמה רק אבקה צבעונית נפלה על הריצפה וזה כל מה שנשאר ממנה, המורה קם לאט לאט והניף את המטה שלו.
"זה כבר לא יעזור לך!" אמר פוג.

"מה?!" שאל המורה, הוא רץ אל פוג וניסה להתנפל עליו, אבל אבקת הקסם שנשארה מהקרב העיפה אותו והוא נפל על שולחן גדול בצבע חום בהיר.

………………………………

דיאנה הסוסה הלכה בחווה. לפתע, היא שמעה צליל צומרני, "אוי זה בטח מהאוזנייה" היא מילמלה לעצמה, "איזה מכשיר זה!"
דיאנה התחילה לקפוץ ולהשתולל, לדהור ולדלג מעל הגדר. "לא!" אמר החקלאי שהיה בגינה הסמוכה, בעודו מוציא את הגזרים הכתומים מהאדמה.
"אתה צריך עזרה, מר בראון?" שאל ילד עם שיער בלונדיני, שפתיים ורדרדות אף גדול ועיניים בצבע כחול צלול.
"לא, זה בסדר בני!" אמר הגנן בחיוך, "בני, לך רגע לגברת אוסנדרה, בבית, ממול ותגיד לה שעוד כמה דקות אני בא אליה עם סל ירקות ושלא תצא מהבית כי לא יהיה לי איפה לשים לה את זה."
"בסדר" אמר בני ורץ אל בית קטן עם גג צהבהב, הוא נכנס אליו. "גברת אוסנדרה" הוא אמר, אבל היא לא הייתה בבית.
"מה?" הוא שאל.
לפתע, בני שמע קול עמוק: "גברת אוסנדרה, כפי שאתה מכנה אותה, לא נמצאת בבית."
בני הסתובב וראה שעל ספה כחולה יושב איש עם שפם שחור ושיער שחור כפחם, יושב על ספה סגלגלה, על יד שולחן, קורא עיתון ושותה קפה לסירוגין.
האיש דיפדף בעיתון ואז הוא עצר את הדפדוף והיה שקוע בקריאה של כתבה מסתורית, בני הצליח לקרוא את הכותרת המובלטת, שהייתה בראש הדף, במסגרת: "הסוסה החדשה- דיאנה."
…………………………………
"שלום פוג!"
פוג ישב בחדר של מלך הקסמים והכישופים, בבית קטן ורעוע.
"אתה לא צריך לגור בבית גדול ומפואר, כמו ארמון למשל?" שאל פוג וציחקק.
"זה לא מצחיק" אמר המלך.

"אתה רוצה להבין מה קרה?"
"בדיוק!"

"אמממ…"
"פגעת במורה לכישוף ולקסמים, זה מה שקרה ואתה תקבל עונש ואנשי הקסם חתמו על זה…"
"אבל אני כבר שד גדול…"
"אל תשחק איתי משחקים. אתה שד גדול ולכן אתה תקבל עונש גדול, כי זאת עברה חמורה!"
"ידעתי שאני אקבל 'סתם עונש "
"פוג, זה לא סתם עונש ואתה לא תדבר אליי בצורה כזאת."
"באיזו צורה?"
"איך שדיברת עכשיו" אמר המלך והכניס מסמכים לתוך הקלסר הגדול שלו, "זה ברור לך?"
"כן" אמר פוג.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך