קידומת

20/02/2018 615 צפיות תגובה אחת

השנה 2130 טכנולוגיה התקדמה ב צעדים ענקיים אפשר לרפא כול מחלה בשניות בעולם הכול בעשג יד ויש רובוטים שעושים את כול האבודות מה יכול לקרות?.

אם קסם היה אפשרי הזה הגבלות אתה יכול להוסיף או להוריד, הסיפור כן סיפור ילדות טרגית או המשפחה שלו נרצחה והו מחפש נקמה! צבע של מלך שרף את הכפר שלו והו מחפש נקמה הגיבור תמיד ינצח את ענבל כן ו פו עדילמה והי לרוב חד צדדים אבל יש סיפורים שהדמויות בסיפור לא חד צדדיות שאם אנושים יותר.

אבל אז יש ספרי דרמה רומנטיקה שלרוב הסיפור כול כך כל פשות לכתוב כך תקופה יסטורית,התחלה הכרות, דילמה / מתך מיני , סוף אם מתים ביחד או נים זוג או הדילמה /מתך מיני נמשכים וזה היה מעגל לא נגמר של דילמה / מתך מיני שבשלב זה הכותב יכתוב עוד אשר ספרים על זה וזה.
מגיע לאהובה שלי אימה ומתח ומה אני יכול להגיד חוץ מי יש ספרים שפשוט חוזרים על עצמם אם קראתם מספיק ספרים ואז הספר שלי מה אני יכול לנסות שהיה שונה להפוך את הגיבור לנבל למלך ש שולט על ממלכה וצריך לעשות החלתות קשות כמו מלחמה אם כול הפיות בגלל ש אתילו קללה על הממלכה שלו וגרמו לזה ש יבול לא יכול לגדול בעדמתו ו התושבים מתים מי רעב והדרך היחידה ש הקללה תעלם זה להרוג או לגרום לה להוריד את הקללה והפיה ש התהילה את הקללה היה מלכת הפיות והי עתילה את הקללה רק בגלל שה נעלבה אחשב הו צריר לטפל גם בפיות ולהחזיר את כוח האדם שאיבד כי הו במלחמה אם צבאות בני האדם כי אם רוצים לכבוש את כול ממלכות הגזים כי אם חושבים שהם הגזע העליון והכול שיך לאם.

תשתוק! למה אתה בראש שלי כי אני יצור שלוש וארבע מימדי ואתה יצור דו מימדי מה זה אומר שאני יכול לשנות את המציאות בשניה אבל זה אם אין סוף יקומים מגבילים קימים ואתה רק דמות בסיפור יותר נכון סיפורים השאלה אים אתה קים לא רלבנטית כי זה לא משנה אני עדין שולט על האולם לדוגמה והדמות הראשית נדקר מי חרב ברוחב של 100 מטר וארוך של 500 מטר והו עוד חיי,מה איך זה יקרה, מהשמיים א!אאאאאאא, כן אהאהאהאה ,א!אאאאאאא, בסדר בסדר והו נגרר לבית החלמה שעם פגש את מישה הבחורה אם הציצים הכי גדולים שראתה ,למה אני אישה, כי ל מישה יש ז גדול והיה הולכת לדפוק אותך ,מה למה אני, זה או זה או לא יודע אני הקרה לכה שמעון פרוווסי ועשרים גברים+ אונס +סנם ואז יוריד לכה את הראש ,למה אתה עושה את זה, כי זה מה שמגיה לו אני רוצה לומר את האמת יש דברים ממש איומים בעולם ואני פשוט צריך לאשות מעשו אם העצבים שלי וזה נחמד כי זה לא רציני וממש נימס לי מ רצינות הכול פשות רציני מידי אם חושבים על זה אבל אני גם רועה את החשיבות של זה. אבל בסיפורים שלי אני אני מוגבל רק בדמיון ואני יכול לעסות את זה ולדמיר ופלפנתין בלי חולצה רוחב על דונלד תרומפומפלין ומחזיק ומנשק את בנימין נתניומין בזמן שהורג חילים של ד"אשובש. ו פצצת אטום מתפוצצת מאחורה הם אתם שואלים מה הו לוקח נו אני לא לוקח סמים אבל אני לוקח שעמום ערבה שעמום ולכתוב עוזר לי אבל על מה לכתוב חשבתי אולי פנטזיה או אימה או הרפתקאות.

אבל אז חשבתי על רעיון להשות צחוק מי הכול בצורה חסרת היגיון או סדר יתחיל אם זה שאני דבר ראשון בן אדם אני בן ואני אהוב כוס אין כמו לאונן ולדפוק ולדפוק ואז הריון ו חתונה נשואים שלא רוצים ואז אתה/ת מגלה שאתה הומו/לסבית אז מה אתה/ את עושים
1בוגד/בוגדת
2מיתבד/מיתבדת
3רוצח אותה/אותו
4חי חיים אומללים עד שאתה/ את אומר לה/לו ואז מתגרשים
5חי חיים אומללים
6כול התשובות נכונות
ותשובות שלכם לכתוב ב תגובות.

מה ההבדל בין אתה לבין אנשים שאתה חושב לא נורמלים הם בני אדם אז מה הבעיה שלכם אבל אם עושים דברים לא נורמלים ואתה מגדיר את הנורמה אז מה אם אנשים אוהבים להתחפש לחיות ולעסות אורגיות וכן יש דבר כזה ובעיקרון למי אכפת החלטה שלהם אבל אני רוצה לדבר על פמניסטיות באמריקה ואני יגיד את זה אתם צריכות זיון דחוף ברצינות.

אבל אני מסכים ש יש נשים שצריכות עוד זכויות אבל לקבל עבודה רק בגלל שאני אישה מה ההגיון בזה לדוגמה אני רוצה להיות רופא אבל לא למדתי כלום אני אוטומתית רוצה להיות רופא בגלל שאני אישה לא את ילדה מפונקת זה פמניסטיות באמריקה ובישראל ובעולם אם רוצות שיבין ושלא להיות קרבנות אונס אונס למה זה קורה כי יש אנשים באולם שפשוט לא יכולים להשתלת על דוחף מיני כמו אבא שלי ש ימות בכלא כמו שאני רוצה ל איתבד כן מה אפשר לעשות כלום תמיד היו אנשים כאלה לפחות יש משטרה.

ובתי כלא רק צריך אונש מוות גם ככה אם ימותו אבל כמה קשה זה לשלוט על דוחף מיני לכמה אנשים מעוד לאנשים אחרים זה קל ויש אנשים שפשוט אין לאם זה תלוי בהורמונים ובהיות ו ש יש סיכוי גבוהה יותר שאונס היה קרוב מישפחה ולא איש זר וש פדופילים ימותו. מה עוד כן הספר שלי שמו (אין הגיון בעולם) למה שם הספר פו אני כותב את הספר אז תקשיבו מה אתם עושים זה לא משנה
מה אתם עושים אתם גם אתם הולכים למות אז למה אתם עדין בחיים זה לא משנה כלום לא משנה ואין משמעות בחיים אז למה אתם בחיים ומה אתם חושבים.

שיקרה ש תמותו כלום העולם פשות ימשיך אז למה נולדתי פשות להוליד ילדים כן למה קידוד גנטי אולי אתם לא רוצים להודות לזה אבל אנחנו עדין חיית אפילו אם האינטליגנציה שלנו אז מה משמעות החיים להמשיך את הקוד הגנתי שלנו ולמות אין משמעות גדולה יותר מי זות מבחינה ביולוגית.

ולכל הדתים אני לא מאמין באלוהים אתם סתם מאמינים בגלל חינוך מההורים אלוהים לא יעזור לכה בכלום ולא להתפלל לא עוזר תחשבו על כול מיקרה ש איש ניצל בגלל תפילות ואז תחשבו על כול המקרים שלא ניצל אז תחשובו על קמה מלחמות דת גרמה ואם אתם אומרים אבל אנשים כתבו ספרים אחרי שיתעוררו מי זעזוע מוח ואמרו שראו את גן עדן ואינה עוד סיבה שכפרו לכם את זה מי ילדות ולא משנה מה יגיד הדעה שלכם לא תשתנה בסדר רק על תתחילו לדחוף את הדעה שלכם על אנשים דת יכול לאזור לאנשים אבל זה גם גורם לאיחוד של אנשים פחד ושליטה באנשים ואם איתה רק דת אחת תוך מאה שנה היה תתפצל לעוד דתות כי אנשים תמיד רוצים לשלות על אנשים בשביל כוח
אין טוב בעולם אין רע יש רק הישרדות. ותמיד היו אנשים דפוקים ש יאמינו ל הכול ולא לומדים כלום

תכתבו בתגובות אם אתם רוצים יותר רציני פחות רציני

לא רציני
פנטזיה בפרק אחד/סיפור אחד בן אדם או בת אדם הופכים לג'ק אם הרבה קללות וגופות

רציני
מתח מדע בידיוני ניסוי מדעי בגנטיקה משתבש ואיש הניסיון הופך לעת לעת למפלצת


תגובות (1)

יש לך הרבה רעיונות.
פרקטיקה חסרה לך. אתה חייב להתאמן ולשמוע איך אנשים מדברים לידך כי תחביר המילים שלך אינו נכון.
בנוסף, יש לך הרבה שגיאות כתיב. רשמת שקראת הרבה ספרים וההרגשה שלי זה שלא קראת ספרים בעברית בגלל השגיאות.
אני ממליץ לך להעשיר את הידע שלך במילים ושימושם לפני שאתה פונה לכתיבה כי חסר לך את הבסיס לכתוב.
בהצלחה!

28/02/2018 17:14
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך