קללת השאול- הקדמה והרשמה

neta663 16/09/2014 711 צפיות 8 תגובות

המלכות העריצה עומדת להסתיים, כך אמרה הנבואה.
שבבוא העת תיוולד תינוקת, הנושאת עימה את הקללה הנוראה, אך גם את העתיד.
כשתגיע לבגרות- היא תהפוך מלכה, אך עד אז;
יעצרו אותה.

מקווה שאהבתם!!!
אני אתחיל את הסיפור בקצב איטי- אבל בכל מקרה…
הרשמה:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו להוסיף-

אשמח שתרשמו, ותעקבו אחרי הסיפור.
זה סוג של רומן


תגובות (8)

זה מחק לי את ההקדמה הקודמת כך שהספקתי להעתיק את הדמות הנהדרת של נ.ר5:
שם: קאיה ג’והנסון
גיל: 21
מראה: גוון עור שחום ושיער קרמל ארוך וחלק המגיע עד לאגן, עיניים כחולות גדולות ועמוקות, שפתיים אדומות ללא קשר לאודם, גבוהה, עונדת טבעת זהב שאמה נתנה לה, צמיד זרוע (מתחת לכתף, ראו רקע) מכסף אמיתי וחרוטים עליו ציורים (ראו רציתי להוסיף).
אופי: אמה היתה אורקל אז היא חכמה מאוד, ובגלל זה, היא תחמנית ושקרנית גדולה. אפשר לקרוא לה “נחשית הממלכה”. היא גונבת (בשביל העניים ובשביל משפחתה הענייה, כמו רובין הוד), מסתבכת הרבה, מתבודדת. ולמרות זאת, היא- נדיבה, נחמדה, טובת לב, עוקצנית, צינית, בעלת חוש הומור גדול בעיקר אם זה מגיע לירידה על משפחת המלוכה. תגן על חבריה בכל מחיר למרות שהיא די מעליבה אותם ולמרות שאין לה כל כך הרבה חברים, בעיקר החברים ממוסד הכניעה (ראו רציתי להוסיף).
רקע: אמה של קאיה נרצחה כאשר בעל חנות משקאות גילה שקאיה גנבה ממנו אז הוא רצח את אימה כנקמה. מאז קאיה הפכה להיות מה שהיא. אביה מצבודד ומסתגר בביתם, והנחמה היחידה שלה היא מוסד הכניעה. לפני שמתה, אמה נתנה לה שני דברים – טבעת וצמיד מעוטר ציורים (רציתי להוסיף)
רציתי להוסיף: אשמח אם הציורים שעל הצמיד של קאיה יהיו מין נבואה אך אף אחד לא יודע זאת חוץ מאמה של קאיה, אשמח אם תהיה ראשית
מוסד הכניעה – חבורת נערים עניים הגונבים אחד למען השני ולמען העניים.
מקווה שתיקחי את הדמות ובנוסף את מוסד הכניעה והצמיד :)

16/09/2014 18:26

    thank you!!!
    איך תמיד זה מוחק לך את ההקדמה ואת הדמות שלי את מעתיקה?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    16/09/2014 20:14

    אין לי מושג, כנראה יש תקלה באתר

    16/09/2014 20:20

שם : אן
גיל : 16 ו11 חודשים .
מראה : שיער חום – שטני גלי וארוך ( לא בהגזמה ) ועיינים ממש בהירות וגדולות .
שזופה , גבוהה ורזה אבל לא יותר מדי . שפתיים דקות ואין להן הרבה צבע , הן כמעט אפורות . יש לה גומות שהיא כמעט לא חושפת אף פעם .
אופי : יש לה מוח קרימינלי , לא אכפת לה כמעט מאף אחד . עקשנית , חוצפנית ולא מפחדת מכלום . מאוד בטוחה בעצמה .. אף פעם לא חשה כאב , תמיד בנקישת יד הייתה יכולה לעשות הכל .
רקע : היא ממשפחת המלוכה , אביה מכר את הגוף שלה בשביל נסיכים ממלכות שונות בלי רשותה , מאז היא גרה בארמון .
משהו להוסיף – אם היא יכולה להיות נגיד בת דודה של הדמות הראשית זה יהיה טוב (:

16/09/2014 18:52

    יש שם משפחה?

    16/09/2014 18:59

מאיפה לי שמות משפחה מימי הבניים ?

16/09/2014 19:07

    אני אכתוב לה

    16/09/2014 19:18

בבקשה תתחילי עכשיו (:

16/09/2014 19:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך