uta
פרק חדש ^^ לכל אלה שאומרים שזה דומה לקיטצונה זה לא ~תגלו בקרוב~ ולכל מי שאמר שהנשיקה הייתה מהירה מדיי גם זה היה בכוונה ~תגלו גם את זה בקרוב~

רוח של שועל פרק 3: הופעת השועל

uta 03/09/2015 918 צפיות 10 תגובות
פרק חדש ^^ לכל אלה שאומרים שזה דומה לקיטצונה זה לא ~תגלו בקרוב~ ולכל מי שאמר שהנשיקה הייתה מהירה מדיי גם זה היה בכוונה ~תגלו גם את זה בקרוב~

פרק 3: הופעת השועל

שרה השליכה את התיק על המיטה וסגרה את חדרה. היא הביטה באותו תיק עור ישן שאמור לתת לה את התשובה לשאלה שמעסיקה את ליבה כל כך הרבה.
שאלה שאפילו שרה לא בטוחה מהי. "אוקי תיק, זה יכול ללכת בשתי דרכים או שאני אחפש בצורה יפה ואמצא את מה שאני מחפשת בתוך כמה דקות או שאני אתעצבן ואקרע אותך מכל הכיוונים." שרה חשבה שהיא מתחילה להשתגע מעט.
היא צעדה קדימה בחצי פסיעה בחשש.
מביטה בתיק העור השחור שזרוק הפוך על מיטתה. היא שלחה את כף ידה וגיששה מבעד לכיס האחורי, כל מה שמצאה היה כמה שאריות אבק, הגיוני.
היא פתחה אותו לגמרי והביטה בכיס הגדול שנישא מולה, "קדימה.." לחשה והכניסה את כף ידה אל הכיס, למרות שזה דיי מטומטם שרה חששה שיזנק מן התיק נחש או איזו חולדה שחיה שם דיי הרבה זמן.
היא גיששה כמו אישה עיוורת בתיק, היא נגעה מספר פעמים בדפנות הכיס ולפתע הרגישה משהו מחוספס וקר למדיי. נייר. היא שלפה אותו, זו הייתה תיקייה חומה בעלת מספר עליה ובכתב גדול ומסולסל כתוב
"נושאי השועל." קראה והתיישבה על קצה מיטתה, היא פתחה את התיקייה ומסמכי נפלו במהירות והחליקו על הרצפה, היא תפסה אחת עם רגליה ואחזה בו עם כף ידה, מתחילה לקרוא.
"בכל יום שעובר אני לא יכול שלא לחשוב על העולם שהכנסתי אליה את ביתי." קראה את הפתיחה, מסומנת ומודגשת. ידה של שרה רעדה מעט,
"העולם שיטלטל את נפשה העדינה שבטח אינה יודעת על הכוח והסכנה שתמונה בתוכה." קראה ודמעות חנקו את עיניה, היא בטוחה במיליון אחוז שהיא אותה ילדה והכותב הוא אביה. "בזמן שאני כותב דמעות יורדות לי בעיניים, וידי רועדת מהמחשבות שביתי היחידה תחשוב עליי. עליי ועל אימה. על כך שעזבנו אותה כל כך מהר, על כל יום הורים שהיא תבוא ותהיה לבדה ללא הורה. ההרגשה שתרגיש בליבה שתמיד לא אהבו אותה מספיק והשאירו אותה במפתן דלתה של דודתה." נשימתה של שרה נעתקה כשקראה את הפסק הזו והיא לקחה אוויר לנשום, מרימה את ראשה מעלה בכדי לא להוריד דמעות.
"אבל בסוף היא תבין, אני מקווה." אמרה והניחה את הדף על המיטה, היא לקחה דף נוסף מהרצפה והחלה לקרוא, "אני מבקש, כל מי שמוצא את התיק הזה שיעביר אותה לשרה ג'ינורה ווילאמס. שרה, ביתי אם את קוראת את זה אני רוצה שתדעי, שאני כל כך מצטער."
"העולם שאת נכנסת אליו אפל ומעורפל, תמצאי את נבואתו של ארתור, רק ככה תביני את והנושא השני תבינו כיצד להציל את חייכם שמתקרבים לסופם." אמרה שרה והדף החליק מכף ידה, היא קמה מהמיטה והעבירה את כפות ידיה בשערותיה בלחץ,
"אני עומדת למות." היא אמרה והשפילה את ראשה מטה, דמעות נוזלות כמו נהר שניסה לאחוז בעצמו שלא להתפרץ אך לבסוף נכנע. היא נפלה על ברכיה והניחה את כפות ידיה על זרועותיה בחיבוק עצמי.
היא לקחה נשימה ואספה את שאר הדפים, היא הכניסה אותם בחזרה לתיקייה ודחפה אותם אל תיק העור. היא יצאה מחדרה בעצב והלכה לשירותים לפרוק את עצבותה. היא הביטה על עצמה במראה. שיערותיה האדמוניות התפזרו מעט ועיניה שנראו כמו נר בחשכה מוחלטת דומעות לחלוטין.
היא פתחה את הברז ויצרה מעין באר קטנה בכפות ידיה ששם תוכל להשים כמה שיותר מים ולשפוך על פניה, היא לקחה כמות של מים וכשהמים הגיעו עד הקצה היא השליכה אותם על פניה וסגרה את הברז, המים התנפצו על הכיור כמו שברי זכוכית והיא הביטה בעצמה פעם נוספת, כל מה שיכלה לראות הוא שועל, שועל כתום בדיוק כמו בחלומותיה.
עומד על רגליו וידיו שריריות מאוד. פרוותו נעימה ושיניו כמו מלתעות קטנות וחדות,
עיניה נראות כעת כאילו עולות בלהבות ממש עכשיו, כאילו להבות שורפות את צבע עיניה שוב ושוב אך עדיין הצבע נשאר כתום יפיפייה.
"נושאת השועל." היא שמעה קול מהדלת, הדודה שלה עמדה מולה.
מכוונת אל ראשה אקדח שחור גדול, שככל הנראה גם טעון.


תגובות (10)

עדיין דומה לקיטצונה. ~פה אמור להיות סמיילי צודק כזה~
דודה שלה אוהבת לדפוק כניסה!
אבל יש לי תחושה שאיכשהו היא תמות(האקדח לא יהיה מכוון או שרוח השועל של שרה תעשה לה משהו) או שמישהו יבוא מאחורי דודה שלה ויהרוג אותה. בכל אחת מהאופציות שרה לא תמות. כי זה די ברור שלא תהרוג את הדמות הראשית בפרק השלישי לסיפור…
או שמה שיכול להיות האקדח בכלל לא יהיה טעון ואז שרה תעלף את הדודה שלה ותברח.
הפרק היה ממש טוב וכזאת גם הכתיבה…
אתה ממשיך את קלאוס?
תמשיך את קלאוס ואת זה!!!
וכל הכבוד על כמות הסיפורים שאתה כותב במקביל והמהירות שבה אתה מעלה אותם!!!

03/09/2015 20:56
    uta uta

    קודם כל, תודה. באמת זה לא מובן מאליו.
    דבר שני, בנוגע לקלאוס, יש כ3 חלקים לעונה הראשונה, העלתי את הפרק הראשון ושני הפרקים האחרונים יעלו בהקדם.
    בנוגע לכמות הספרים זה תמיד תלוי. כי ברגע שיש לי זמן ואני מתמטיקה ישר אני רץ לכתוב פרק, או רעיון שעולה לי פתאום לראש וזה גם תלוי אולי בדמיון (?) O-O
    אוקי אז שוב תודה, ותחכה לפרק הבא ^-^

    03/09/2015 21:18

*מסמכי- מסמכים-מסמכיו- מסמכיה (למה שהתכוונת מביניהם…)
*העולם שהכנסתי אליה- *אליו
מהיר לא מהיר, אנחנו עוד נראה אה? ;)
בכל אופן, תמשיך

03/09/2015 21:16
    uta uta

    המסמכי זה טעות מקלדת מצטער, השאר אני מניח שזה טעות שלי.
    תודה :)

    03/09/2015 21:19

אז יהיו רק שלושה פרקים? אני לא בטוח שהבנתי…
כי כתבת שני הפרקים האחרונים… O_O
נכנסתי לפרופיל שלך באתר. כמות הספרים שהתחלת וגמרת היא אדירה.
אתה בין הסופרים המוכשרים באתר ולא רק בגלל הכתיבה. לפי דעתי סופר טוב צריך סבלנות, כי זה קשה לכתוב פרק אחרי פרק. (לי יש זמנים שפתאום בא לי מאוד לכתוב וזמנים שפשוט אין לי כוח או שאני עצלן מדי.) יש לך הרבה סבלנות וזה הופך אותך לכותב טוב יותר. חוץ מזה יש משהו גם מאוד מדויק בכתיבה שלך.
מעניין אותי לאן תיקח את זה בפרקים הבאים. רציתי לשאול, האם אתה תציג לפעמים את האופי שלהם כאופי של שועל(הניסוח לא משהו, אני אנסה להסביר שוב:) האם תציג אותם לפעמים כערמומיים, תכסיסנים וכדומה? (בגלל הרוח של השועל.)
תמשיך!!! וגם את קלאוס!!

03/09/2015 21:27

דודה שלה מאוד דרמתית…
אהבתי את הפרק מאוד!!!
רגע, היא הפכה לשועל? כשהיא שטפה פנים, אני מתכוונת, אז היא ראתה במראה את עצמה בתור שועל?
חוץ מזה, אני מסכימה עם בלאקווידו, אסור לך להרוג אותה על הפרק השלישי – אלא אם יש לך דמות אחרת להחליף בה אותה – וגם, זה לא יהיה פייר כלפינו!
תמשיך!!!
נ.ב" העליתי עוד פרק…

03/09/2015 22:18

זה לא שאסור לא להרוג אותה…
לא יכול להיות שהוא הורג אותה.
לא הורגים דמות ראשית בפרקים הראשונים וגם לא באמצע הסיפור(אולי לעיתים נדירות) אלא רק בסופו, אם בכלל.
תמשיך!!!

03/09/2015 22:23

רק אני שונאת לא לדעת דברים? -,-
רק היום חזרתי וישר רצתי לקרוא את כל הדברים שלך! אני מותשת – אז אני רק אגיד שזה מגניב ומסקרן ושתמשיך הכל מהר (כולל את אבירי האדוואן) ולילט ^^

04/09/2015 01:47

זה ממש ממש מותח!..אני חושה שהדודה של שרה(נראה לי) תפגע בה ותחשוב שהיא מתה ואז היא הולכת ושרה איך שהוא ניצלת והולכת לג'ייסון(אני לא כל כך זוכר את שמו..)ואומרת לו שהם צריכים לברוח וכו'… תמשיך!

04/09/2015 09:07

נוו מה הקטע עם הנושא שועל הזה ארגרגגג
פרק נחמד מאוד אבל שמתי לב שבתחילת המכתב כתבת תמונה במקום טמונה.
ויואו די להילחץ עם הנשיקה, כאילו מה קרה XD אז ג'ייס נישק אותה על הלחי והוהוהוהוהו
תמשיך!

04/09/2015 17:53
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך